< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"...No bilo je beskorisno pokušavati spasiti svijet: nisam još ni sebe uspio spasiti"
P. Coelho

Mislim da ovaj citat sve govori.

Postoje dva tipa ljudi: jedni koji nose nabijene pištolje, drugi koji kopaju.
–Dobar,loš,zao





…zato budi odlučna, neodoljiva, neukrotiva, nenadjebiva, nezadovoljna. Zato voljne su samo ograničene jadnice koje nemaju visoke ciljeve…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Bajka (Alogia)


U jednoj zemlji dalekoj, behu to carobna vremena,
Vladase jedna kraljica, beskraj joj bese granica.
Imase srce posebno, mada to nije ni slutila,
U njemu bese skrivena vecnog prokletstva magija.

Oci je zle posmatrase, strasna se zavera kovala...
Crni gospodar naumi kraljici srce slomiti.
Tako I bese, secam se, tak crni mag je osvoji,
Kraljici srce prepuce, kraljevstvo tamom prekri se...

Nestade sunca, mrak pade na raj.
Vecna tama I tuga oznacise kraj.
Iz slomljenog srca jos odzvanja glas,
Ja ga cujem ponekad u svakom od nas...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mrzimo samo onoga koga strastveno volimo

Morska vila (Daleka Obala)

Kao da je morska vila
sve je moje snove ostvarila
na obalama vrelim
neprospavane noci

Kao da je dio plime
modro more sumi njeno ime
i sklada tihe pjesme
pjesme o samoci

Kao da je dio sna
sto me nosi zvijezdama

I dok je ljubim
ona se pretvara da spava
grijana zlatnim suncem
moje ljubavi

I dok je ljubim, kao more
njeno tijelo podrhtava
povedi me prostranstvima
gdje svi pjevaju o ljubavi

Pjevaju o ljubavi

srijeda, 09.07.2008.

zajeb

sve bilo donekle ok...radilo se, pušilo se, pilo, ali najbitnije uživalo....počele neke priče...došlo do svađe....neugoda u kafiću....mićem se od tamo....povećavam alkohol i travu....ne jedem ništa....manta mi se....ležim...nemam snage da se kupam...jedva na posao odlazim....samo praznoća....ne želim da sve ovako završi....ja ga volim....šteta šta je došlo do ovoga....mrzim ljude promatrače....ma sve je to divno i krasno....i opet sve po starome....bilo je lijepo dok je trajala....zahvalna sam i na ovih par mjeseci uživancije....i hvala ti što si mi nakratko vratio vjeru u ljubav i pokazao mi da je u redu pokazivati osijećaje...hvala ti na puno toga, ali sada se vraćam u svoju staru praznu ljušturu...

-Image Hosted by ImageShack.us - 10:25 - pljuni… (3) - …pa prilipi - *


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.