m/ Brave Murder Day m/

01.04.2008., utorak

IT' SMEEE 'GAIN

evo me opet. da znam dugo me nema. ne pišem baš. ali imam izgovor (opet), i dobri su dosta (opet).

pošten izgovor br. 1
Pa Uskrs je bio zaboga, a zna se što se radi za Uskrs (pitajte Kristinu što se radi dan prije Uskrsa smokin). Za Uskrs se mora biti doma i uživat u hrani, šunkica, jajca, sir i vrhnje.. mmmmmmm kolači njami mislim da bi i Isus rekao da je grijeh postiti za Uskrs. Dakle za Uskrs se mora puno toviti doma za ručak, pa se mora ići kod rodbine i tamo se isto toviti, dakle nema se vremena za blog (nak sorry). btw dopizdilo mi to blagdansko luđačko slanje sms-ova, ne da mi se trošiti svaki put 20kn na taj način zato sam ove godine samo svima na msn-u česitatao.
btw: ak netko misli da je veći tuc majstor za jajca od mene nek mi se javi slobodno pa da odmjerimo arsenal :P

pošten izgovor br. 2 (najpošteniji)
u zadnje vrijeme mi komp odbija poslušnost (gad neposlušni). otkad mi je režek posudio mavrekovu grafičku koju sam tako naivno nagurao u matičnu komp mi se ponaša krajne bedasto. Počeo se resetirati svojevoljno (bez da me išta pitao, koje đubre) itd... vratio sam staru grafičku ali problemi su ostali. Probao sam reinstalirat windowse ali ništa... još je gore, određeni programi odbijaju poslušnost. Komp je postao zločestiji od moje Kristine, to stvarno nisam očekivao od njega nono više nema pusica za njega, sve sad idu Kikici mojoj yes
i tako reinstaliravam ja windowse cijeli tjedan svaki dan 2 puta i uvijek neki glupi errori. na kraju mi je frend (stručnjak za kompove) pregledao kantu i rekao mi je da mi jedan od hardova otišao nepovratno u PEEEEP baš je bič (mislim hard disk, ne frend) blabla i da...to nije jedini problem. imam neki sjebani miš laserski (iz konzuma za 40kn). Radio je normalno godinu dana i onda je počeo blesirat se ko da mu nisu svi doma. Često kad bih se dignuo od kompjutera i prčkao po nećem drugom ruke bi mi se znale naelktrizirati il tak neš i kad bih taknuo miš ponovo komp bi mi se zgasio a mene bi rokno elektricitet (onak ko kad dirate tv nekad). I to se nije događalo tako često baš pa me nije toliko smetalo, ali sad je postalo učestalo, i po više puta dnevno, pa sam popizdio do te mjere da sam morao zamjeniti miš sa šugavim kugličnim (rozim t-comovim da bude još gore) koje ne funkcionira baš pretjerano dobro ali barem mi ne krade struju sa kompa.

eto...to je to zasad, mogao bih još napisati ali onda nećete čitati kad vidite kak je puno, a sumnjam da ćete i ovak čitati. ma dobro. hukerz...anyway cya 'round mah

- 01:33 - Razich je seksich ;) (6) - Kikich je seksich :P - WTF?!?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

'BOUT ME

LIRIKS