< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"...No bilo je beskorisno pokušavati spasiti svijet: nisam još ni sebe uspio spasiti"
P. Coelho

Mislim da ovaj citat sve govori.

Postoje dva tipa ljudi: jedni koji nose nabijene pištolje, drugi koji kopaju.
–Dobar,loš,zao





…zato budi odlučna, neodoljiva, neukrotiva, nenadjebiva, nezadovoljna. Zato voljne su samo ograničene jadnice koje nemaju visoke ciljeve…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Bajka (Alogia)


U jednoj zemlji dalekoj, behu to carobna vremena,
Vladase jedna kraljica, beskraj joj bese granica.
Imase srce posebno, mada to nije ni slutila,
U njemu bese skrivena vecnog prokletstva magija.

Oci je zle posmatrase, strasna se zavera kovala...
Crni gospodar naumi kraljici srce slomiti.
Tako I bese, secam se, tak crni mag je osvoji,
Kraljici srce prepuce, kraljevstvo tamom prekri se...

Nestade sunca, mrak pade na raj.
Vecna tama I tuga oznacise kraj.
Iz slomljenog srca jos odzvanja glas,
Ja ga cujem ponekad u svakom od nas...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mrzimo samo onoga koga strastveno volimo

Morska vila (Daleka Obala)

Kao da je morska vila
sve je moje snove ostvarila
na obalama vrelim
neprospavane noci

Kao da je dio plime
modro more sumi njeno ime
i sklada tihe pjesme
pjesme o samoci

Kao da je dio sna
sto me nosi zvijezdama

I dok je ljubim
ona se pretvara da spava
grijana zlatnim suncem
moje ljubavi

I dok je ljubim, kao more
njeno tijelo podrhtava
povedi me prostranstvima
gdje svi pjevaju o ljubavi

Pjevaju o ljubavi

ponedjeljak, 24.03.2008.

divljenje bolesnima

i na uskrs odlazim sa starcima do jedne prijateljice.....i opet zapoćima temu mršavosti....i opet mi se divi.....ja kipim.....želim joj reći da ovo nije ni blizu moga cilja, da sam sada predebela, da je moj želudac sjeban šta od nejedenja šta od povraćanja, da ja već godinama nisam guštala u hrani i da se rasplaćem svaki put kada se vidim u ogledalu
ipak....nije to njoj ništa strano....mislim nije povraćala, ali ona je ta koja bi svako malo padala u nesvijest zbog izgladnjivanja, visi u teretani svaki dan po par sati....samo o meni ima krivu sliku, a ja naravno ne smijem ništa reći, jer i moji starci tvrde da je moj metabolizam takav iako znaju da sam povraćala....ali po njihovom mišljenju to je bilo samo par puta i prošlo je samo od sebe, a kada im kažem da mi je želudac sjeban onda me pogledaju ćudno pa nakon par minuta kažu ma to ti je genetski, svi imaju osjetljiv želudac....da bar

i ovo opet sjedim u svojoj sobi....nemam potrebu za spavanjem, ali zato sam je za riganjem imala.....trudim se prestati i jesam, ali danas mi je ovo bio šok za želudac i zaspala sam najednuta pa sam se paloprije probudila umirući od bolova i izrigala se....sada je bolje....bar znam da sam sutra na čaju i baškotu

da,sutra idem na selo....dolazi mi prija iz zagreba....ugl. bit ćemo 4 cure same u kući bogu iza nogu....super prilika za dijetu....još kad poserem kako sam sjebala želudac sa nekom hranom za uskrs....a i one jedu minimalno, pa neće biti teško....ma super

ovaj cijeli post je o hrani, a ne volim kada se to dogodi....možda zato što sam maloprije sanjala događaj iz svog djetinstva u malo izmjenjenoj verziji....totalna noćna mora....još uvijek sam pod šokom....bar sam se podsjetila zašto želim biti kostur

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

-Image Hosted by ImageShack.us - 02:23 - pljuni… (2) - …pa prilipi - *


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.