13.10.2006., petak

...dopusti da te prekrižim i krenem dalje...

Zar još nije gotovo?
Ne, još nije došlo Tvoje vrijeme... nikad ni neće...
Ti si propali slučaj... totalni luzer...
Ništa ne vrijediš... izbrisana... ostavljena u Prošlosti...
Izbljeđena slika iz novčanika...
Da... to sam ja... gledaš me... ne vjeruješ?!
Da... jesam... zar me ne prepoznaješ?
Na što si navikla...? Na veselu osobu, koja je često s tobom pričala kroz smijeh...?
Koja ti je vani ubijala vrijeme...? Koja je često provaljivala neke nebuloze...?
Ili na pravu mene...? slomljenu... jadnu... bespomoćnu...?

Želiš li me?


Ne želim glumit pred tobom...
Kao što Ti glumiš predamnom...
To uopće nije lijepo... ali koga briga dali je lijepo ili ne?
Kada svi tjerate po svome... u ovoj igri nema pravila...
Hajde izvlači sve iz mene... saznaj još nešto...
Mislim da znaš moju slabu točku... možda je to psiha... da...
...tolko ste me izmučili da se to odrazilo na psihu...

Ne, varaš se... nisam još luda...
Imam stvarnu sliku svijeta pred očima... stvarnu sliku Tebe...
Sada te čitam kao knjigu... uz malu pomoć Njega...
Hajde... ubaci još ponešto u svoj čarobni napitak...
...otruj nas zajedno...
Riješi nas se...ali razmisli prvo...

Dali je to pravi potez...?! Jer koga ćeš onda vući za nos?
Ko će ti biti oslonac u teškim danima...?
Kome ćeš onda moći lagati i glumiti...?

...razmisli...


Žao mi je što prije nisam vidjela kakva si... dvolična... kao većina ljudi...
Neznaju šta bi sa svojim životom... koji je jadan...
I sastoji se od tisuće drugih života... i slomljenih duša...
To je Vaša hrana... hajde, uzmi zalogaj mene...

Sada... kada sam mislila krenuti naprijed...
Ti me sputavaš... ja si to dopuštam... da tonem zbog Tebe...
opet i opet...
Ne zaobilazim Te... nego namjerno idem putem na kojem si Ti...
Suočavam ti se.. Oči u Oči...

...samo Ti i Ja...

Hajde reci što imaš... upotrijebi sve protiv mene...
...ovo je Naš rat...
Vidjet ćemo tko će stati na moju stranu...

...neka samo tiho šapne...

Znaš... bojim se da nemam odgovor na pitanje koji će mnogi postaviti...
Zašto se ja zapravo živciram i dozvoljavam si da budem u depresiji radi osobe kao što si Ti?
Radi osobe koja nema svoj život... kopa okolo po tuđim životima kao beskućnik po kanti punoj smeća...

Preživljavaš... hajde sada... snađi se...
Sada, kada mi nije stalo do Tvog mišljenja...
Sada kada ću Te pokušati zaobići...

Većina će stati uz mene... dat će mi snage...
Da te zgazim... učinim tako malenom...
...ništavom...
Bit će mi drago...
Samo ću osmjehom krenuti dalje...

...probaj me stići...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3