15.10.2008.

Vikend sam provela u spremanju i ribanju stana. Starci su mi dolazili u posjetu i stan je trebao šljaštiti od čistoće i urednosti... Svaki put kada radim ovakva spremanja donesem čvrstu odluku da ću marljivo pospremati za sobom i usisavati barem 2 puta tjedno da se opet ne dovedem u ovakvo stanje. Ali ne ide...ma koliko ja odbijala priznati tu činjenicu izgleda da ipak spadam u one neuredne ljude...ili je za to kriv suživot zbog kojeg mi nakon nekog vremena dosadi spremati i svoje i njegove prnje. Jer ako i spremim za sobom ona druga strana na redovitoj bazi ne spremi i sve se svodi na začarani krug i nakon nekog vremena izgubim svaku volju za urednošču i glancanjem. A lijepo je doći s posla u prostor gdje sve blista i istegnuti umorne papke preko trosjeda kojeg ne resi hrpa starih magazina, outfita proteklog tjedna i ostataka hrčkove hrane. I tako sam provela većinu subote: red poteza krpom – red poteza metlom – pauza na terasi uz čikanje i knjigu pa opet ispočetka. Krajnji rezultat vikenda je čisti stan, pročitana knjiga i nova naslaga katrana na plućima. I sreća pomješana s tugom što sam ih vidjela i što su se zadržali tako kratko. Roditelji mislim, ne mali zeleni.
Uglavnom pročitala sam uradak vrle striptizete i autorice jednog od meni dražih filmova Juno pod nazivom Lutkica (nažalost nisam pronašla engleski primjerak u knjižari tako da sam uskraćena za sve one američke slengovštine). Što da kažem...hm...nekako mi se srozalo mišljenje o njoj. Postoje dva moguća objašnjenja za to: ili sam očito totalna konzerva ili je ona stvarno osoba...khm...upitnog morala. Znam sad da će me većina strpati u ovaj prvi koš i onda vjerojatno tamo i pripadam, ako je konzervativno smatrati upitno-moralnim zanimanje u kojem jašite po tipu dok on ne svrši (iako nije došlo do penetracije – al’ whatever) i zvati to “umjetničkim plesom”, “girlshowom” i šta ti ja znam kakvim umjetničkim zanimanjem. Meni je to isto kao naplatiti tipu dobro drkanje rukom, a zna se u domenu kojeg najstarijeg zanimanja taj čin pripada. Netko će reći pa šta, cura je seksualno osviještena, što ako je spojila ugodno s korisnim. Ok, baš me briga za to što netko radi u svoja 4 zida, dal’ stoji odjeven u kožu na sve četiri i laje il’ se kukama probijenim kroz kožu leđa vješa za strop dok god je to stvar njezinog/njegovog izbora i dok god ne nanosi štetu drugima. Tko voli nek izvoli. Ali ja govorim o prodavanju svojeg tijela za novac, što u mojoj logici ne spada u stvar seksualne osviještenosti i slobode već u stvar zakona ponude i potražnje, gdje je ponuđena roba tijelo, a potražuje je zna se tko i gdje dolazi do “robno-novčane” razmijene. Nisam neka luda feministkinja, nosim grudnjak i nemam namjeru protestno ga spaliti na nekom trgu, čak štaviše nemam ništa protiv striptiza kao takvog. Kada sam prvi put pročitala u nekom članku da se prije nego što je postala poznata scenaristica bavila striptizom nekako sam si zamislila u glavi da se radilo o onoj glamuroznijoj varijanti striptiza a la Dita Von Teese....ali ovo je definitivno bio onaj sirovi flesh-on-flesh/body-to-body striptiz. Knjiga je u svakom slučaju zanimljivo štivo, ali se ne mogu oteti dojmu da nam spisateljica nastoji prodati “bubrege pod mudo” s izlikom da se time počela baviti zbog svoje znatiželje i katoličkim odgojem obilježenog odrastanja zbog kojeg je sada htjela istražiti svoje granice, a ne zbog pologa za hipoteku.

15.10.2008. u 13:47 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga

...egotripovi i ine stvarčice

And if I die today I'll be the HAPPY Phantom
And I'll go chasin' the nuns out in the yard
And I'll run naked through the streets without my mask on
And I will never need umbrellas in the rain
I'll wake up in strawberry fields every day
And the atrocities of school I can forgive
The HAPPY phantom has no right to bitch




adopt your own virtual pet!



Linkovi




Neke vrlo zanimljive misli meni nepoznatih ljudi:
Dritokonj
Megi
BigMamma
Debelakrava
Unspeakable
Ptica Trachica
Jesus Quintana
Kafka
A.L.I.A.S.
Morgana Le Fay
loona





Neke vrlo zanimljive misli poznatih ljudi:




POGUES lyrics




"Djevojka je poput mladog stabla. Moraš stajati visoko i slušati majku koja stoji do tebe. To je jedini način da izrasteš snažna i uspravna. No budeš li se savijala da slušaš druge ljude, izrast ćeš grbava i slaba."

Amy Than, klub sretnih žena


"Psu moj,
ako je bog u mome stihu,
bog sam ja.
Ako je bog u očima tvojim bolnim
bog si ti.

U ovome beskrajnom svijetu nitko ne postoji
da ničice padne pred nas dvoje!"


Pablo Neruda



"Svi mi čeznemo za više. Nikada nismo zadovoljni. Mudrost je znati vrijednost onoga što imamo. Svakoga dana, ako ima iole sreće, pa nam se djeca nasmiješe zato što smo učinili nešto to smo rekli, morali bismo se smatrati sretnima."
Hanif Kureishi, Intima



"..Noćas, u jednoj zamjetnoj svjetlosti zvijezda,
Drveće i cvijeće rasiplje svoje prohladne mirise.
Šećem među njima, no nijedno od njih me ne zamijećuje.
Kadkada mislim da kada spavam
Mora da sam im najsavršenije nalik
Misli su postale nejasnim.
Prirodnije je za me da ležim.
Tad smo nebo i ja u otvorenom razgovoru,
A bit ću korisna kad konačno legnem:
Tad će me drveće moći već jednom dotaći i cvjetovi naći
vremena za me."


Sylvia Plath, Ja sam okomita


TOP 5 SRCEDRAPATELJNIH...
onako..na prvu loptu:

1. Babe I'm gonna leave Ya by Led Zeppelin
2. Wild is the Wind by David Bowie
3. Lovesong by Cure
4 One/With or Wihthout You by U2
5. By My Side by INXS


...van konkurencije:
Provincijalka by Balašević
Are you the one that I've been waiting for by Nick Cave
Astronomy by Blue Oyster Cult