C-Walk it's a Way of livin'

Hey...vratila sam se nakon dužeg vremena....

bok svima...evo u zadnje vrijeme sam jako puno na msn-u i na forumu...baš mi je zakon...tako da nemam baš puno vremena za blog,al navratim tu i tam... ;)
inače sam dobro i to sve zahvaljujući jednom frendu...i puno mu zahvaljujem na tome i uvijek ću..e i sorry zbog onog na forumu...mislim sorry kaj su ti rekli da si neki pimp..sam zbog onog kaj sam ja napisala...ne znam ja kak si ti to protumačio...al ak je neš kjivo sry...al budemo se mi čuli pa...heh...i tak...evo vam jedna pjesma koju sam napisala..


Možda sam bila neka sjebana treba,
al vjeruj mi dušo voljela sam te do neba.
Zasto nakon svega si mi rekao ne,
gade jedan ne znas kako volim te.
Pogled u tvojim ocima
ne da mi mira nocima.
Za tobom pati srce moje,
jer uzasno mu fali ljubavi tvoje.
Bez tebe vise izdrzat ne mogu
i da mi da snage molim se Bogu.
Zvao si me voljena,zvao si me jedina
sta mi to vrijedi kad nis nije bila istina.
Sreco,slomio si srce moje
i sad za nis vise nemam volje.


cya...
p.s. boy thx 4 everything...especialy 4 that that U are my friend...

04.02.2008. u 15:28 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

SOMETHING

I nE oStAvLjAjTe Mi LaNcE sReĆe Ni TaKvA sRaNjA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo blogića koje ja chitam:

Suzi
Nic0
Tweety
Ryder
Vedran
Lestat's girl
Mc-TOXIC

Nešto o m€ni

Ime:Martina a.k.a. Monita
Prezime:Williams
datum rođenja:14.04.
slušam:rap & hip hop (4eva)

volim: Njega,horrore,komedije,
uglavnom filmove,svoje frend
ove,crnce,Wilmera,show Yo
Momma,crip walk,b-dance,
pjevanje,ma sve.....

ne volim:laži,sranja,glumatanje,
ma sve one loše osobine
i ne mogu se sjetit kaj još ne
volim


MMesmerizing
OOdd
NNoisy
IInnocent
TTender
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com