subota, 26.07.2008.


Neću se truditi biti pametnija, bolja, draža, humanija, ljepša, okrutnija ili sposobnija nego što jesam. Pokušat ću biti samo JA - ponekad vesela i otkačena, ponekad tužna i tiha, ponekad revolucionarno inovativna a ponekad dosadno konzervativna. Vi ćete mi reći koliko sam uspjela, a ja ću se truditi biti svoja. Nadam se da ću si uljepšati svakodnevicu i nadam se da ću biti odgovorna za neke od vaših osmjeha. To je sve što želim postići ovim blogom. Tko zna, možda i uspijem u svome naumu...



Muči me jedna misao cijeli dan.
Naime, jučer mi je jedna draga prijateljica rekla kako je njezin dečko izjavio da je moguće voljeti dvije žene istovremeno. Muči me to...(ne vjerujem mu više.)

Prilika čini lopova.
Sve mi se čini da se ova izreka manje odnosi na lopovluk a više na sve ono što ljudi tokom života, stjecajem okolnosti, postaju.

"Malo mi je važnija ljepota nego inteligencija djevojke." - izjavio akademski građanin.

"Ovo je večer puno tvojih tragova." Riblja čorba - stih dana

- 23:39 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

<strong>sitnice iz života jedne studentice
- ništa jako pametno
- sasvim obično
- iskreno da više ne može biti
- svakodnevice, bez cenzure

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

NAJDRAŽI STIHOVI, CITATI...

" - I have to ask you a question. It`s a good one so think about it. If two people love each other, but they just can`t seem to get it together, when do you get to that point of enough is enough?
- Never. " Mexican



Tolika je moć poštenja, da ga i kod neprijatelja poštujemo. ( latinska )

Prijatelj je čovjek koji te voli, iako te poznaje u dno duše. ( E. Hubbard )

Prijateljstvu je potrebno malo tajanstvenosti; spominjati ga u svakoj prilici, znači oskvrnuti ga. ( Moliere )