25.02.2007., nedjelja

I'm so happy cause today I found my friends...They're in my head...

Ah...preburan vikend...
(pomislih)

Potreban mi je odmor.a sutra škola.piih.nemrem vjerovat.
u petak sam išla u čvaru.prvo smo se sletili do Rune pa onda se motali po Tkalči
tražeči onai nesretni kebab.p.kak got.
onda smo se zgubili do glavnog i kupili si neš za žderat u megaču pa onda na bus.
Ugl putem do čvare sam vidla aaa prezgodne punkere.huh.
sjetih se kog drugog neg.Dolly.ajte njoj čem posvetit jean dio posta.!
I tak to.rock te jebo.i ti njega.i tak to.jebački je bilo.fkt je.
samo sam ja zakasnila naravno na bus.pa sam morala skrooz do doma pješice.skoro pa 2sata.
jedva sam došla.onak sva mrtva.strah me da ne poberem batina.huh.
i toe prošlo.

U subotu ilitiga jučer.dogovorim se sa Mihom da se nađemo na glavnom.na putu do rune smo zatekli Hoti,Kiwi i Troleka.što nam je i bio cilj.
oke sletili se do rune ja onak več nestrpljiva pes mater očem na fish.huh morala sam.
jer sam htjela Nju upoznat.
nakon pol sata zujanja po fishu našla mene neka cura...huh opet zaboravih ime...
i odfura me do Dolly...počnemo se grlit.oh kako dirljiv trenutak.
al ona jadna ne zna za sebe.tad je još znala doduše.joj draga moa...piano moe...
pazismo mi na nju cijelo vrijeme.pobrinuli smo se da na neki čudan način preživi večer.
Učite na pogreškama.ako ne tuđim.onda svojim.
pes mater.nisam ju mogla takvu nikakvu gledat.beživotno malo biče.
koja hoda na dva štapiča za uši.jebote čim te hrane doma?! xD
moš odma u manekenke.
sve u svemu.drago mi je kai sam ju upoznala.jako.ona mene još nie xD
Sljedeću subotu će i ona mene upoznat ae.

Upoznala sam puno novih ljudi koe ovim putem pozdravljam! briem da se pol njih nečem sječat.
ja jedna,njih 8765.pa nemre to tak.Al sjećam se Grube i spanĐboba!! haha
al sam vidla još više ljudi koe znam.da.Pribu,naidražu Gael,Markića,Anu,Sokolića...
oke kai nabrajam kad vjerojatno nikog ni ne znate.
da.ovo je novi post.mogla bi se ja vratit starom načinu pisanja.mislim da mi bolje ide.huh
ajte.nemojte pit alkohol.nie dorro za vas.jebo mater treala sam snimit Dolly!!
Al sam snimila onu neku Mateu.Issse Bože prestrašno.Smijala se koda je na drogama.ma vukla je neš ziher!! xD

Dva prsta u usta i bit će ti super...RIGOLETTO!!! <3


...i tako je KokoŠŠŠ upoznala PingvinČiČa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3