04.03.2007., nedjelja

I onda je svizac zamotao čokoladu u omot...

Tribute to Guns n Roses

dadada.Bijah ja tamo.Boogaloo...oko 22h.ma ne znam zapravo točno!
Meni bilo zakon.fkt je.puno rulje.puno alkohola xD
eh sad.koncert je završio u 01h.mi smo ostali do 02h briem.
A ko mi? Tin,Tinček n Marička.
I tak to.dalje nečem pričat šta se zbilo.ko oče nek pita kai je bilo.di sam bila.i do kad sam bila xo
Došla sam doma eo prie 2h...tj u 12h sam došla
Prie neg kai smo ošli u Boogaloo...Miha i ja smo ošli do Rune gdje su bile Kiwi i Ramona.
Onda smo se sletili na Fish...nisam vidla Dolly :(
tam sam srela Grujića,Enu...i jednu curu kai sam ju upoznala tad...Tamara mislim :)
I onda smo ošli prema glavnom...oprostili se s njima...i nažalost s Kiwi...
izhuggale smo se...al nismo oborile rekord od 5 i pol min...korzet!

Oke.određene osobe će znat ovo s korzetom.interna fora (Hoti <3)

Da.i određene osobe znaju da se obožavam grlit.znam i rebra slomit ljudima. xD

eo da i petak spomenem.to nemrem izbječ.ipak se radi o Dolly!
eto.upoznale smo se onak kak spada!
i mogu reč da je baš bilo supaČ!! I zakon su Maja i Sanja!
Društvance loodo!I Marina sam upoznala...hehe bil je malo pijan...da...malo xD
Ima lijepu kosu koja fino miriši!!!
I Grubu sam vidla...i jučer i u petak...i Gruba,mislila sam na tebe jučer na Gunsima,bez brige!

I da se pohvalim.Imam najkul majku i najkul ottza.Budite ljubomorni!
Nazvali su me Tiborka...oooh kakvog li kraaasnog imena!
Nadimak mi je Tibi.I onda me često zezaju.Ja bi,Tibi,On bi...paŠ su besoprazni
Al ljep je nadimak.da je.i volim svoju majku i ottza svog.
i poštujem četvrtu Božju zapovijed.
Majka Tea i otatz TopiČ. <3
oni su moi bijološki roditelji.oni kai su me posvojili nisu dobri prema meni.

Volim svoju seku Kristinu

Ajt eo javila sam se.preživila sam jučer odnosno danas.
i tak to.bilo je lijepo dok je trajalo.bit će toga još.
osjećajte se pozdravljeno od male Tibi!!

spužva bob skockani!!
pes mater...

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3