ponedjeljak, 03.12.2007.

Jinx - Na zapadu

Image Hosted by ImageShack.us


Dugo se pricalo o povratnickom albumu jedinih i neponovljivih Jinxa. I izasao je prvi i najavni singl " Na cemu si ti ". Pjesma mi se odmah svidjela naravno, ali slutio sam da to ipak nece bit album kakve sam pamtio od prije. I dobro sam slutio, naime album vise baca na pop nego sto je bio prije slucaj da je pop bio na malo drugom mistu. Moj drugi favorit je pjesma na zapadu, pjesma koja je i naziv povratnickog albuma. Odlicne vokalne dionice te upacatljive gitare sto u drugim pjesmama bas i nije slucaj. Htio bih se jos osvrnit na snimku i produkcija koja je kao i svaki put odlicna, te mix koji je nevjerovatan. Ne znam sta bi jos nadodao osim da svakako morate nabavit ovi album.

| 10:00 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.