četvrtak, 23.03.2006.

četvrtak?




Prvo Optima-telekom, sada H1 promoviraju svoju ponudu po trgovačkim lancima. Danas su mene zaustavili i ponudili. Moram prizanti da su dobro obavili posao, stvarno razmisljam preci, sto zbog skidanja monopola T-coma, sto zbog lijepe cure koja mi je odrzala govor u ime H1 ;)
Vidjecemo, sad imam dva dana da proucim njihovu ponudu, a cura je u subotu ujutro u merkatoru i postoji sansa da cu je opet vidjeti..lijepo.

Svasta opet ovo jutro, osim sto imam krdo posla javila se i essential kao da me zeli jos dodatno opteretiti. Ti njeni majlovi tipa " Kako si?" i nish drugo mi nikako ne ulaze u glavu. Kog vraga hoce?

I na kraju kao slag jos se i draga javi SMS-om sa optuzbama da sam je zaboravio. Nisam naravno i naljuti me takva insinuacija i onda se ja zalaufam da se objasnim, a ona ne kuzi da sam na rubu i tu sve ode nizbrdo i stvara se nepotrebna napetost s kojom ce nam biti ispunjen dan od cetiri nadalje kad zavrsimo raditi i ja odem po nju..strasno.

Cemu sluze te optuzbe tipa "ti ne mislis na mene"? Je li ona nesigurna u mene ili u sebe???

- 14:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>