Malo...Malo... Po malo...

Malo o meni:
Zovem se Ivana,a prezime nije važno.
Rođena sam 2.8.199*.godine.
Bavim se HIP-HOPOM!!!!!!!!!!!!!
i TRBUŠNIM.
Imam peseka po imenu PUKY.
Obožavam plesat. Evo nekih koreografija...
Hehehe LoL!!!



glitter-graphics.com




glitter-graphics.com


glitter-graphics.com

glitter-graphics.com




TRBUŠNI HEHE OVO GORE... EHEH LOL!!!
I MAČKA BOLJE PLEŠE I MOJ PAS!!!


glitter-graphics.com




glitter-graphics.com

glitter-graphics.com


glitter-graphics.com

glitter-graphics.com




glitter-graphics.com





glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

glitter-graphics.com



glitter-graphics.com

glitter-graphics.com

glitter-graphics.com





glitter-graphics.com





E DA IMAM I MSN...
A GLASI:

najslada_cura_18@hotmail.com

RAZNE SLIKICE...
LJUBAVNE MEJBE...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


EWO MOG TERITORIJA OVOG LJETA... naughtybeljnjami
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

EWO TO JE PLAŽICA.... MISLIM MALO WIŠE PLAŽA... HEEHheadbangheadbang
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A EWO BOME I BAZENAAAAA HEHEHEEEEEEEEEEbeljbeljbeljbeljroflrofl

USPUT I KOLIKO VAS BULJI U MOJ BLOGIĆ...
tracker

LANA U ROKU(zg)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


EWO MALLO MOJIH SLIKICA...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



EVO SADA SLIKA OD
ASHLEY TISDALE ISTO
MOJE NAJGLUMICE...
smijehsretanroflzubo
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



SLIKICE OD
RIHANNE...
finofinokissroflcool
zubopartypuknucu
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


***ZAKON MLADIH***

1.poljubac u ruku - prijateljstvo
2.poljubac u obraz - postovanje
3.poljubac u celo - ceznja
4.poljubac u rame - pohlepa
5.poljubac u vrat - strast
6.poljubac u usta - ljubav
7.tuce li djevojka mladica - ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladicu sibicu - zEeli biti voljena
9.baci li djevojka mladicu nesto - kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja - zabranjeno pusenje
11.ako se sjedi - djevojka sjedi na koljenu mladica
12.ako se lezi - djevojcina glava lezi u ruci mladica
13.tapsanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih ociju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-zelim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.ceprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakasljucati se-volim te
19.staviti kaziprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta - poljubi me
21.igrati se prstenom - sanjala sa te
23.gledati u oci - volim te
24.saka kao odgovor - da
25.celo kao odgovor - ne
26.pucketati prstima - danas dobro izgledas
27.uzme li djevojka nesto mladicu - na raspolaganju
28.grickati usne - ljubomora
29.stipanje - zelim ti nesto reci
30.smrcanje - sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete - volim samo tebe
32.tuce li mladic djevojku -zeli da bude njegova
33.plaziti jezikom - poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica - nije dozvoljen
35.lagani poljubac - prijateljstvo
36.prije ljubljenja - gledaj u oci
37.ne smije se iskoristavati - ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac - odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke - samo uz dozvolu
40.mladic ima pravo poljubiti - djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom - dozvoljen
42.gleda li mladic djevojku duze od 3 minute - ljubomora
43.puhne li mladic djevojci u lice - zeli sex
44.pokloni li djevojka mladicu zakon mladih - ljubav
45.pokloni li mladic djevojci zakon mladih - ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih - daje ga drugima





SVAŠTA,SVAŠTA...

00:00 - puno te želi
01:01 - sviđaš mu se
02:02 - neće te nikad zaboraviti
03:03 - misli na tebe
04:04 - zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05 - ti si mu samo zabava
06:06 - voli tvoj osmijeh
07:07 - želi ti nešto reći, a ne može
08:08 - zaljubljen je
09:09 - želi biti s tobom
10:10 - voli tvoju kosu
11:11 - danas ti je sretan dan
12:12 - vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13 - pati zbog tebe
14:14 - čeka te sreća
15:15 - ljubomoran je
16:16 - nisi ga dostojna
17:17 - patit ćeš
18:18 - voli tvoje oči
19:19 - nešto krije
20:20 - uvijek te spominje
21:21 - opasnost
22:22 - sutra ćeš biti sretna
23:23 - hoće te samo iskoristiti

Brojevi na registraciji:
000 - spoj
111 - voli te
222 - vidjet ćete se
333 - srest ćeš ga
444 - vara te
555 - ostavit će te
666 - vraća ti se
777 - poruka
888 - duga ljubav
999 - iznenađenje

10 LJUBAVNIH zapovijedi
01. Nikad se ne zaljubi do ušiju
02. Ne moli ga jer ćes ga moliti cijeli život
03. Cijeni ga, ali prvo cijeni sebe
04. Budi nježna, ali nikad onoliko koliko osjećas
05. Ne zovi ga poslije svađe
06. Na sastanak zakasni bar 15 min
07. Pusti ga nek se izmuči dok te prvi put poljubi
08. Učini ga malo ljubomornim
09. Nikad ne dopusti da ti on da nogu
10. I kad dođe kraj te velike ljubavi i ako on želi kraj
prihvati ga s osmijehom na licu

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (13)
Lipanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari yep/nope

design by:*FoXy De$iGn$*

SVE I SVASTA...

Image and video hosting by TinyPic
Ovdije čete moći nači svašta....
O nama...
O našem životu...
O nezgodama...
O zgodama....
O svemu....


Get Your Lamp



fancygens.com




NEKOLIKO LINKICHA...
štiklica
limačica
dzankicka
ana i iva
prebegica
sanja
mladen
tose u srcu...



EVO ZA DIZZEVE,AVATARE I BANNERE...

XMASTERX
AWATARI I BANNERI
DIZAJNOVI
MISSSIXTY
DIZZEVI2
STARSDIZZEVI
AVATARI

AVATARI I DIZzzEVI BY:legenda dizajn

MALO SLIKA TUGE
I ŽALOSTI NAŠIH VATRENIH...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ŽAO MI JE VATRENI NAVIJAČI ALI MI SMO SVI UZ NAŠE IGRAČE KAJ GOD BILO UVIJEK SMO NAJBOLJIIIIIIIIIIII....
PUSA...


EVO JEDNA SLIKA MENE I JOS JEDNE FRENDICE...
JA I MATEA NA TULUMU NEKOM...
HAHA SALA U VARAZDINU...
LOSE SLIKANO...
JAOOO
Image Hosted by ImageShack.us

NEZNAM KAD CETE VIDIT OD MOJE JOSIPE SLIKU...
HEHE SAD JOS MALO NADAM SE...
JAOOOO....
EVO NEKAJ S LANINOG KONCERTA...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


EVO SLIKA OD FOLK
ZVIJEZDA...
1.SEKA ALEKCIĆ
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


2.DRAGANA MIRKOVIĆ
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

BIT CE JOS SLIKICA...
ALI POSLJE...



EVO MALO SLIKA OD
MOJE NAJDRAŽE
GLUMICE
LINDSAY LOHAN...
yesgreedygreedy
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

TO BI BILO TO OD LINDSAY....wavewave
wavemahmahmahKI$$Y!!!

EVO SADA SLIKICA OD
BRITNEY SPEARS...
smijehzuboroflheadbang
zujolud
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us












Free Music

Free Music



Free Music

srijeda, 23.07.2008.

HYYY!!!

EVO JEDNE ŠTAFETICE...

sati je... 12:33
osječaš se.... PAAA OK...
Kak si provela dan? SAMO SAM POČELA...
Jesi li bila na msn-u danas? DA
Zadnji s kogom si se dop.na msn-u je...ŠIMOM...

LJUBAV...
Sada si trenutno sretno ili nesretno zaljubljena? SRETNO...HVALA BOGU!!!
Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled?DA
Vjeruješ li u ljubav do kraja života?DA
Misliš li da postoji onaj pravi? DA
Što cijeniš kod dečka?ISKRENOST,LJUBAV,PAŽNJU...
Boja očiju? SMEĐA
Boja kose? SMEĐA
Visina? 167

Piercing ili tatoo?
PIERCING... MAKAR BI OBOJE...


ZADNJE...

Tko je zadnja osoba koju si poljubila? ROBERT
Tko je zadnja osoba koju si zagrlila? JOSIPA
Tko je zadnja osoba koja ti je rekla da te voli? FILIP
Tko je zadnja osoba s kojom si razgovarala na telefon? ROBERT
Tko je zadnja osoba na koju si vikala? MOJ PAS PUKY
Tko je zadnja osoba koja ti je slomila srce?NIKOLA
Tko je zadnja osoba koja ti je rekla da te mrzi? NIKOLA

NAJBOLJI...

frend: IVAN
frendica:JOSIPA
praznik: BOŽIĆ
godine:SVE
sjećanje: KAD SAM BILA NA NEKOM ROČKASU PA SAM SE POLJUBILA SA JEDNIM COOL I SLATKIM DEČKOM...
osječaj:LJUBAV,SREĆA...
dečko:NIKOLA

NAJGORI...

dan u tjednu:PONEDJELJAK,SRIJEDA I NEDJELJA
vrijeme dana: 12:00
hrana: KELJ...I TE SPIKE...
sjećanje: PREKIDI...
frend ili frendica: IVA L. i LUKA
dečko:v-----
osječaj:tuga,napetost,ljutnja...

ZADNJI...
osoba koju sam vidjela: PIKE
razgovarala na telefon: ROBERT
zagrljaj: S JOSIPOM
dečko:NIKOLA

PRVI...
poljubac:KAD SAM IŠLA U GRAD PA SAM IŠLA I VIDJELA DEČKA PA ME KISSNUL...
auto:ŠKODA
motor/skuter...GILLERA
škola: OŠ IVANA BRLIĆ-MAŽURANIĆ
posao:NEMAM GA JOŠ
ljubav:MATIJA

DANAS...
što radiš sad: PIŠEM POST I NA MSN-u SAM
or=#993399>navečer: IDEM U GRAD
što nosiš na sebi: KRATKU MAJCU I TRENERKU....
što si jela za ručak: ROŠTILJ...
bolje nego jučer: 100%

SUTRA JE...
SUBOTA
planovi: IĆI NAVEČER U GRAD
odbojnost:ŠKOLA
imaš li posla? NEMAM

NAJDRAŽI...

broj:7
pjesma:U MAKE ME WANNA-BLUE
boja:CRNA,PLAVA,SIVA,CRVENA...
godišnje doba: LJETO i ZIMA
država:ARGENTINA
grad:ZAGREB
životinja:
PAS,KONJ,MAČKA...
TRENUTNO...
jesi li zaljubljena:DA
nedostaje ti netko...DA MOJE DRUŠTVO IZ ŠKOLEE!!!!! I NARAVNO BOYFRIEND!!!!



| komentari (138) | printaj | # |

utorak, 22.07.2008.

eVo JeDaN aLbUmIć!!!



| komentari (152) | printaj | # |

nedjelja, 20.07.2008.

)= =(...OpEt NeSrEtNa...=( )=

crycryEhh... Bok...crycrycryLjudicici... Dosao je i taj dan kad smo si morali reci zauvijek zbogom...crynono...Istina je al,znate da istina boli... To i samo znate!!!crycryBaš kad sam mislila da sam sretna... cerekcerekOpet s njim... San mi je propao... Mislila sam da sanjam to sve... Al ipak bila je to sve silna laž!!!!burninmadburninmadnamcorNa žalost... Kasnije ču vam staviti slike na blog od njega... yesyesNjegove SMS poruke... Koje su me tako duboko shrvale u bed da sam sada postala i mrav...headbangheadbangNeznam kaj da radim...crycryno Al zicer... Nebi me ni bog izvukao iz beda...nonoNa žalost... Al to je čini se bilo samo njegovo zavaravanje... I ispitivalje jesam jos vezana za njega... crycryPametan je on... Nemaš šta!!!headbangheadbangAh jedino kaj sad mogu reči je ZBOGOM NIKOLA....wavewavewavemahEto to je sada u ovom trenutku potrebno...crycryNeznam zašto tugujem za tom budalom... Pa kad razmislim ima i boljih od njega ko njega šiša!!! deaddeadPa da... Al mi nekako još srce radi za njega... Ipak kazem 3 mjeseca nije bilo malo...nocrynocryAl eto možda je bilo i previše jer sam ga užasno zavoljela!!!cerekcerekAl njegove zadnje riječi koje sam vidjela i čula su bile crycrycry ŽAO MI JE AL TAKO JE TO,VRAČAM SE SVOJOJ STAROJ LJUBAVI NJU IPAK NE MOGU PREBOLJETI!OPROSTI IVANA.BOK!crycryNisam mogla vjerovati mislila sam da si umišljam ili nešto!!! Al to je bila bolna istina... On je bio sa bivšom 2 godine... Ahh!!! Ma nema veze sve se vrača na svoje...nocrynocryAl neznam kaj da sada radim... crycryU ovakvom bedu nisam još nikad bila!!!!crycrycry Pojma nemam kaj da radim????nono Ma nije on vrijedan toga a ne...nono Hehe... idem se sada izbedirat negdje... Kisaaaa!!!crynotuzannononamcorwavewavewavemah



| komentari (52) | printaj | # |

petak, 18.07.2008.

...JoOoOoOj...

Ej ljudovi bok!!! wavewave Kak je?? Kaj ima kod vas novog???headbangheadbangheadbang Joj! Jučer sam bila u gradu sa STARIM,VIKIEM i BORNOM... Malo smo se svi troje družili i tako...bangbang... Neam komentara haha....zalivenzalivenzalivenJooj poludila sam jučer samo da znate kaj se dogodilo...namcornamcorOvako...smokinsmokinIšli smo svi ko FUUL na sladoled il na kolače a zavisi ko je šta naručil...headbangheadbang Kasnije smo mi jedine cure u muškom društvu otišle nanjaminjaminjamiVOČNU SALATU...ludludMeni se nije svidjela pa sam dala VIKTORIJI...Morale smo se headbangheadbangheadbangvratiti za 15 minutaheadbangheadbangheadbang a mi smo ostale pola sata...beljbeljbeljHaha kad smo došle bili su tam neki dečki al nije bitno... Nisam ih poznavala... Tako da...lazelazelazewavewaveHaha... Sjele smo i vidjele da BORNA nešto čeka pitale smo se kaj... I vidimo da konobarica nosi porciju čevapa....njaminjaminjaminjamiMi smo mu ukrale malo... Ja sam se počela kesiti i sve... smijehsmijehOni dečki koju su sjedili iza nas su govorili ETO TO TI JE FEŠTA BILA... Ja sam se smijuljila i malo sastrane gledala kaj rade i tako... Al ono niš posebno... Pitam ja VIKIJA kako je bilo na maturalcu,ludludludoni se počnu kesiti!! Onda su i oni počeli prićati o maturalcu kao da su i oni bili... I tako...bangbangbangbangludludludlud Al zicer, hallo!!! Onda smo se razišli kad smo išli kući na klupici je sjedio niti više niti manje nego NIKOLA cerekcerekcerek ja sam pala nakon toga u trans... Prisjetila sam se svega šta smo imali zajedničko i sve... crycrycryAl bilo je uzalud...crycrycryEvo sad me netko zvao... Al neznam čiji je to broj... Mislim da je čak i od nikole jer je poslao poruku ŠTA RADIŠ JUBE... A to je bio naš izraz (jube,jubavi,bebo).... Uglavnom... Da...ludludlud Ma trabunjam sama sa sobom... Jooj... I tak da sam se odmah njega sjetila... Pa daaaaaaaa!!!!!headbangheadbangheadbangheadbang
headbangmadheadbangheadbangheadbangheadbangJoooj!!! Sad sam se sjetila... Prije prekida je rekao da mu je mob pokvaren da mu ne šaljem poruke više jer ih ne može otvorit... Hmm! cerekcerekcerekNeznam kaj da radim sada... Hehehe... Joj!roflroflroflMa moram si ići kupiti bon... Joj! Nebi me čudilo da je to on... Al ok... Hehe... Joj!!zujozujozujoHehe... A tako..Nemam pojma kaj da pišem više... Ahaaa! Da sad neznam jel to on ili nije...cerekcerekcerekJao! Hmmm nadam se da je... Hmmm...cerekcerekcerekJer bi mi bilo drago kaj se nakon svega on javi... cerekcerekcerek Al opet nebi bilo isto kao i prije jer ipak znate kaj se vec sve dogodilo između nas i sve...crycrycryAhh mislim da je sigurna sam u to 100% nema ko drugi biti i da mi pošalje ŠTA RADIŠ JUBE... Heheheee... Joj! Josipa bi se kesila sad... I išla bi provjeravat tko je to... Al šteta kaj nije ona sada kraj mene... Hehehe... crycrycrycryMoram priznati da mi staro društvo iz škole malo fali i nedostaje... Nemam više koga slušat nikakve gluposti... Haha... ludludludludJoj!! Al priznajem da mi jako fali NIKOLA i sve naše uspomene koje smo imali... I... Ma joj neču o tome razmišljat jer sam u još većem bedu... Jer sam sad u bedu sad sam i u još večem... A najgore mi je kad prekinem s dečkom onda sam tjedan dana u bedu i neznam se (teško) se izvučem iz njega... Jer neznam kaj radit dok me to ne prođe... Ma jednostavno neznam se nositi s tim... Jer to mi uvijek teško pada makar neznam... Ma ništa haha... Jooooj ma u bedu sam VELIKOM kažem vam... Neznam kaj pričam i pišem i joooooj!!! NIKOLA VOLIM TE JOŠ UVIJEK znam da dolaziš nekad na moj blog... AL ZNAJ DA TE VOLIM HVALA NA SMS-ovima HEHE... PUSA VOLIM TE! Ajmo se nači danas oko pol 6... Pusa idem ja... U bedu sam ke mutava... U p.m. Caooo!!!!crycrycrywavewave:w



| komentari (122) | printaj | # |

četvrtak, 17.07.2008.

...smrc...XD

Bok... Oprostite kaj vam nisam pisala... Pukla je veza u Ogulinu pa... Cijeli grad nije cijeli dan imao internet... Poludila sam... Bilo mi je pre dosadno... Uhh hvala bogu ujutro su popravili... Hehehe... E da imam obavijest... Prekinula sam sa Nikoliom bilo mi je dosta njegovih laži i sve... Al darovi če mu doć na kućnu adresu... Rekao je da mu ne šaljem na kućnu adresu...roflroflheadbangheadbang... Da nezna kaj če mu starci reći... headbangheadbang Ja sam tad poludila.... Moji su znali za njega i sve... burninmadburninmadJoj pukla sam taj dan istresla sam se na njega... Jooj sva sreća upoznala sam jednog dečka koji se isto zanima za mene... Pa... Hehehe...cerekcerekcerekcerek...To sam mu rekla on je rekao najbolje je sada PODJEBAVATI haa?? Ja sam se kesila najjače kaj sam mogla... ludludlud...Neznam kad ču mu poslat uspomene na mene... Pa... Hehe... Tako da ima posla malo sa roditeljima heheee...deaddead... Kad sam ja čula da njegovi starci neznaju za mene da još i dalje misle da je s bivšom poludila sam... ludludlud Bili smo u vezi od 25.5.2008.godine... Hallllooo!!!crycrycry Al malo mi je žao... Kasnije mi pošalje poruku kao OPROSTI NISAM TAKO MISLIO,HOČEMO JOŠ JEDNOM PROBAT??ludludbangbang Ja sam krepala... Rekla sam da ne želim više prolazit kroz isto i sve... On se skoro nikad nije htio nač samnom... Jbt...bangbangbangheadbangheadbangheadbang Ahh kaj da vam kazem ludi dečko!!!bangbangJooj al priznajem još sam u depri nikako da izađem iz BEDA i to tajim tom dečku... Al ok... Heheh...cerekcerekcerek Pozvala sam ga na ročkas 2.8.2008.godine neznam hoče li doć.. Al je fora u tome kaj će i Nikola doći isto heheee....roflroflroflrolleyesrolleyesAl ok... Dosta o tome za sada...Joooj još mi to nejde iz glave... I vrti mi se cijeli film o PREKIDU i ROČKASU al ok... Neču ništa predviđat... Heheh... Jer uvijek prođe to sve na svoj način... Nadam se da ču izaći iz BEDA!!! Ako ništa barem prestati misliti o njemu i to... Al nije mi lako ipak 3 mjeseca hehe.. Jooj e da onda ga ja prije onog ''OPROSTI'' njegovog, pitam ga jel našao zamjenu za mene več... Kao ful... On kaže ''JESAM AL NISMO U VEZI'' pa jbt... Ja ne vjerujem da postoje tako glupi ljudi (DEČKI) jooj... Izgleda da je i on bio tad u depri haha... =)=)=)=)=)Ma boli me briga. I onda mi poslje pošalje ''JAMO PROBAT ISPOČETKA''
Nakon što mi je poslao da je našao zamjenu ali da nije u vezi... Haloooo... Ej pa stani ja sam pitala jel našao zamjenu i jel u vezi i to... Ajme... I usudi me se pitati za ISPOČETKA... Ej pa kaj si ti umišljaš mislila sam u sebi... Hhaha....I sad recite da je on normalan... Pa kako bi išla ispočetka kad je rekao da je našo zamjenu haha.... LOOOOOOOL!!! Glupljeg dečka nisam doživjela (osim onih u mom razredu) Hehehe :-)... Ma da onda sam mu iz zajebancije rekla da može da ćemo ispočetka al nisam mislila za ozbiljno i to... Jer ono zbog onog dečka nisam ništa htjela više i zato kaj je rekao za zamjenu... Hahaha... Jooooj! Još ne vjerujem... I zante kaj da sumnjam da je našao na moru u PULI jer tamo ide svake godine pa... Haaaloooo!! Što je jadan! Priznajem prirastao mi je srcu i još mi je drag i to sve... Al u BEDU sam pa zato možda... E da vidjela sam na njemu da je i njemu malo teško al ono nisam mogla više to trpiti... Ovo sada njemu poručujem: EJ AKO DOĐEŠ NA MOJ BLOG I AKO GA ČITAŠ, ZNAJ DA MI JE UŽASNO ŽAO ALI TAKO JE TREBALO BITI ŽAO MI JE.... E iden van ja sada malo vanka jer u BEDU sam da se malo spucam negdje... Pusaaaaa... Caooo



| komentari (6) | printaj | # |

utorak, 15.07.2008.

...FRIZzZzZzZzZzZz...

...Bok ljudovi... Danas oko 15:30 sam bila kod frizera... Na pramenovima... Oni su plavi... I to svijetlo plavi... Ajmeee... Hahaha malo sam si čudna jel nisam navikla... Al mi SUPACH stoje nadam se... Mislim sama vidim kako mi stoji pa... Al neznam... Malo sam si čudna al ok... Hehe nadam se da če me proći... Joj od uzbuđenja neznam kaj da pišem više... Jooj... Haha a najbolje da vam stavim sliku da si vi sami odredite kako mi stoji... Paaaa, idemo na posao... Heheh nisam se pretjerano slikala al ok... Pokazat ču vam neke od njih ali ne sve... Možda tri... Hehehe aj idem sada na posal... Mislim na prebacivanje slika... Puuuuusaaaaaaaaa brzo se ja vratim... Hhehehe... Caoooo!!!! Ma joooj komp mi je u KUR******* pa ne mogu sada... Al vam obečajem... hehe idem ja sada malo još surfat po internetu mozda nadem kaj pametno... Aj javim vam se... Pusicaaaaa svim kommacima...



| komentari (30) | printaj | # |

...NOĆ ZA PAMĆENJE...

Bok ljudeki... Jooj sinoć sam imala NOĆ ZA PAMĆENJE... Ovako oko 20:30 ja i moji PREPAMETNI starci smo izišli smo iz kuće... Imamo problema sa psima lutalicama a moj DRAGI pas je u dvoru... Preko noći... Preksinoć se sakupilo 5 LUTALICA ispred naše kuće... Nismo obraćali pažnju nego negdje kasno u noć dok smo SVI SPAVALI počelo je nešto lupati o vrata (DRVENA NA VRTU) to su bili oni. PSI LUTALICE su grebali po vratima, ali to su bili svi veliki psi... Niti jedan mali... J a nisam do duše ništa čula al to su mo moji prepričavali... Ok dosta o preksinoć... Nego NOĆAS smo sjeli na terasu i pustili psa... Nakon nekog vremena začulo se lajanje OVČARA eto ih to su oni.. Bili su nam blizu htjeli smo vidjeti hoće li nočas lupati po vratima da skolju našeg psa... Ali nisu došli došao je jedan MALI PAŠĆIĆ miran je bio... Oko 22:30 smo OTIŠLI U KUĆU... Mirno smo legli jer se nije ništa događalo... Zatim se nakon malih PET MINUTA opet začulo lupanje.... Otišli smo natrag dolje vidjeti jesu to psi ali su oni otišli... Hehehe... (NEKA SU) hehe... Ništa mi legnemo... Odemo spavati kad JA začujem sa ceste njuškanje to je bio HASKI,NEKI LOVAČI i NEKI MALI... HASKI je njuškao svuda a LOVAČI je šepao nisam vidjela kaj mu je... Nakon kratkog vremena LEGAO JE I NIJE SE MICAO... Ja sam otišla gledat Tv u sobu i nisam više obračala pažnju... Samo sam u daljini začula klanje pasa... Užas... JOOOOJ.... Tako da mi je noć bila užasnuta haha.... Ajde nemam više vremena čujemo se joč caaaooo....



| komentari (13) | printaj | # |

ponedjeljak, 14.07.2008.

EVO VIDEA...

Moja najdraža pjesma koja me uvijek utješi kad sam tužna... Makar je i ona tužna WEEEE....

YOU MAKE ME WANNA-BLUE

Ovo je malo veselija ali isto zakon... Ima pre zakon ritam...

BUBBLIN-BLUE

Pva mi je isto zakon... Heheh... Ma sve su naj,naj,najbolje... Za mene...

Blue - Curtain Falls



| komentari (17) | printaj | # |

Evo mene opet...

I tako... Evo mene opet,došla sam sa mora... Bila sam u NOVOM VINODOLSKOM točnije u DRAMLJU... Nisam se mogla baš kupati... Hmm... Pitate se zašto??? Zato kaj imam probleme neke... Heheh... I tako da mi nije baš neki najsretniji dan al ok... Preživjet ču ja to... Heheee... Jooj! Sutra ipak nejdem na pramenove trebam se ''NARUČITI'' jooj!!! Hmm malo sam ljuta al ok... Heh... Joooj jučer je bilo super COOL,ZABAVNO,LUDO... Hehe... Da vam je znati zašto... HhHh!!! Da vam još nebi rekla... U subotu sam se našla sa Josipom na piću malo smo se šetale i tako... Hehe... Najprije smo otišle u GRADSKU KAVANU i popile ******... Vidjele smo natpis ''KAVANA VAS ČASTI BESPLATNIM ICE COFFEOM do isteka zaliha''... Kad smo to vidjele odmah smo naručile hehe... Bojale smo se pitat jer smo mislile sasvim nešto 10.hehe... Ona nam je samo napravila i donesla... Besplatno!!!! Heheh... Bilo nam je super... Zatim smo otišle u PARK IZVIĐAČA i tamo smo malo bile na vrtuljku se vrtile ke lude... Kad smo sišle Josipi je bilo slabo pa je morala sjesti... A i meni nije bilo baš najbolje... Hehehe... Haha... I tako... Klatile smo svuda kuda treba i netreba... Hehee... Jao... Zatim su došli neki dečki neki glupsani... Haha al nije njima bilo loše osim što su nas komentirali, bili su još i u transu od pića hehe... Ipak subota i to... Znate več kako to ide... I tako da nam je bilo super... Rekla je ''NEČU PISAT NAŠ BLOG, JER NEMAM VREMENA DOČI ĆU JOŠ NAPISAT KAO POROŠTAJNO PISMO...ALI I KOMP MI JE OŠAL U TRI PLIŠANA MEDEKA TAKO DA NEZNAM KAD ČE DOĆ K SEBI...''... ja sam se njoj smijala kao luda... Kado da me netko navio... HAHH... I tako da smo se još jaaako nasmijale... Hehehe... Ona je bljuzgala kako joj je vruče a ja sam bljuzgala kako mi je hladno... Bile smo apsolutno nenormalne... Hahaha... Jooj mene virusi napadaju... Užas!!!!!!!!! Mislim na kompu hahahaa... Hvala bogu zdrava sam hehe... Al baš u mozgu nebih baš rekla... Heheh... E da imam sad novi hobi... Pišem knjigu... Bolje rečeno roman... Pod nazivom POČETAK LJETA,KRAJ LJUBAVI... Super mi je krenulo, radi se o mom ljubavnom životu i tako... Jaao!!! Ja od malog posta od 3 reda došla do velikih od 1 stranice haha... Ahh kad volim pisati... Hehe...Nadarena sam za to haha... Maaaa... Samo ubijam dosadu... Hehe... I tako vi kažete... Haha ja ne kažem niš jer mi se neda govorit samo pišem... Hmm kaj više da pišem... Ahaaaaaaaaaa.... E da bilo bi dobro da stavim koji video i neke pjesme... Hm!?!?!?! Kaj kažete na tu ideju... Ja pišem da je ideja super... Hehe... Evo me za koju sec... Pusaaaaaaa....



| komentari (0) | printaj | # |

subota, 12.07.2008.

PoCeTaK oDnOsNo KrAj...

Jednoga dana u novinama je osvanula priča
da se djevojka zbog ljubljenog mladića bacila...
Prije smrti poslala mu je oproštajno pismo:dva svijeta mi smo,
nikada skupa mogli biti nismo...
Bio si mi sve na ovom svijetu...
voljela sam svaki dio tebe,
i zbog toga proklinjala sebe...
Pratila sam svaki korak tvoj
i priželjkivala da si moj, samo moj...
Ali tebi je važnija bila droga,
gledao si u nju kao u Boga...
Vidjela sam očaj na tvome licu
dok si svugdije sa sobom nosIo špricu...
Kolike sam noći proplakala moleći Boga
da te izbavi iz pakla toga...
Zbog tebe sam zamalo ubila
dok te je druga pred mojim očima ljubila...
Svake noći....
u mislia su mi tvoje oči...
htjela sam te preboljeti
htjela sam te prestati voljeti....
htjela sam te zaboraviti pomoću pića
al sam te opet osjećala u svakom dijelu svoga bića....
Čim sam te ugladala:crna kosa, plave oči...
znala sam zaboravit te nikad neću moći....
Zbog tebe sam morala kroz pakao proći
i do ove točke doći....
Bio si mi ljubav prva
A ja za tebe od te ljubavi niti mrva....
Nosila sam te u krvi,
A sad će njome da se hrane crvi....
Kada se vrate lastavice jata
Više neće biti mojih ruku da se smjeste oko tvoga vrata....
Molim te shvati: svu sreću želim ti ja....
Al neželim više sama čekati umorne zore....
Ovo je jedini izlaz iz ove noćne more....
Znaj da te ne krivim ni zašto...
Voljela sam te ti mene nisi i to je to!!!
Samo te jedno molim: povremeno mi na grob donesi jedan mali cvijet....

Nakon 2 dana u novinama osvane druga priča...
Na grobu djevojke nađoše leš mrtvoga mladića...
Obitelj što je donijea cvijeće svojim mrtvima
našla ga je s nožem u prsima...
Kad je došla policija i uspostavila mir
u njegovoj ruci našla je krvavi papir...

I ja sam volio tebe
Al me ovaj život sjebe...
Gadim se sam sebi
Jer pravu ljubav nisam mogao pružiti tebi...
A volio sam te, svijedok mi je Bog
Sad kad te nema kao da nemam nikog svog...
Gurao sam te stalno od sebe,
Jer nisam htio uništiti i tebe...
Nisam htio da patiš
A tisuću sam puta poželio da mi se vratiš....
Ljubav je kuja
Koja te na sve načine sjebe...
Ljubav je crna guja
koja me odvojila od tebe....
Ne želim više biti tuge i boli rob...
Jedina želja mi je da sa tobom djelim grob...
Kad nismo imali snage u ovom životu
Pokušat ćemo pronaći na drugom svijetu ljubav i njenu nebesku ljepotu....

...Početak, odnosno kraj...
noć je pala....
crno platno prekrilo je groblje...
iz mladih lijesova
izašlo je sotonino roblje....
na drveću pokraj zbor je crvenih ptica....
sreća i veselje može se očitati sa njihovih lica....
njihova pjesma preko cijelog groblja se čuje....
sotona svoju osvetu već kuje...
sotonino roblje ide u hram na veliki bal....
neznajući da je to njhov početak
odnosno kraj....
kraj njihovom raju i sreći....
početak pakla i dobrodošlica vječnoj nesreći.....


Tu pricu sam pronasla na internetu... Jako me rasplakala i bojala sam se da neču naći dečka s kojim ču biti sretna al se to nije dogodilo... Na svu sreču... =) Priča je dobra ali tužna... Meni se P-R-E---S-V-I-Đ-A... Neznam kako če se vama svidjet al ok... Idem ja sada... Pusa...



| komentari (37) | printaj | # |

HYYYY... =)=)

E bok... Peoplichi... Kaj ima novog???headbang Haha.... Joj ja ubijam dosadu... Tako mi je dosadno da neznam kaj da radim više... E da nešto sam odlučila...deaddead... Napravit ču top 5 pjevača kad imam i pjevačica tek toliko da ubijem dosadu... Ajmo na posao... Hehe=)=)...bangbang...
Ovako najprije ču listu pjevača pa poslje listu pjesama...
I KRENIMO...zujozujo...
NA PRVOM MJESTU SE NAŠAO... tj.NAŠLA GRUPA BLUE... ONI SU MI ZAKON ZBOG NJIHOVIH NAJBOLJIH PJESAMA NA SVIJETU... MISLIM OD MUŠKIH... HEHEsmokinsmokin
Image Hosted by ImageShack.us


NA DRUGOM MJESTU ALI NE NA ZADNJEM NAŠAO SE EMINEM JER VOLIM REPERE I RAP MUZIKU TO SLUSAM... I SUPER SU PJSME U NEKIMA POKAZUJE I OSJEČAJE...
Image Hosted by ImageShack.us


NA TREČEM MJESTU SE NAŠAO... ENRIQUE IGLESIAS... NE SAMO ZBOG IZGLEDA NEGO VEČ I ZBOG SVOG PREKRASNOG GLASA I PJESAMA KOJE VOLIM...
Image Hosted by ImageShack.us


A NA ČETVRTOM MJESTU JE JAAKO DOBAR... US5 SA JAAKO ZGODNIM DEČKIMA... thumbupthumbupburninmadburninmadheadbangheadbangmad
Image Hosted by ImageShack.us


A NA PETOM MJESTU NIJE NITKO.. JER SU SVI SUPER I SVE VOLIM... HAHA...
LJUDICI IDEM VAM JA MALO PO NETU SE SKITAT... PUUNO MI KOMAJTE I NE ZABORAVITE VOLI VAS SVE VAŠA IVANA...
PUSAAAA



| komentari (10) | printaj | # |

petak, 11.07.2008.

Book...

Ej bok... Ljudovi jaoo kaj mi se danas dogodilo... Ma puuno toga... Haha al ok neču sve reći hehe... Ovako ujutro mi se pas potukao sa neke dvije mrcine... Haskijem i gonićem... Otkud oni tu pojma nemam... Samo sam čula cviljanje i režanje ja se skočila iz kreveta i otrčala do svog psa... Moj je koker španiel... Ime mu je Puky... Hehe... Jadan on... Ovaj pas gonić ga je valjda uhvatio za vrat i mislio ga zadavit... Jer mu je na vratu otisak očnjaka... Mislim ima probijenu kožu pa... To pretpostavljam... Rana je dost duboka al nije baš jaako velika... Ajme jao meni i njemu... Jedva smo ih otjerali... Sad definitivno ne puštam psa iz dvora jedino ga vodim u šetnju... Hehe... Jooj da sad se sjetila ja... Sutra idem u grad sa najboljom frendicom malo se istračat i tako i sve prepričat... Hehe... A u nedjelju idem na more... Al sad na jedan dan jer nemam kaj radit... U NOVI VINODOLSKI točnije u DRAMALJ jer je tamo meni super tamo bar mogu skakat i sve... Heheh... I tako... Nema ništa posebnog... E da posvađala sam se sa Ivanom... Sa jednim frendom... Ajme i od bjesa sam ga stavila na block... Naravno hehe... Ne želim čut za njega... Haha... A kaj bi očekivao... To je najbolji frend od Nikole... Pa sad sam skužila cijelu priću... Al ok... Neču o tome... Hehe... I tako vam to ide kod mene... Nemam pojma kaj da pišem nemam inspiracije više hehe... E da na moru sam upoznala dvije jaaako cool cure... Ornelu koja je moje godište i njenu sestru ona nije velika Lorenu koja ima saamo sedam godina... Haha... Zakon je... Imala sam barem s kogom tračat svoje... Hehe... I komentirat zgodne dečke na plaži haha... Jaoo... Ahh šta se može tako je to kod nas cura... Ona je upoznala jednog super decka Slovenca... Haha i ja sam ga upoznala al o tom potom...Haha super su dečki... Mislim super za društvo znaju se zabavit hehe... Ja sam još nekog upoznala al neču baš o tome haha... E da.. Ljudeki poslje cu vam pricat o jednom dečku... Haha... Idem gledat BITANGE I PRINCEZE... PU$$$$$$$$$$$A $VIM KOMENTATORIMA... BOOOK...



| komentari (31) | printaj | # |

DOSLA S MORA...

Bok Ivana je kao što i znate... Otvorila sam blog opet... Sad imam vremena pisati još malo ali ne dovoljno opet... Hehehe... Došla ja sa mora sada ču vam staviti slike sa mora da vidite kako sam se dobro provela... Hahaha... Al prije toga željela bih sve pozdraviti... I možda se oprostit ako neki idu na more i tako... Još u 8.mjesecu budem išla nekamo al nisam sigurna... E da sad opet možete komati... Heheheee... Idem sad stavit slike... Pu$$$a....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (18) | printaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0