četvrtak, 06.07.2006.

Summertime

Jutro! Lijepo je jutro, osjećam sunce kroz tamne zastore...
Pojela doručak, žitarice,zdravo i fino,kud ćeš bolje.

Summertimeeeee

mmm..odlično paše uz ovo vrijeme...

One of these mornings..

Jučer je bio težak dan, danas će sve biti laganini..

You're gonna spread your wings

Jako mi odgovara stara muzika, a Janis za ovo vrijeme...neznam koji bi bio bolji izbor..

Skinula sam jučer prvi album od Casha..i kolekciju od Melanie...
Starooo...ahh.

Dok uživam u takvoj glazbi, poželilm se vratiti u to razdoblje..
Joj, da mi je sad jedan stari film za opuštanje.
Neki klasik, gdje se voze u starim kabrioletima a ženama lete šeširi wink
Lijepi crveni kabriolet..ustvari, ne..bolje da nema boje, neka bude crno-bijeli.
Romantičan..da,svakako. Tematika nek bude: all you need is love..cerek

I život je lakši..

Voljela bi, željela bi imati gramofon.....da slušam zvuk starih ploča..
Zatvorite me u prostoriju sa hrpom starih ploča...to mi bude ferje smijeh

Jej! Sad mi se downloadal Don Mclean!!!

[vrištim i skačem po sobi]

Mora biti uglata zagrada,jel? ;)

Njega sigurno znate...samo mislite da neznate...a zakaj ga znate? Zato jer je Madonna obradila njegovu pjesmu American Pie. Ali original je naravno bolji. Hm....Vincent. kmeee idem to slušati.

Jučer sam cijeli dan bila u nekom transu. Užasno.
Oke,uvijek sam bar malo u transu ;) ali cijeeli dan...ko da hodaš zažmirenih očiju.

Nisam Vas komentirala jer sam se bojala da ćete onda doći na moj blog i pročitati ovaj post dolje...
No, ima ljudi koji mi to nisu zamjerili, dapače, imali su živce i volje da pročitaju moj post i pokušaju me shvatiti (nadam se da niste okretali očima hehe). Svima nam je teško, pogotovo dok je crn dan.
Bit svega je..ja ne želim da je ovo depresivan blog jedne tinejdžerice..Ja se inače trudim da ne budem ogorčena, namrgođena tinejdžerica..No,postoji još jedna stvar. Te probleme i svoja filozofiranja, ja to nikome ne govorim i nikome se ne jadam, a zato sve frustracije ostavljam na blogu, on mi je kao ispušni ventil, zato...ko vam kriv kaj se ne družite sa mnom u stvarnom životu...nego me tu trpite belj
Nego, hvala ovim blogerima,gore spomenutim kiss

Praznici prolaze...ja sam jučer konačno odlučila ne trošiti vrijeme uzalud. Sad čitam, ne buljim samo u ekran.

Prije par dana sam gledala Live at Pompei-Pink Floyd i mislim da tak nekaj dobrog nisam vidjela već dugo vremena...i da neću...ovo je stvarno fenomenalno..nešto neopisivo....najbolji koncert ever! Tj, nije to koncert...al ma..nije bitno lol
Da,još nešto.

Zahvaljujući Atini (evo ti reklame hehe) saznala sam da postoji još netko s nickom dumb.
Mislim da ću ga promjeniti, samo, problem je kaj nemam ideje, a i...dobar mi je to nick-dumb. Kad sam tak..dobro, neću se više vrijeđati bang

Ajde, opraštam se...odlazim...

Budite mi veseli danas. Podarite nekome osmijeh. Dajte mami jedan zagrljaj. Okupajte si cucka/mačka. Nazovite prijatelja s kojim se niste dugo čuli. Posjetite svoju baku. Otiđite u šetnju s nekim tko je tužan i treba vašu potporu. Svoje veselje prenosite na druge.

Sigurno će vam biti super

Pa-pa

mah

UPDATE:
Danas,petak..u 23.45. na POP-tvu je AMELIE.
To se ne smije propustiti!!!

- 12:13 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>