srijeda, 30.08.2006.

Oproštajni

Nebi bilo fer da ostavim samo tak blog i gotovo.
Ovak. Ovaj blog mi dopizdil i nemrem ga smislit. Gotovo. Točka.
Znate kak mi se morete javiti:
mejl:tanja-g@net.hr
ICQ:236497991

Za one vjerne fanove,...pišem ja i dalje..
ostavit ću link od drugog bloga, kojeg inače nisam mislila pokazivati, ali pošto sam skužila da neke stvarno zanimaju moja sranja...
bez brige,blog nije nikakva umjetnost.
oni koji će se javit super, za one ostale:dovidženja. bok.čao. zdravo
link će biti u apdejtu u roku par dana...

APDEJT

Htjela sam se predomisliti,ali mislim da bi me razapeli..pa eto, sama sebi napravila klopku. Evo me..na drugom blogu.Tamo se javljajte..Samo jedna zamolba.Ako bude tko slučajno čitao bilo koji stariji post, ma bilo koji post, (yeah rigth), molim da ostavite komentar.Hvala.Link je tu.

Pa-pa

mah

- 13:19 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>