08.10.2006., nedjelja

...All of my hate cannot be found...

Vidjela sam Te... da... primjetila sam Te među svim tim ljudima...
Baš Tebe sam primjetila kako si prolazila trgom u zagrljaju dragog...
Ovaj put je netko drugi... ja ne znam za njega... da, jer ti Anđele mi nisi pričala o njemu... nisi ...već pola godine se nismo čule...
A mene zanima kako si... šta radiš... dali si sretna... ovim susretom sam to mogla zaključiti...
Prišla si mi onim istim osmjehom... kao Anđeo... lijepa ko uvijek...
Vesela ko uvijek... poklonila si mi osmjeh...
I bilo mi je drago... ali zašto? Zašto opet?

Opet mi je drago što Te vidim... opet osjećam ono nešto... nemoj krivo shvatit Anđele... samo sam se podsjetila svega što smo prošle...
...da u onih 5 minuta razgovora...

Vidim... primjetila si promjene... pa Anđele... Ti si me primjetila!
Spazila si kako mi je kosa narasla... kako sam promijenila stil odjevanja... da Anđele... puno toga još ne znaš... nisi se jedino Ti promijenila... ako do sada nisi primjetila... postoje ljudi...
da...okružena si ljudima...mi smo ljudi... ne vrti se sve oko Tebe...
Možda Ti dopustim da otkriješ to... možda ću Ti opet otvoriti srce...
Ali, nekako mi se čini da bi to bila najveća pogreška... slažeš se samnom?
...priznaj da nisi ko prije... priznaj neću nikom reći...

...Šapni mi tiho...
(da nitko ne čuje)

Možda Ti jednom oprostim... možda...
Previše boli kada te netko iznevjeri... kada sve daš a ona te tako ostavi...
...da truneš... sama... bez ikoga i bez ičega...
...da Anđele to si mi učinila...
Nisi ni svjesna... niti neznaš koliko to boli...
Jer ja ti to nisam nikada napravila... nikada nebi mogla...
...ne ja nisam takva...

Ali zašto? Zašto si me Ti ostavila? Ti, kojoj sam dala sve...
...99% vremena provela s tobom...
Tolko se pravila glupa i ne slušala druge kad su mi govorili „Ona nije Anđeo“
Ja sam ih ignorirala... branila Te svaki put...

A Ti si me samo ostavila... bez riječi... bez jebenog objašnjenja... bez pozdrava...
Što sam skrivila?! Hajde reci mi... želim znati... barem da ne povrijedim svoju *Ljubav*...
Da Njoj ne napravim ono što si Ti meni...

(...reci mi tiho...)

Hajde saslušat ću Te... svaku Tvoju riječ... pomozi mi sad...
...pomozi mi kad Te molim to...
...pruži mi ruku prijateljsva... bit će Ti oprošteno...

Ali nikad,nikad Anđele neće biti kao prije...
Naše vrijeme je prošlo... samo ne želim da ovako sve završi...
Karte su na stolu... Ti si na potezu... daj sve od sebe...

...iznenadi me...

Učini me sretnom... barem zadnji put...
Učini to kad nitko drugi ne može...
Daj mi savjet kao nekad... zagrli me kao nekad... dopusti da se uz tebe osjećam sigurno...
Kao nekad... Tvoje lijepe oči uvijek su blistale... uvijek si me sa smješkom očekivala...

...taj sjaj je nestao... Mi smo nestale... izgubile se...
Žao mi je... nemogu reći da nije...
Ali kako sam Te upoznala, tako sam Te izgubila... stranci smo...

...sada... Sudbina je okrenula karte... ovaj put sve je na mojoj strani...
Ti ostaješ bez ičega... ja ovaj put dobivam...
Sretna što imam svog *Anđela*.. da... Ona je moja... nikom ju nedam... Ona mi daje snage... daje mi život...
Sretna što mi je stala na put... što mi nije dopustila da samo prođem pored Nje...
Onako neprimjetno... kako bi Ti učinila... (opet kao da smo stranci)
Ne želim reći da te Ona zamjenila... to su malo ružne riječi... nikad neće biti kao Ti...
Ovo može zvučati loše i dobro...
Ja mislim u smislu..valjda dobrom...
...nikad me neće povrijediti kao ti (nadam se)
...nikad me neće ostavit bez objašnjenja (nadam se)
...nikad neće dopustiti da ostanem sama (nadam se)
...nikad neće biti kao Ti! Ne, nemože tako dobra osoba biti kao Ti, Anđele... sjećaš se...Ti si posebna... A Ona ne želi biti posebna...Ona želi biti svoja... ne povodljiva kao Ti...
Samo ću reći da je popunila mjesto u mom srcu... mjesto kojim si prije Ti vladala...

Znaš... sretna sam... budi bar malo sretna zbog mene... pokaži da ti je stalo...

...bar malo...

Nije da tražim puno... ali s jedne strane želim da i Nju poštuješ...
Kao što ja još uvijek poštujem Tebe...
Hajde... nemoj biti još jedna lutka iz izloga...
...bezosjećajna...blijeda...istrošena...
Jebemu zašto ne pokažeš da Ti je stalo?!
Jer nekad je tako bilo... nekad... kada je sve bilo drugačije...
Ja sam bila druga ja,Ti si bila druga Ti...
Ostavimo blistavu prošlost...
Okrenimo se sadašnjosti... tj budućnosti...

Ali zašto? Zašto te sve to molim?
Opet padam nisko... opet sam pod Tvojim utjecajem...
Opet želim biti Tvoj rob... da, zato što mi je jebeno stalo do Tebe...
Ali ne želim to...želim da se osjećaji promijene...
Ne želm da moj *Anđeo* ovo krivo shvati...
Želim samo dati do znanja da nisam bezosjećajna kuja...
Da znam i mogu voljeti... pa čak i one koje bi trebala mrziti...

...ali... (uvijek postoji jedan "ALI")

Ne želim ponovo prolazit kroz sve ono...
Ne želim više biti Tvoj rob... suviše je bolno...

Molim te... samo okreni leđa, i tiho nestani u noći...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3