RANT
verb: to speak or shout in a loud, uncontrolled or angry way, often saying confused or foolish things.
noun: a long, angry and confused speech
Cambridge Advanced Learner's Dictonary

INVECTIVE
noun: criticism that is very forceful, unkind and often rude
Cambridge Advanced Learner's Dictionary

DIATRIBE
(Greek 'rubbing through')
It now has the more or less exclusive meaning of a rather violent attack on a person or work, couched in vitriolic language.
The Penguin dictionary of Literary Terms and Literary Theory, 4th edition, J. A. Cuddon, Penguin books, 1999

rant

10.07.2006., ponedjeljak

In a stranger's eyes

Znatiželjna baba kakva jesam, uvijek me jedno te isto zanima: kako me drugi vide. Najozbiljenije. Jer ja sam egoistična, razmažena megalomanka koliko god sam široka. (heh).
I, naravno, uvijek mi je zanimljivo kako stranci vide zemlju u kojoj živim.
Ponekad me iznenade i otkriju mu ponešto o vlastitoj zemlji, no to je pozitivno, i nije rant, stoga ostavljam to za neki nedefinirani drugi put.
Pa ćemo prijeći na ono što mi se čini bezveze, nimalo posebno, a sumnjam da bi moglo biti obojeno nekom unaprijed stvorenom predrasudom koju ne mogu točno dohvatiti. A možda je pjevač Franz Ferdinanda samo loš pisac. Il je bezveznjak. A ne bih htjela da bude, sviđa mi se njegov glas.

Prosudite sami, njegova osobna impresija Zagreba izašla je u britanskom časopisu Guardian.

- 17:14 - rantaj (3) - nosi doma - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ispušni ventil, moj
Jarci, kažu, ujutro mrze sebe, a popodne cijeli svijet. Zmajevi, pak, rigaju vatru. I Jarčica i Zmajica, ponekad se, eto, naljutim. Krene logično, pravo jarčevski, a ubrzo odleti, poput zmaja, bez obzira na eventualnu gravitaciju argumenata koji letenje ni u teoriji ne dopuštaju. I zato sam ovdje: da mogu rantati preko svake mjere kad me pamet napusti, a vatra ispuni.

You have been warned.

rantalica na gmail.com

copyright © 2005. - 2009. by mmp