Zašto posjetiti ovaj blog? Dobro pitanje, jer nemam pojma! Ma ne, dođite pročitajte nešto o životu jedne djevojke iz predgrađa. Možda se nađete u nekoj od mojih priča ili možda nekome pomogne neki savjet. Nije sad da sam prepuna nekog "životnog iskustva", ali naći će se tu ponešto zanimljivo ili humoristično stoga nećete pogriješiti posjetom ovom blogu.



Pišite mi na MAIL ili ga upišite u GoogleTalk za chat.



Moj Banner za vaš box ;)





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Design and idea by:
Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 19.07.2006.

Dubokoumno, duboko NE, plitko...

Image Hosted by ImageShack.us
Izgubiti se, nestati - pronaći sebe, spoznati sebe - utopiti se u masi istih misli i osjećaja - izdvojiti se, biti "gordi jablan" , zelen bor, intelektualac...
JESAM VAS!!!!!!!!!!!!
VEĆ STE POMISLILI DA ĆE OVAJ POST BITI OPET NEKAKVO UZALUDNO TRAGANJE ZA ISTINOM!! E PA NEĆE! (barem ne ovaj he he). Ma nisam sad raspoložena za ta sranja. Evo neka sutra bude tema Hamlet i ja u velu tajni! bez veze Ajmo dalje. I da ljeto je! Pola sedmog mjeseca je prošlo i napokon se ne osjećam kao da ništa nisam napravila. Upoznala sam puno ljudi, recimo da nisam uopće potratila vrijeme. Više sam vani nego doma. No čim ja sjednem za komp tu nešto ne valja! Ma sve super samo nekako je danas baš šugav dan- lijepo vrijeme ali je šugav. Napokon mislim tj. nadam se da ću negdje uklopiti i ovogacerek he he. No također ovaj blog nije knjiga Danielle Steel Strast i požuda ili tak neki drek pa nećemo sad usrat sve. Ajmo dalje. Jedino što me trenutno živcira je to što imam problema sa izražavanjem osjećaja - pozitivnih. Kad se treba iskaliti na nekom tu sam prva u redu, ali sve ljepše osjećaje(ljudske ha ha) nekako ostavim za sebe i onda nastane nekakav kvar u porukama koje odašiljem( ne SMS poruke). Ma bez veze. Čudna sam si čudna, ali dobra ha ha ah aha ha. Ajmo dalje. E pa da ja radim. Prometna jedinica mladeži- oni mali bijeli na cesti šta rade gužvu! Ha ha Pa moglo bi se reći da mi je to uljepšalo ljeto super ljudi, novo društvo bla bla... Bogme sam se svega nagledala i naslušala ovih nekoliko tjedana al mi se ne da ni o tome! Ajmo dalje. Šta još.......hm........uh............ma to ja razmišljam , nisam dugo......uf.....da more! Ne znam još gdje ni kad al se veselim. E sad čestitke želje i pozdravi: pozdravljam Dariu koja je u 9 otišla spavat, Ivan koji radi šta ne bi smio, Marina koji je 15 dana sam doma,Ivanu koja ne smije van, Samira koji bari "strankinje", Josu koji crnči, sve prometnike koji rade svašta i Pejića ne radi ništa! E da Kireti je još malo rodjendan 21. 7.! PUSA SVIMA! E da zaboravih napomenuti da mi je blog prije 4 dana proslavio svoj prvi rođendan (onu kliničku smrt ćemo zaboraviti, reanimacija je uspjela!)

Image Hosted by ImageShack.us 22:22 Komentiraj(12) Isprintaj Link na post On/Off Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us Image hosted by TinyPic.com
Image Hosted by ImageShack.us