Zašto posjetiti ovaj blog? Dobro pitanje, jer nemam pojma! Ma ne, dođite pročitajte nešto o životu jedne djevojke iz predgrađa. Možda se nađete u nekoj od mojih priča ili možda nekome pomogne neki savjet. Nije sad da sam prepuna nekog "životnog iskustva", ali naći će se tu ponešto zanimljivo ili humoristično stoga nećete pogriješiti posjetom ovom blogu.



Pišite mi na MAIL ili ga upišite u GoogleTalk za chat.



Moj Banner za vaš box ;)





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Design and idea by:
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 28.04.2006.

Moj dan...

Image Hosted by ImageShack.us
Evo mene s malo dobre volje da nešto napišem.zujo Baš mi se sviđaju ovi smajlići! Evo opis moga dana pomoću smajlića:
1.U 6 sati zvoni mi na mobu ona iritantna melodija narcoticheadbang
2. Uzimam stvari i uputim se do wc-a i još ne znam gdje mi je 'gujsca' a
gdje glavanut
3.Obučem se zatim perem zubemouthwash
4.Izlazim na autobusnu i pozdravim Teu i Bojanawavemah
5. Zajedno sjedamo u bus i uživamo u vožnji tijekom koje nam je glava
nabijena na pazuh neke babeburninmad
6. Dolazimo u školu a Daria i ja već jadne gladnenjami
7. Pojedemo nešto i počinje latinski pa malo odspavamozijev
8. Onda recimo nemamo biologiju a 'netko' slučajno u torbi ima pet litara
vina i votkice pa se malo proveselimoparty
9. Onda imamo matku pa nitko ne vidi pisat pa nas profesor ovako
gleda namcor
10. Onda imamo hrvatski a obrađujemo osmana. Vujićka pita tko ima
četvrto pjevanje a ja u bilježnicu pišem :' nemoj mene, nemoj mene,
nemoj meneblabla
11. Onda me prozove...bang
12. Nešto namuljam i onda sjedim ko kofersmokin
13. Pod odmorom nas Ivan vandalizira a ja kipimmad
14. Završi taj prokleti dan i ovakvizujo putujemo kućimah
15. Opet sam gladnanjami
16. Ostatak dana je smokinthumbupsmokin
17. Jedino mi je žao što nikako ne mogu uklopiti ovaj kiss ili
ovaj cerek! Ha ha ha

Toliko od mene mahwavemahwavemahwavemahwave

ETO DARIA, NIJE BAŠ PROŠLO 3 MJESECA!!

Image Hosted by ImageShack.us 22:21 Komentiraj(22) Isprintaj Link na post On/Off Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us Image hosted by TinyPic.com
Image Hosted by ImageShack.us