C-Walk it's a Way of livin'

GO,GO,GO,GO,GO,GO KEEP RUNIN' HOMIE..............................SENSUAL SEDUCTION.................

Naslov je takav zato što trenutno slušam te pjesme....Hip-Hop Police od Chamillionaire-a i Sensual Seduction od Snoop Dogg-a.................al text je skroz drugačiji..znam da sam rekla u prošlom postu da ću vam napisat šta je bilo na reprizi nove godine,al to ću u slijedećem postu...ovaj put malo o dečkima....hehe,boys.....kolko ih je bilo a svi su gadovi ili sam ja tolko jebeno naivna....mora da je oboje.....jer maloprije čitam poruke i svi napišu nakon prekida....e sorry šta sam te iskoristio....inače nisam takav gad...sorry meni je to bila samo zezancija...meni je jučer bilo jako lijepo s tobom,oćemo to ponovit....(a sutra kaže e meni se sviđa neka druga,jel tebi to o.k.)........ubit ću te.....sorry ona nije bila vrijedna da te iskoristim tako...pa jbmt.....i onda opet e oćeš bit sa mnom...i ja glupa kažem da.....i za par dana,e ovo meni ne funkcionira,ak prekinemo,jel tebi to paše.....???!?!?!?!? wth? wtf? i sad naravno nemam s kim pričat a ne mogu ni sa svojom psihologicom,zato što je ona skoro u većim sranjima neg ja......a best frend više neće pričat sa mnom....kako je to lijepo,i evo sad ću sama morat donosit odluke,a jedna od tih....što dalje od dečkiju,dok se ne preselim....e onda mogu opet počet....i ovo je za jednu moju frendicu...... ''curo,svaka ti čast,zato što trenutno imaš najboljeg dečka a usto i naj frenda....možda ga ne znam tolko dobro,al ti i ja znamo da je srce od čovjeka...i želim ti svu sreću s njim,zato što znam da te neće povrijedit,i nemoj ti njega i ČUVAJ GA''

pozdrav svima...............

i btw što napravit...kad ti frend izgleda na crtu isto kao pharrell (inače moj najdraži pjevač) i nikad ti se ne želi javit a obećo ti je da ćete se čut i vidjet....i reko da si ga nasmijala i obradovala ujutro na njegov rodjendan?

09.01.2008. u 19:18 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

SOMETHING

I nE oStAvLjAjTe Mi LaNcE sReĆe Ni TaKvA sRaNjA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo blogića koje ja chitam:

Suzi
Nic0
Tweety
Ryder
Vedran
Lestat's girl
Mc-TOXIC

Nešto o m€ni

Ime:Martina a.k.a. Monita
Prezime:Williams
datum rođenja:14.04.
slušam:rap & hip hop (4eva)

volim: Njega,horrore,komedije,
uglavnom filmove,svoje frend
ove,crnce,Wilmera,show Yo
Momma,crip walk,b-dance,
pjevanje,ma sve.....

ne volim:laži,sranja,glumatanje,
ma sve one loše osobine
i ne mogu se sjetit kaj još ne
volim


MMesmerizing
OOdd
NNoisy
IInnocent
TTender
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com