< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

prijatelji........ekipa....
.....zajebancija...

Linkići

Dnevnik.hr

anna

kinez,oroz i igor

marina i andera

marina

tea i marinela

katic i tomo

mare lipa mare

ivona

som

mare lipa mare

natalija

ivana

kico

erga

kriza

matea

blog

et vam linkovi smijeh

Kao NeŠto O MeNi

beljIme:Katarina
beljgodina:14

Slusam: cajke najvise pjeva

zujoDatum rođenja:29.11.1993

Razred:8.a-the best--> Bivsi cry

Pozz:cijelom Vinogorju, djelomicno Varosu
i ostalima koje znam hehe kisskisswavewave






VoLiM: - kad mi ostavite puuno komentara hehe
- kad me se neko sjeti =)
- kad mi neko posalje sms
- kad mi ljudi daju komplimente
- odjebat decka
- vojim svoje prijatelje uff šta bi ja bez njih hehe
- 8.a -> the best and fuck the all rest
- bracu i starce (moš mislit hehe)
- svoj mob stari i novi hehe
- svoj komp iz 16. stoljeca
- upoznavat nove ljude
- tulumarit
- slatkiše, grickalice i sl.
- smijat se hehe rofl
- grlit se
- ljubit kako s kim hehe
- svoju kucu...uf nju obozavam
- msn, trosjed
- neke profe legende živili mi još 100 godina
- rođendane, imendane i sve di se dobivaju pokloni =)
- izlaske
- dobre decke
- nogometase
- modu
- nakit
- narodnjake
- glasnu glazbu
- i sve ostalo sto je doro i pametno heheh





NEvOlm: - kad mi neko ne odg na sms
- kad me ne primjeti neko ko ja ocu na me zamjeti hehe
- kad mi ostavite malo kommova
- mrzim školu...volim ljude i zezanciju u njoj
- kad mi nes ne ide od ruke
- urufane arogantne umišljene ljude,misle da su nedodirljivi(znam ih malo)
- plazibatku kurvu
- i dvolice, nametljive osobe
- metal
- i još puno toga hhh




ČOVJEK NAJVIŠE MISLI NA ONOG KOGA ŽELI ZABORAVITI!!!

...najgori naćin....
da ti netko nedostaje...
ye..
d sjediš pokraj njega ...
...i znaš...
da ga NIKAD..
nećeš imati

NORMAL PEOPLE WORRY ME

ja nisam Princeza nechu Kochiju
vech TEBE mali smedih očiju.....

I am a bad girl and bad girls do bad things.....

i am sexy...i am smart...i am everything you¨re not!!!

MOŽDA NISI JEDINA OSOBA NA CIJELOME SVIJETU.....
...ALI SI...
CIJELI SVIJET JEDNOJ OSOBI...

BoLjE iZguBiTi TrenuTaK u ŽiVotu
NeGo ŽivoT u TreNutKu!!!

VIDJELA SAM TE I POMISLILA oho...
POLJUBILA sam te I GLAVOM MI JE mmm...
UPOZNALA SAM TE ..
...i...
..zakljucila...ŠTETA!!!


SEBI DOZVOLI SVE SAMO JEDNO NEE
DA TE IMA NETKO
TKO TE NE ZASLUŽUJE!!!!!!


SMIJEH JE ZNAK SREĆE
NADA JE ZNAK VJERE
POLJUBAC JE ZNAK LJUBAVI
...A IMATI MENE ZA CURU...
ZNAK JE.........
............DOBROG UKUSA.....!!!!!!!!


ako je škola kruh.......
živjela glaaaad....


voli onog tko te voli ali
pazi da te ne zajebe
i kad ti kaže
umrijet cu zbog tebe ti mu reci
UMRI KO TE JEBE!!!


uvijek svoja ali nikad tvoja!!!!!

kaŽeŠ DA SaM KUČKA
kaO Da JE to NeŠtO
LOŠE.....

neMa stvoreNja bez ljubavi
Ni ljubavi bez ljuboMore
Ni ljuboMore bez varaNja
ni varaNja bez razloga.....


hey djevojko ne budi slijepa
kad si tako lijepa...
a on nek gleda tu tvoju ljepotu
i shvati
KAKAV JE KRETEN U ŽIVOTU!!!

TEŠKO JE VOLJETI
I LJUBAV KRITI
U SRCU PLAKATI
A
NASMIJANA BITI



teško je voljeti nekog a ne biti s njim
pričati da je kraj
i živjeti s tm
teško ga je voljeti
a nikome ne reci
skrivati bol
a pričati o sreci....smjuc kak tužno


VOLI,ŽIVI,RAZBIJAJ I PLEŠI JER
ČOVJEK JE ROĐEN
DA GUBI I GRIJEŠI
PROKOCKAJ DANE
I ISPIJAJ NOCI
JER JEDNOM TO VIŠE
NECES MOCI...


I SA TOBOM I BEZ TEBE ŽIVO MI SE JEBEEEEEE

NITKO NE ZASLUŽUJE MOJE SUZE
A ONAJ TKO IH ZASLUŽUJE
NECE ME RASPLAKATI....jasno gamadi ? =)


sorry my mum says
that i can¨t
play with
ugly people


my frends
are
CRAZY
but I
LOVE THEM!!!


glupaće tuguju
energične nadu zamjenu
a pametne
ODUVIJEK IMAJU REZERVU!!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo vam je marino


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kristina pešorda.......slatkica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kika i mia.......legende

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo vam je moj mobitel 2 sata
su mi trebala da ga rastavim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo vam je kićo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ćurky i kika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mia i kika p.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
gogy u hajdukovom dresu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mia i ćurky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zvono,anna,pici i kinezova glava hehe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anna i ana-maria

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jopica i vladimir

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ana-maria

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet kićo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pa opet gogy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ćurky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pa OPET kićo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mia

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mislim da je sve jasno.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja slika.....hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
heheh



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..........zvući malo umišljeno.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
o.c.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tree hill

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šta nije sladak?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
chad....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mia i ana-maria


većina ekipe......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bosna

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bog i Hrvati

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
čeči i serdar



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naranđasta gimnazija puna komada hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
početak.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
još početka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sredina....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
već malo življe......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ko su ovi komadi hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovi seljaci se bunili što im nema slike .......
jbt nemaju šta pokazat.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
stašina....jako dobra slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zvono i mia


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
3 god fathers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kico

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pijemo u Espresu na Hvaru

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ljepotice moe v.t.n.n.c.s.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mangee hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
op op...zadnji dan...popoviceva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja lube marina

utorak, 01.01.2008.

godina novaa svi nešto žele ja molim Boga da mi tebe samo za mene čuvaaaaa

e da da...........godina nova .......pa sretna vam nova 2008. godina punoooo sreće i ljubavi.....i komada još višeee ma svima sve heheh...........kako je vama sinoć bilo??? aaaa-a?? men dan počeo doro i i sve bilo dobro i spremila se i ošla se nać s frendicom u 6 i vani se na snijegu kod škole smrzavale 2 sata ono bbbbrrrrrr............al kad si u dobro društvu niš ne smeta al jesmo se zato ispričale ee da baš mi je to trebalo.......i tak ošla ja oko 8 pol 9 kod kineza di sam slavila novu........kad ono duuuuu posvađam se s dvije nabolje frendice......u biti dvije od par najboljih frendica i to s miom i ana-mariom........pitanje zašto???? zato što me nisu htijele salušat utubile su si u glavu da sam se ja naljutila za nešto što uopće nisam pa me počele vrijeđat i kak to ide lalala izderale se na mene i tak........i onda se poslje sprdale na moj račun da da da............i ode 8 godina druženja u mp3 naopake........al nisam se ja dala rekla sam da mi niš neće tu večer pokvarit sam malo počela plakat al ipak su to bile dvije od par najdražih osoba mog života.....i počela sam ih gubit jedno po jedno.......al nisam se dala ja pjevala plesala pila jela a ona se naravno sprdale i tak..........i sve dok ana-maria nije men došla de sorry ovo ono.........pa me napokon pustila da ja kažem šta hoće isssse vidite vi koliko njima treba a men neš pričaju..........i onda mi sjele i to riješile i zvale miu i onda smo se pomirili swi zajedno jer njih dvije nisu " u novu godinu ući kao kučke" heheheh ma da su se jako dobro uživile u ulogu kučki haha.....ja nisam odsjedila svega par pjesama........ma bilo je super ispričala se sa svima.....ma joj ubila sam se nakraju svi napol pijani umorni crknuti ja se popela na neki stol tabure šta kog je i plešem lol SAMA hahahah neka neka nek si vidi ko je tamo glavni hehehehe..........ma aj ode ja fala na kommovima križi posebno i da......koju sliku da stavim umjesto chada ide mi na živce....grrrr...ajmo pmatni guknite heheh pozzzzz i uživajte



| komentari (57) | print | # |

0