utorak, 23.05.2006.

lova napokon



He-he, napokon imam nekog razloga za veselje. Napokon dolaze parice. Prvo dosla lova koju mi duguju u firmi, pa plača, pa povrat poreza. Sad bi opet trebala legnuti lova od prekovemenog rada. Ma biti će super. Prvi zadatak, otplatiti american! Več mi je dojadilo plaćati silne kamate. Muka mi je. A lako se zajebat. Treba ti nešto ili si to jednostavno želiš več dugo i kažeš si "ma jebe mi se, provuci cu karticu" i tu se za.ebes a da nisi ni svjestan. Tu je sad sve dobro recimo prvi mjesec. Onda ti rikne nesto na autu, pa to nekako iskeširaš, i ostaneš bez love. Sljedeći korak je da se krpaš provlačeći dalje karticu. I tako dan za danom toneš sve dublje. Naravno, to se iz pocetka nish ne čini strašno, ali kako vrijeme prolazi čovjek polako dolazi sebi. Nažalost, povratak u normalu je jedan dug put pun odricanja. Uglavnom, nadam se da če uskoro za mene te strahote biti stvar prošlosti.
Navijajte za mene thumbup

- 17:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>