< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (15)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (23)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

RANCH BUBAČ

U zelenilu Učke, svega kilometar od bivšeg odmarališta "Ina" nalazi se Bubač ranch.

Novim jahačima nudimo obuku u par tisuća kvadrata velikom manježu, a onima koji su već stabilni u sedlu terensko jahanje uz stručnu pratnju.

Naši konji izuzetno su mirni i poslušni i Idealni za jahače početnike i za djecu.

Kilometri staza duž Parka prirode Učka sa izuzetnim prirodnim ljepotama zadovoljiti će jahače svih uzrasta i znanja jahanja.

Da bi boravak na Bubač ranchu bio jednako ugodan i onima koji dolaze u pratnji jahača nudimo osvježenje uz domaća pića u hladu stoljetne šume.

ukratko o meni...i linkoviii

ukratko o meni..: zovem se Ana. Jašem konje već šest godina..Imam svoja dva konja Rikija i Luckya. Obožavam sve životinje .... I tako.. ne volim bahate i hvalisave...Inace moj msn je: anna_40001@hotmail.com
LINKOVI
moji blogvi
moj blog za školu.. nije baš u pokretu
blog na bloger.hr

blogovi
Marcela....super blog!!!
xx....Dora.....xx
xx..Sarah..xx
morate pogledat blog i s bloga nemojte otici ako nesto ne procitate...
ljubitelji konja
konj!
lydy
horses with me
Doria

love_robi
Horse fan
world of horses
Our destiny are horses
Dee Dee
lolchuga_13
NEMA VIŠE LINKOVA....

od sada možete i glasat za moj blog
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
koliko vas je došlo od 19.7.2007-10:06
hit counter

hit counter


ime-ana
prezime-nije važno
hobi-jahanje,crtanje,veslanje,odbojka
volim(obožavam)-obožavam konje!!pogotovo sa ranch bubača.
ne volim-bahate ljude,nenormalne ili pak pre smotane
o ranchu- na ranchu ima 16konja dva ždrijebca i sad čekamo treče.
Friendster images

Friendster images



Images for your blog

Images for your blog


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Customize your blog

Customize your blog


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


image hosting file

image hosting file



Cursors




Custom TShirt Generator





ponedjeljak, 28.07.2008.

Najbolje....najbolje...!!!!!

Jednom riječju bilo je fantastično!!!!
Bila sam na ranchu u četvrtak i u subotu koju sam ostala prespavati na ranchu na nedelju...
Trebale su doći Nensi i Natali ali nisu došle radi kiše koja je padala oko podeva ali fešta na ranchu svejedno se održala!! Đani je postao nono a poklon koji su mu donjeli prijatelji vidjet ćete na slikama na kraju posta..
I tako u subotu malo prijemog odlaska đani je otišao tražit konje pa se vratio nakon tri sata u 13.30.
Onda sam ja malo jahala na riđanu i tako...
Nedelja je ono pravo zlato!!
ujutro sam se probudila u ugodnom hladnom okruženju gdje su me probudili zapravo puhići ali tako su slatki a tako iritantni joojj... cijelu noć kvrc kvrc krc..
ugl snimala sam konje čim sam se probudila i tak stavit ću neke videe.
Onda kasnije sam išla tražit Miška, Morota i Luckya koji su pobjegli iz korala na pašu.....Ja sam išla na Riđanu bio je spor zato ga i ne volim kada idem van s njim na jahanje jer je spor ko puž!!ugl našli smo konje i vratili se nazad na ranch....
Onda je Đani išao van na jahanje a pošto je bila utrka biciklista koji su iz Lovrana krenuli na Učku i prošli po našoj cesti...prijavljeno je bilo oko 120 bicikilsta možda i više a po cesti pred ranchom prošlo je možda 50-60
i samo je jedan biciklist rekao bok...hmm drugi su nepristojni...hh...
Đani se vratio a onda su već otvorili cestu pa su ljudi navalili na ranch bilo je posla preko glave i sada... šečer na kraju.....zašto je od jednog trenutka moj život posao sretniji i bolji!????
Došao je na ranch jedan čovjek koji je htio na jahanje van i Đaniju se nije dalo pa je rekao da ja idem s njim....a ja ono hmm ja!? (HVALA BOGHU!!!)
Bila sam vrlo oprezna sve lijepo polako super...Ja sam išla na Bibi a on na Morotu. Biba je najrađe htjela opalit galop ali dobro je bilo sve mirno i polako....
I najbolje na kraju čovjek je rekao da je bilo super i pohvalio me Đaniju i sve.... jooj super!!!
I čim sam došla odmah na posao vođenja konja u koralu.
Čak smo imali i utrku...hhh i ne jednu nego četiri na kraju je bilo 2-2 al opet ok!
dvije curice su jahale a ja i đani vodili konje pa onda utrka....
Onda bio je neki dečko koji je išao šest krugoa ono ja ispred na konju on iza i tako isto bilo je super...
I onda tako Đani me je pohvalio i tako supeerrr...
a sad dosta priče evo slika i videa slike su večinom što sam slikala u u subotu a videi su većinom nedelja a slike od četvrtka ću stavit jednom kasnije....Biba mi se najviše dopala sada... jer najvie jašem na njoj i tako super je! brza i temperaentna a takve volim..hh!!
evo ovo sam se ja malo igrala
hh

e a ovdje su se konji u svježem mokrom blatu izvaljali...

a evo malo slikica...
Đani i Ružica ...šta nisu sjatki??hh
Photobucket
evo slika iz korala...
uh šta smo mokri
Photobucket
Bibica moa
Photobucket
Photobucket
Photobucket
evo i stelle
Photobucket
Photobucket
Photobucket
a evo i Gringa
Photobucket
Zip i Riđan
Photobucket
Brnjo
Photobucket
Vihor
Photobucket


a evo i dara kojeg su Đaniju poklonili prijatelji
Photobucket
Boca za bebe od 0-6 mj.(hehehe) i Nono Bubač povez....
Photobucket
to bi bilo sve..hh..



| komentari (24) | print | # |

četvrtak, 17.07.2008.

bilo je super super super....odlično!!!

Napokon sam uspjela tatu navuć da me vozi na ranch i tako sam ja trebala biti samo od jedanaest do 14.30 a bila sam do devet navečer...hh...Kao što sam naslov govori bilo je super...Sada će me Đani počet onako učit ša ja znam za jahanje da mogu vodit grupe s puno ljudi van na jahanje.I dakle jučer je bilo ovak.. kad sam dola prvo sam išla naravno sve konje izljubit hhh....onda sam išla malo do stelinog malca i do stele. a onda su neki ljudi došli na ranch pa sam s njima pričala i tako bilo je supe... i onda sam ja ostala na ranchu sama pošto je đani uzeo sve konje zpr. 6 konja a imamo ih 14 a četiri su negdje na ispaši bila....tako da je Đani uzeo Zipa (pastuh)Bebu (kobila u 9mj trudnoće)Bibu(izgubila je svoje preslatko prvo ždrijebe pred mj. i pol)Stellu( nije išlo ždrijebe s njima jer ga nikako nismo uspjeli navuč da ide s njima ali je se dobro bilo kasnije.)Sokola(pastuh) i moro (kastrat)... bilo je na početku malo problema s sokolom no sve je lijepo prošlo...jer sokol je pastuh i onda bila je biba i stella ali sve je dobro bilo i super...Kada su ti ljudi otišli ja i Đani otišli smo tražit ta četri konja na ispaši a to je bio Riđan Brnjo Miško I Vihor. oni su pobijegli iz korala....
i ugl mi smo se najahali njih tražeći i našli smo ih u hladu uživaju i onda smo išli do rancha njih vratit i ugl.. dok smo dolazili miško i vihor su se totalka ludirali pa su se Bibi jednom zabili u dupe ea kako ga je jako lupila ma jadan miško mislim nema nigdje rane ali koja je to brzina bila i sve..hh...i tako i onda nijedan ni drugi joj nije dolazio do guze ali su se i dalje ludirali okolo nas.
a riđana i brnju nismo našli....pa evo josh samo slike jer se
ev ovo su slike kada smo ih vodili na pašu bio je i video ali ne znam di je...
ev pola stele i ovo iza je njezin maleni a kako se zove neam pojma neš na G.
evo ihh Photobucketslikano je u hodu pa....
pa evo i Bibe
Photobucket
maleni od stelice
Photobucket
Photobucket
i eto i sretne mamice
Photobucket
Beba
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Lucky
Photobucket
Zip
Photobucket
Photobucket
Sokol
Photobucket
Moro
Photobucket
Biba
Photobucket
Đuro i tu na desno se vidi glava od malene od bebe samo što više nije malena nego je vejika..al nažalost nemam njezinu sliku jer je bila dosta nemirna stalno je glavu micala od kamere pa je nisam ni pokušavala slikat
Photobucket
evo Miška I vihora e pa sad ih usporedite s onim gore slikama na diziću i na ovim tolko su se zdebljali da ih ne bi ni prpoznala...
Photobucket
pa konji nisu svi Photobucket


i evo video našla sam ga. to je bilo kada smo išli na pašu..



| komentari (6) | print | # |

subota, 12.07.2008.

eto mene opet..hh

Pa eto nije me dugo bilo pa se javljam..... na ranchu nisam bila puno puta ovo ljeto jer se ili kupam ili sam doma nema me ko vozit al drugi tj bi trebala ic u sub i ned.. josh cu vam javit....kod odese i obija nisam bila neznam šta puno jer je pre vruće al čim sad po tjednu dođu neka remena onako lijepo bez sunca idem dolje pa cu jahat.....
za sad sam vezana za more i za sve ljepotane koji dolaze na moru takda.. ne odvajam se od njih hh.....i tako.. ali sad sam i bolesna mama kaže da imam sunčanicu ja kažem da nemam.. i tako... nagađamo.. jer boli me glava imala sam četiri dana 38.2 i oko 37.7 temperaturu i dok sam na suncu me boli glava boli me glava kad skočim u more kad zaronim ugl nesmijem nish danas sam bila na moru a u utorak sam ostala doma sve do sub. a u pon me to *čudo* uhvatilo.....i onda sam prvo išla skočit u more a glava samo što ne pukne eeee...grozno ali ok nakon pet min mi je prošlo pa kažem ja neću više skat pa sam skočila josh jednom pa opet pet min. patnje i tako ali dobro..anita moa frendica iz raza mi je malo pomogla i tak a kad sam ugledala tri dečka iz snova odmah me prošlo hh... je da su njemci ali i ja znam neto švabskog pa...a da ne govorim o mom crvenom.. hh... to je jedan slatki dečko koji ima i slatkog prijatelja koji se isto kupaju u Ičićima ko i ja pa znam da su iz slovačke znam ko je kome mama ko kome brat sestra i to sve jedino ne znam ime al zato ga zovem crveni jer ima crvene kupače a frend mu je plavi a pokušajte pogodit zaš.hh...
i tak imam svoje konjiće na jednoj howrse stranici i prilično mi dobro ide...i tak...a nish
ne znam šta da još kažem osim da me počinje glava boljet već od gledana u comp pa idem se ja prebacit na tv
bye ljudi



| komentari (8) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.