14.02.2007., srijeda

Jedan klik u fotoŠopu i več smo spremni za Evropu

blaah.valentinovo.komercijala isto ko i BožiČ...samo neka prokleta srČeka <3
daklem.post pišem jer me moa PingvinČica ToloreS natjerala.haah kai ja mogu
kad sam pod njenim utjecajem.kuČka moa <3

baš gledam na sat da vidim koi je datum.20:34 a nema datuma.
da...14.02 je tek.pes mater za dvadesetosam (28) dana izlazi novi album
Hladnog Piva.jedva čekam.imam neki prokleti filing da čem nekog nagovorit
da mi baaja tai cede...mora neko.!!
počet ču bacat rakete po golubovima ak nebudem do ročkasa imala c.d.

*kako izgleda sreča kad se uveČa?!*

Zatim,nagovaram cjenjene roditelje da puste svoju dobru curicu u samobor
u subotu na koncert gore navedene grupe.!
prat ču suđe,peglat ču veŠ samo oču ičy!!
Onda bi i vidla svoju Naidrazhu..a očem je vidjet.ili čem poludit.


u školi sam postala žrtva nasilja...danas po drugi put od iste osobe.
InaSS lesbaČo moa xD
diraš me pred svima.!! ja imam curu.nečem radit preljub!! da da,Hoti je sreČkoviČka.!! xo
zato ču odoljeti tvom šarmu i pobjeČ od tebe.
danas sam ju zaprosila.prvo je pristala.pa me odbila huh
ljuta sam sat na nju.!ali volim ja svoju vruČu pičku
Da sam ja ti,al ja nisam ti,al recimo da sam ja ti
prihvatila bi moju odnosno tvoju ponudu jer sam ti dala tj u tom slučaju
bi ti meni dala prsten zapravo šarafČiČ od šestara.
baš je onak blistao.ljep je.
nečem ič u detalje kaj se zbilo u mraku u susjednoj uČionici broj 105.
ja uklonila dokaze.a mošda i ne.
tam sam negdje izgubila novČanik.pes mater.pokaz mie nutra.
OPET.sam gubim stvari.maah.valjd če neka tetkica čistačica nač.

Idem sad pit mljeko.pojest čokolino.popit čaj od šumskog voča.
i tak to.rutina.da.
volim pingvinČiČa.! <3

×_blistava sreČa u pola cijene_×


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3