< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (15)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (23)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

RANCH BUBAČ

U zelenilu Učke, svega kilometar od bivšeg odmarališta "Ina" nalazi se Bubač ranch.

Novim jahačima nudimo obuku u par tisuća kvadrata velikom manježu, a onima koji su već stabilni u sedlu terensko jahanje uz stručnu pratnju.

Naši konji izuzetno su mirni i poslušni i Idealni za jahače početnike i za djecu.

Kilometri staza duž Parka prirode Učka sa izuzetnim prirodnim ljepotama zadovoljiti će jahače svih uzrasta i znanja jahanja.

Da bi boravak na Bubač ranchu bio jednako ugodan i onima koji dolaze u pratnji jahača nudimo osvježenje uz domaća pića u hladu stoljetne šume.

ukratko o meni...i linkoviii

ukratko o meni..: zovem se Ana. Jašem konje već šest godina..Imam svoja dva konja Rikija i Luckya. Obožavam sve životinje .... I tako.. ne volim bahate i hvalisave...Inace moj msn je: anna_40001@hotmail.com
LINKOVI
moji blogvi
moj blog za školu.. nije baš u pokretu
blog na bloger.hr

blogovi
Marcela....super blog!!!
xx....Dora.....xx
xx..Sarah..xx
morate pogledat blog i s bloga nemojte otici ako nesto ne procitate...
ljubitelji konja
konj!
lydy
horses with me
Doria

love_robi
Horse fan
world of horses
Our destiny are horses
Dee Dee
lolchuga_13
NEMA VIŠE LINKOVA....

od sada možete i glasat za moj blog
Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
koliko vas je došlo od 19.7.2007-10:06
hit counter

hit counter


ime-ana
prezime-nije važno
hobi-jahanje,crtanje,veslanje,odbojka
volim(obožavam)-obožavam konje!!pogotovo sa ranch bubača.
ne volim-bahate ljude,nenormalne ili pak pre smotane
o ranchu- na ranchu ima 16konja dva ždrijebca i sad čekamo treče.
Friendster images

Friendster images



Images for your blog

Images for your blog


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Customize your blog

Customize your blog


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


image hosting file

image hosting file



Cursors




Custom TShirt Generator





subota, 24.11.2007.

fale mi konji!!!!

pošto sam ovo bila kao u kazni nisam smjela na ranch i tako mi fale kubi i stella!!! sutra cu malo davit tatu da me odveze al neznam baš. nisam već tri tjedna bila na ranchu a možda i više!!!
inaće kako ste vi svi??? ja ni komentirat ne stignem pa vas moram pitat preko bloga!
falite mi i vi i svi!!
a niš žurim pa cyaos



| komentari (13) | print | # |

utorak, 13.11.2007.

ejj evo me napokon svratila ja!!!

neznam mogu li dugo al............ khm u ovih par dana dogodilo se to:
prvo bila sam na interliberu jer moji prodaju časopise pa sam bila na štandu desetak metara od štanda je bio štand magazina konji!? pošto ga na mojm bližnjim kioscima nema a nisam se stigla predplatit odlučila sam sve brojeve uzet kod njih i tako sam ja sve skupila a i kupila sam dvije majce.
onda drugo!
kompjuter mi je u komi poharao ga je virus mislim i dalje se muči moj komp se nikad ne predaje khm isti smo!!
pa pošto mi svaku sekundu dolazi warning onda idem ja ča neka uživa u zadnjim danima dok ga ne popravimo jadna moja maza!! ah niš poozz ljudi!!!!!!

edit:
pred dva tjedna jahala sam kubia. išli smo ja i robi jahat dobrih sedam sati krenuli smo oko devet i došli u četiri kod kasarne.bilo je lluuddoo!!!!!
robiju je rubin stao punp puta jer se udebljao i onda nakon petnajst dana opet van na veliku turu. tako da sam ja s kubijem išla ispred dosta sam puta počekala robija al niš strašno. onda smo došli na malu sapcu i sišli s konja. očistili smo ih s travom od blata pustili da pojedu i opet na njih. opet sam ja vodila i bome sam jurila galopirala sam dosta i onda smo došli na puno različitih puteva i onda sam i dalje ja vodila i prošli mi tako već par puta takva skretanja i pred mene je prošišao rubin i robi prestigli su me al nisu dugo bili prvi. onda smo došli na cestu. išli smo do mojih prijatelja koji žive u tom selu. onda je robi pričao s njima pa smo išli kraticom do jednih jabuka. i onda smo sišli s konja i odjedonom mi je kubi počeo bježat ali se zapravo zezao samnom dignuo je rep i šepureći prolazio kao nemožeš me ulovit hehe i počeo njištat. onda je rubin zanjištao ozbiljno a ovaj stane gleda ga. i onda idem do njega a on unazad i onda opet isto. onda stane i ide jest jabuku i onda sam ga uhvatila. a on kao da nije niš napravio i onda se još od znoja gurao u mene da sve obriše na meni.ma budala moja mala. moram priznat da mi je za jahanje draži kubi. a onda kasnije stella išla sam im dat jabuke i sjednem ja na jedan prozor od štale i dođe stella i moli jabuku onda iznutra iz štale dođe mama od stelle
(zeka) i onda još mala gara pa mislim ono!
stella mi je morala dat pusu tako da me oblizala i onda je dobila jabuku. a mala gara me je počela gurat i mazit sepo meni pa je i ona dobila malo a zeka gleda mirno pa je dobila malo više od gare zapravo cijelu jabuku. stella jabuku i pol a gara drugu polovicu.hehe a niš pozz ljudi!!



| komentari (11) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.