m/ Brave Murder Day m/

18.01.2008., petak

Hallo An-Alle

Ej bok!
long time no see (thanks god!)
evo novog posta u novoj godini...dvijetisućeiosmoj. Nemam neš pametno reći za tu godinu, jedino možda činjenicu jednu: da je Isus danas živ imao 2008 godina party živio!

Za Božić sam dobio novu igru: Pictionary. Fora igra, puno crtanja, puno smijeha. Samo me smeta kad netko živčani, pogotovo moja sestra. Igra se radi o tome da se podijele timovi i unutra timova igrači moraju crtati pojmove koji su zadani na kartici koju izvuku. Drugi igrač u timu mora pogoditi o čemu se radi na slici unutar 1 minute. I tako naizmjence sve dok u stilu čovjeće ne ljuti se jedna ekipa preko ploče ne dođe do kraja.

Za novu godinu smo Kristina, Roberto, Nino i ja išli kod Rudija u jednu trošnu, drvenu kućicu. Bili je svega, cuge mjuze, rulje odsasvuda, klope koju sam probavljao sve dok mi želudac nije eksplodirao. Mjuza je bila malo osrednja, očekivao sam malo više brutale thumbup

Prokleti kolači! Opet sam nabacio 5 kila natrag nakon što sam se cijelo ljeto trudio skinuti ih, čak sam i u teretanu išao i silne novce ulupao tamo i opet ništa. E da... btw.. ako netko ima vijaču...ono uže, nek mi se javi. treba mi to ;)

Sad otkad sam krenuo na tečaj za električnu gitaru prihvatio sam se dosta sviranja. Polako se sklapaju bendovi neki i tak. Imam par filmića gdje su uglavnom zajebancije, pa evo.

Nino i Hambe pokušavaju Papa Roach-a skinut
ps: bubnjevi se čuju jako šugavo zbog lošeg mikrofona. Treba neki kvalitetniji fotić ili kamera za to.



Razi (električna) i Dumzy (akustična) sviraju do Shadowsa pjesmu Appache (crno bijelo u boji anybody?)



Branimirov solo na bubnjevima (puno krčanja u biti).



Budući da je govor na anglonjemačkom, evo prijevod:
Razi: Evo Branimira, našeg bubnjara. Ajde Branimire, sviraj, ajde!
Nino: Hvala! ja sam Branimir iz metal benda Blind Guardian! Ja sam bubnjar, da, i pokazat ću vam bubnjarski solo. Pogledajte ovo, stvarno je jebeno slasno!
#krš i grmljavina#
Razi: Dakle to je bio Branimir, naš...bubnjar iz benda Blind Guardian!
Nino: Ostanite jebeno metal ljudi! I jedite kobasice!
Razi: Stvarno sočno! (juicy/jewsi)
Nino: A Židovi (jews), oni nisu metalci, oni su jebeni rokeri, pederi!


I za kraj jedan filmić sa sanjkanja po D.Selu. Ove godine se snijeg dosta napadao pa me zvao kum moj firmani pa se idemo sanjakati. Al ne bilo kak! lijepo je on privezao sanjke moje i svoje za kuku na svom autu i lijepo provozao moje buraze, mene i svog brata po selu zubo koja ludnica, brale. Pao sam valjda jedno dvajst puta sa sanjki, razbio sam si guzicu i koljeno i podrapao hlače. Majka je bila presretna! yes
btw filmić je sniman sa mobitelom pa je jako loše kvalitete, ali se isplati pogledat jer se na kraju razbijem ko stoka i smijem ko luđak smijeh



Thats all folks! Živili!



- 23:47 - Razich je seksich ;) (15) - Kikich je seksich :P - WTF?!?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

'BOUT ME

LIRIKS