subota, 24.06.2006.

Igrajmo se bojama :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Onaj sirup mi nije pomogao. Sad je majka kupila neki drugi. Kaže, to je onaj protiv kašlja. Onaj klasični.
Odvratan,bljutav okus. Ne mogu više izdržati. Odlazim po sok.
Sve radim naopačke. Puštam vodu da curi, uzimam čašu i punim je. Tek tada stavljam dvije žličice soka. Dobro da nisam stavila dvije i pol,bilo bi previše čudno.
Već je drugi dan.
Kako vrijeme brzo prolazi!baš kad sam pomislila da sam se uspjela oraspoložiti još danas, primjetih da je već blizu dva u noći. Zanimljivo, sunce još nije izašlo,dapače, mrkli mrak je vani. Samo zbog toga još smatram ovaj dan pod danas? Zato jer nisam otišla u krevet, jer nisam zaspala? Još uvijek nisam zaklopila oči...odspavala par sati..pa se probudila i rekla: Dobro jutro!
Vrijeme uopće ne staje. Mi se toliko iscrpimo iz dana u dan da naše tijelo to više ne može podnijeti i moramo odmarati nekoliko sati. (neki čak i pola 'dana')
Fascinira me to. pustiš svijet, nakratko, samo zatvoriš oči i kad ih ponovo otvoriš-novi dan, novi početak, drugi problemi, neki isti, druge temperature, drugi ljudi, druge situacije..hm.
Možda je to čak i dobro. Šteta što onda svaki put kad nam zagusti, jednostavno ne otiđemo spavati i probudimo se boljeg raspoloženja, a neke brige kroz to vrijeme ispare.
Žalosno je kad se 'ustanem na lijevu nogu'. Kakve sve to 'stvari' utječu na nas? Naša savjest,naši snovi, naši problemi, naše zadnje misli prije sna?
Ali..tako to funkcionira. Priroda također sniva.
Cvijeće diže glave ujutro.
Nadam se da ću visoko dići glavu ujutro, da ću veselo pozdraviti prvog koga sretnem, da ću navući osmijeh. (neznam zašto sumnjam da je to moguće. Zašto? Ako već sada sumnjam,kako je moguće da se to ostvari?)
Nego, započela sam ovaj post sa svojim boljim raspoloženjem koje danas, tj.jučer nije bilo prisutno. Naime, raspoložila me muzika.
Cijeli dan sam tražila poletnu pjesmu koja će mi pomoći.
Ni jedna nije upalila. Ni ona koja inače to uradi.
U bojama :)
Evo vam link, pa slušajte ako vam treba pomoć..ko zna!

yammat

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- 01:54 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>