< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

"...No bilo je beskorisno pokušavati spasiti svijet: nisam još ni sebe uspio spasiti"
P. Coelho

Mislim da ovaj citat sve govori.

Postoje dva tipa ljudi: jedni koji nose nabijene pištolje, drugi koji kopaju.
–Dobar,loš,zao





…zato budi odlučna, neodoljiva, neukrotiva, nenadjebiva, nezadovoljna. Zato voljne su samo ograničene jadnice koje nemaju visoke ciljeve…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Bajka (Alogia)


U jednoj zemlji dalekoj, behu to carobna vremena,
Vladase jedna kraljica, beskraj joj bese granica.
Imase srce posebno, mada to nije ni slutila,
U njemu bese skrivena vecnog prokletstva magija.

Oci je zle posmatrase, strasna se zavera kovala...
Crni gospodar naumi kraljici srce slomiti.
Tako I bese, secam se, tak crni mag je osvoji,
Kraljici srce prepuce, kraljevstvo tamom prekri se...

Nestade sunca, mrak pade na raj.
Vecna tama I tuga oznacise kraj.
Iz slomljenog srca jos odzvanja glas,
Ja ga cujem ponekad u svakom od nas...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mrzimo samo onoga koga strastveno volimo

Morska vila (Daleka Obala)

Kao da je morska vila
sve je moje snove ostvarila
na obalama vrelim
neprospavane noci

Kao da je dio plime
modro more sumi njeno ime
i sklada tihe pjesme
pjesme o samoci

Kao da je dio sna
sto me nosi zvijezdama

I dok je ljubim
ona se pretvara da spava
grijana zlatnim suncem
moje ljubavi

I dok je ljubim, kao more
njeno tijelo podrhtava
povedi me prostranstvima
gdje svi pjevaju o ljubavi

Pjevaju o ljubavi

utorak, 04.03.2008.

izgubila sam svoje ja

osijećam se užasno
bolesna sam i samo ležim i žderem
umijesto da idem naprijed ja idem natrag
napokon mi se vratila željaza promijenom
od sutra...znam da je to više kliše ali...

u subotu sam bila vani
cijelu većer sam prićala sa tipom kojeg sam nedavno upoznala
sladak je
gitarist (tu većer je svira sa bendom)
ugl. ništa posebno, ali bio je cili smišan

gurnila sam još par ljudi sa svog jurečeg vlaka
ali i par sam ih dodala
mislim da ti suputnici dosade nakon nekog vremena
ili jednostavno silazite na različitim postajama

sijedila sam u nedjelju na vrhu planine, na izbočenoj stini
ispod mene samo metri i metri visine, a na dnu cetina
predivno....zapitam se zašto se zamaram glupostima
mislim...savršene stvari su mi nadomak ruke, a ja ih ne želim dohvatiti
ne želim uživati, iako bih htjela sama ih odbacujem
i to se mijena
shvatila sam da sam zaboravila kolko volim prirodu
moram se podsjetiti i zato ovaj vikend ne izlazim već idem na selo
uživati ću u glazbi prirode

i knjige sam zaboravila čitati
zapravo kao da sam zapistila cijeli svoj svijet
onaj svijet maštanja
to me nekada i držalo na životu
mrzila sam isprazne ljude, a sada sam postala jedna od njih
umjetnost kao da više ne postoji za mene
zaboravila sam držati olovku u ruci
slova su postala tek tinta na papiru...izgubila su znaćenje
drugi su me natjerali da postanem realna i prizemna
ali to nisam ja...

-Image Hosted by ImageShack.us - 22:01 - pljuni… (4) - …pa prilipi - *


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.