RANT
verb: to speak or shout in a loud, uncontrolled or angry way, often saying confused or foolish things.
noun: a long, angry and confused speech
Cambridge Advanced Learner's Dictonary

INVECTIVE
noun: criticism that is very forceful, unkind and often rude
Cambridge Advanced Learner's Dictionary

DIATRIBE
(Greek 'rubbing through')
It now has the more or less exclusive meaning of a rather violent attack on a person or work, couched in vitriolic language.
The Penguin dictionary of Literary Terms and Literary Theory, 4th edition, J. A. Cuddon, Penguin books, 1999

rant

14.09.2005., srijeda

Jedinstveni događaj - za studente i besposličare, imućnije

Broadway Tkalča ima reviju azijskog filma. Četrnaest filmova u 10 dana. Juuuuuuuuuupi! Ili?

Skinuli su rasporede prošlih dana pa ne mogu provjerit, ali rantam, pa ne moram ni argumentirat...
Filmovi su u 22:30! Hello?! Recimo "Oko". Prošli petak je igrao u 20:00 - hello, petak navečer?!, some of us have social lives, stress social. Pri tome ne mislim na tulumarenje petkom, već na prijatelje koji imaju rođendane i zbog kojih je tulumarenje petkom obavezno. U bilo kojoj formi. Koja isključuje odlazak u kino. I onda je isti film išao u nedjelju u 22:30 i jučer u 22:30. I da nije bio horror, zaspala bih. Ne od lošeg filma, već od činjenice da je radni dan.

A onda se jutros sjetim da sam platila tu kartu 25kn i da si mogu iz kućnog budžeta izdvojit možda za još jedan film. Points za Broadway - skužili su da ima ljudi u Zagrebu koji vole gledat i drugačije filmove. Nije da ih je puno, no nije da je i Broadway inače pun, stolice su im uže nego u Cinestaru, meni su osobno od Cinestara dalje, itd. itd., pa im, vjerujem, dođe na isto. Al' meni ne dođe na isto. Jerbo, nekako je sredina devetog mjeseca, nema jednakozanimljivog programa u kinu Tuškanac...pa se pjenim. Jer sam sigurna da se donacije koji oni tamo dobijaju broje u stotinama tisuća kuna, iz mog poreza i mojih 18 jebenih posto prireza, a nu me, neku alternativnu kulturu plaćam po regularnoj cijeni kino-ulaznice. Nemojte me krivo shvatit - nisam ja da idemo objesit bilo koga tko je trebao nešto složit besplatno, pa nije. Neg', ajmo sve plaćat. Kad platiš, dobiš. Kad je besplatno, ne dobiš. Ja sam bila redovni posjetitelj kina Tuškanac. Nadam se da će kino preživjet. Samo, znam da bi uloženi trud bio puno veći da od cijelog projekta ljudi koji ga rade također moraju - preživjet.

A filmovi u Broadwayu su super. Zbilja. Studenti i oni koje ne rade, pa ne moraju sutradan na posao, a imaju novaca (can we say...oksimoron, oksimoron?) provest će se savršeno. Jedinstveno.


- 08:55 - rantaj (1) - nosi doma - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ispušni ventil, moj
Jarci, kažu, ujutro mrze sebe, a popodne cijeli svijet. Zmajevi, pak, rigaju vatru. I Jarčica i Zmajica, ponekad se, eto, naljutim. Krene logično, pravo jarčevski, a ubrzo odleti, poput zmaja, bez obzira na eventualnu gravitaciju argumenata koji letenje ni u teoriji ne dopuštaju. I zato sam ovdje: da mogu rantati preko svake mjere kad me pamet napusti, a vatra ispuni.

You have been warned.

rantalica na gmail.com

copyright © 2005. - 2009. by mmp