RANT
verb: to speak or shout in a loud, uncontrolled or angry way, often saying confused or foolish things.
noun: a long, angry and confused speech
Cambridge Advanced Learner's Dictonary

INVECTIVE
noun: criticism that is very forceful, unkind and often rude
Cambridge Advanced Learner's Dictionary

DIATRIBE
(Greek 'rubbing through')
It now has the more or less exclusive meaning of a rather violent attack on a person or work, couched in vitriolic language.
The Penguin dictionary of Literary Terms and Literary Theory, 4th edition, J. A. Cuddon, Penguin books, 1999

rant

04.04.2009., subota

Američkom autoru ne vjeruju da je vjenčan jer se oženio Srpkinjom!

brucejasminaPrije nekoliko godina, balkanskim se SF fandomom brzo poput ljetnog požara proširila vijest da poznati američki pisac SF-a i futurolog Bruce Sterling oženio srpskom pollitičkom aktivisticom, novinarkom i redateljicom, Jasminom Tešanović.

Domaći, hrvatski, kao i svi SF fanovi susjednih i obližnjih zemalja, skoro pa su umrli od sreće: naime, ženidba s 'djevojkom iz susjedstva' značila je da će i sam Bruce u tom susjedstvu, barem jedan dio godine, obitavati. Te stoga postoji i realna šansa da se istog upozna!!!

Što je, naravno, značilo i da ga neće biti toliko jako teško nagovoriti da bude GoH SFeraKona, što smo prije dvije godine i učinili. Na SFeraKon 2007 s Bruceom je došla i Jasmina, kako je i SF krugovima uobičajeno - autor za sudjelovanje u fandomskim, volonterskim konvencijama nikada ne traži novac te pristaje putovati u ekonomskoj klasi, a organizator zato rado ugošćuje i životnog partnera svoga GoHa. Istina je da Jasmina u nekim esefičarskim krugovima zbog svog političkog aktivizma bila toliko popularna da su pojedini SF fanovi gospodina GoH-a te godine gotovo pregazili u žurbi da se upoznaju s njom. (E, da mi je slika toga!)

Danas, četiri godine nakon sklapanja braka, Amerikanci Bruceu i Jasmini ne vjeruju da im je brak pravi, a kao argumente koriste to što njih dvoje ne posjeduju zajednički račun u banci, zajedničku nekretninu niti zajedničku djecu. Moram priznati da kad sam to čula, da sam se potpuno zblesirala, a potom razbjesnila. Da, da, jasno je meni da je to posljedica američke imigracijske politike i sličnih sranja, ALI i ja sam udana, već nekoliko godina, a ni ja nemam ni jednu od te tri navedene stvari, znači li to da i moj brak samo na papiru ili to nema veze obzirom da smo moj muž i ja iz iste zemlje, a niti jedna od njih nije debilni USA? Dvostruka pravila igre me izluđuju, gotovo jednako kao i američka arogancija.

A pišem o ovome jer su Jasmina i Bruce zamolili sve koji su ih upoznali, vidjeli, doživjeli kao par, da posvjedoče o tome, napismeno i pošalju to na "UNITED STATES CITIZENSHIP AND IMMIGRATION SERVICES" u Vermont, USA. Naime, ispada da pri dokazivanju činjenice da im je brak pravi mož pomoći i velik broj svjedoka. Detalji na Wiredu.

- 18:14 - rantaj (0) - nosi doma - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ispušni ventil, moj
Jarci, kažu, ujutro mrze sebe, a popodne cijeli svijet. Zmajevi, pak, rigaju vatru. I Jarčica i Zmajica, ponekad se, eto, naljutim. Krene logično, pravo jarčevski, a ubrzo odleti, poput zmaja, bez obzira na eventualnu gravitaciju argumenata koji letenje ni u teoriji ne dopuštaju. I zato sam ovdje: da mogu rantati preko svake mjere kad me pamet napusti, a vatra ispuni.

You have been warned.

rantalica na gmail.com

copyright © 2005. - 2009. by mmp