RANT
verb: to speak or shout in a loud, uncontrolled or angry way, often saying confused or foolish things.
noun: a long, angry and confused speech
Cambridge Advanced Learner's Dictonary

INVECTIVE
noun: criticism that is very forceful, unkind and often rude
Cambridge Advanced Learner's Dictionary

DIATRIBE
(Greek 'rubbing through')
It now has the more or less exclusive meaning of a rather violent attack on a person or work, couched in vitriolic language.
The Penguin dictionary of Literary Terms and Literary Theory, 4th edition, J. A. Cuddon, Penguin books, 1999

rant

23.11.2007., petak

Moja Charlie Stross faza

Was developing a thing for bloggers and such who have rant as part of their online presence. This is Stross'. Čisti egoizam, s moje strane. Te sam počela pratiti njegov blog.

Potom me osvojila činjenica da ga mogu besplatno i legalno čitati prije nego što ga kupim - jer tko zna hoće mi li se sviđati kao autor - i to više puta: ovdje, recimo i ovdje. thumbup Accelerando mi se na kraju toliko svidio da sam ga kupila i ponijela na more. I progutala. Još jednom. I naučila o teoriji o singularitetu. Jerbo Vingea nisam čitala. I know, shame on me. Still, štreberica u meni voli kad shvati novi koncept dok se zabavlja čitajući.

U međuvremenu sam otkrila da Stross ima još obožavatelja, poput Milene ili Bulyja.

A danas sam naletila na ovo:


- 17:45 - rantaj (0) - nosi doma - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ispušni ventil, moj
Jarci, kažu, ujutro mrze sebe, a popodne cijeli svijet. Zmajevi, pak, rigaju vatru. I Jarčica i Zmajica, ponekad se, eto, naljutim. Krene logično, pravo jarčevski, a ubrzo odleti, poput zmaja, bez obzira na eventualnu gravitaciju argumenata koji letenje ni u teoriji ne dopuštaju. I zato sam ovdje: da mogu rantati preko svake mjere kad me pamet napusti, a vatra ispuni.

You have been warned.

rantalica na gmail.com

copyright © 2005. - 2009. by mmp