srijeda, 05.12.2007.

Dioniz


Image Hosted by ImageShack.us


Dioniz je osnovan negdi 1991. godine

Image Hosted by ImageShack.us


Eto dosli smo do Dioniza, bend za kojeg zna vrlo mal broj ljudi a pogotovo za ovaj jedan od najboljih rock uradaka, Nista od ljubavi. Album je izdala Croatia Records 1999. godine i nedugo zatim se rasproda, a one seljacine iz Croatie nisu dan danas napravili reizdanje.
Za Dioniz sam zna dosta dugo ali pravo misljenja sam steka na koncertu (porin) kad su izveli par stvari na kacicu prid premalo ljudi. Osim glazbene podloge koja je meni odlicna po meni su tekstovi najjaca karika ovog benda. Davora Gavrana nazivaju drugi Stulic, totalno se slazem jer napokon nakon Azrinog doba neko zna napisat pravu pjesmu a ne ovo danas sta slusamo po lokalni radijskim stanicama npr. " ova ljubav je kao losa hrana iz jeftinog restorana " sta cu dalje pricat…
Pametno doziram prva pjesma na albumu mi je svakako jedan od vecih favorite, poslje nje sljedi kratki intro za pjesmu Zlo more. Pjesma koja je bila jedna od singlova 99. dok je album jos bio aktulan. Van pameti, najbrza a definitivno moja najdraza pjesma. Najpopularniji singl
uz Zlo more, Idem i dolazim je Moderna vremena, cak jedina pjesma u kojoj sudjeluju klavijature na cijelom albumu… Spomenia bi jos pjesme Idi do vraga i Kupi me koje su kao i sve sa ovog albuma vrhunske…

Image Hosted by ImageShack.us


Nakon nekog vrimena nabavio sam Ubbi bacchus ibi venus vol 1, ovaj put originalni primjerak albuma. Kad sam ga ubacio u cd player odmah sam primjetio da to nije Dioniz kakvog sam ranije slusao na albumu Nista od ljubavi, nesta je oni prljav, sirov i nabrijan zvuk 80-tih. Nemogu rec da mi album nije odlican, ali ipak bi mi bilo draze da ove "cudo tehnologije" koje su koristili kad su radili na ovom albumu izbacili, pritom mislim na kucan bubanj i mastering koji bas ne pase bendu kao sto je Dioniz. Sve u svemu, bend nije bas izgubio svoj prepoznatljivi zvuk vec ga je modernizira amo rec. Najdraze pjesme koje se nalaze na prvom djelu venusa su Sad sam za pet, Dal bi da sam, Zbog nje 2, Pet minuta duze na kojoj na akusticni gitari gostuje Pupi, Pare u kojoj gostuje Sasa Antic (TBF), Kost prvi singl (rif je isti ka na pjesmi Smashing Pumpkinsa Zero), drugi singl Ona zna drugi singl a i video spot. Album je meni odlican i naravno jedva cekam vol 2. valjda ce izac brzo…

| 09:00 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.