m/ Brave Murder Day m/

03.03.2008., ponedjeljak

TSOP ili POST

nofi post

a znam jebiga, nije me bilo dugo, predugo rekli bi neki. a jebiga, vrijeme tak brzo prolazi da ne stignem hrpu stvari obaviti, a stvarno me sram bilo da nisam nista po blogu pisao koji bi mi trebao biti prioritet (ovo se rugam svim vama blog ovisnicima mah)
dakle sto sam ja to imao vazno za obaviti? pa pasti dva ispita, navuci bijes roditelja na sebe (zbog toga), provoditi se, svirati, ljutiti curu svoju najdrazu itd.
nemogu pisati slova sa kvacicama. ne znam zbog cega je to. pretpostavljam da zato sto pisem u internet exploreru. inace pisem u Operi (koji mi je d best).
Cini mi se da ljudi najcesce koriste mozillu firefox danas. Imam ju i ja al ju ne koristim, bolja mi je Opera. U pocetku mi nije radio firefox kad sam ga prvi put instalirao, pa sam probao operu i bila mi je super, pa sam na njoj i ostao. U medjuvremenu sam nabavio i firefox ispravni ali sam zakljucio da mi je opera ipak draza. A bolja mi je zato sto ju samo ja koristim, pa imam samo svoje stvari gore, favouritse i to, dok burazi koriste firefox, a starci internet explorer (jebiga, oni su jos nazadni smijeh)

Gledam sad stalno filmove neke. U cinestaru sam gledao prošli tjedan hrvatski film "Zivi i mrtvi". Tematika je ratna (tko bi rekao), al ima i elementa horrora. Radi se o dvije paralelne radnje. Obje su na istom mjestu, Grobno polje negdje u Bosni, ali u razmaku od 50 godina. Prva radnja se dogadja 1943. kad domobran Martin sa svojim odredom ustasa/domobrana patrolira krajem u potrazi za partizanima. Partizani ih napadaju u zasjedi, a jedino Martin uspjeva pobjeci. Bjezeci od partizana Martin dospije na groblje gdje mu se pocinju ukazivati duhovi poginulih.
Druga radnja se odvija 1993. Na istom mjestu odred vojnika HVO (Hrvatskog Vijeca Obrane) saznaje da je objavljen rat ABiH (Armije Bosne i Hercegovine, tj. bosnjaka - muslimana) i moraju se probiti kroz njihove polozaje natrag na sigurno. Jedan od vojnika je Tomo, unuk od Martina iz prethodne price. Dok se probijaju, jedan po jedan vojnicima se pocinju ukazivati prikaze, i jedan po jedan umiru.....

scary, ha? naughty
btw jel tko od vas išao u ikoje drugo kino osim cinestara otkad je otvoren? ako ima takvih nek se jave :D

- 21:49 - Razich je seksich ;) (10) - Kikich je seksich :P - WTF?!?

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

'BOUT ME

LIRIKS