utorak, 18.12.2007.

Indigo - U ovom trenutku

Image Hosted by ImageShack.us


Prvi doticaj sa bendom Indigo sam imao ove godine na koncertu (u sklopu porina) na kacicevom trgu kad su odsvirali nevjerovatan set svojih pjesama koji mi se odmah na prvu svidio. Nakon poprilicno dosta vremana dosao sam do albuma U ovom trenutku, inace drugi studijski album Indiga, ali moglo bi se rec da je i prvi, jer album Predstava objavljen kad se bend zvao Frakcija. Bendu su uzori Depeche mode, David Bowie, The Cure, Interpol itd…
sto je ocigledno zbog malo mracnije strane albuma koji te na neki nacin moze odvest u depresiju, sto mi nije drago. Volim kad je bend energican, ali jos vise kad je vesel i zabavan.
Indigo na svom albumu ima par izvrsnih pjesama koji izdvajam (nazalost, i ako to nije cesto kod mene jer vecinu svojih omiljenih bendova slusam od pocetka do kraja albuma) Brilijatno stanje feat Mladen (TBF), Blizu Pocetka, Katatonija i Trenutak...
Nadam se da ce Indigo u skorijoj buducnosti napravit malo zivlji album.

| 20:50 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.