it's all the same again...

............................................AND JUSTICE FOR ALL.............................

petak, 28.10.2005.

grobarica

ljudi... ja nemogu više trpit ovo sa blog.hr... stalno neki radovi i gluposti... tako ja napuštam ovaj blog, a moj novi je sa mojblog.hr a ide ovako: grobarica.mojblog.hr ......... e tako...... pa... blogersko društvo moje, ja ću vas i dalje čitat i komentirat, ali neću pisati preko blog.hr-a........ sretno vam ostalima... bloody kisses svima od vaše grobarice :)

srijeda, 26.10.2005.

i...ja sam napokon shvatila!!!

nemogu vjerovati...shvatila sam da više ne volim punk...shvatila sam da je prava glazba za mene metal...hvala vam na komentarima i podršci...to mi puno znači...o puno stvari sam razmišljala...i neke osobe su mi jako puno pomogle i zahvaljujem im...zahvaljujem Wolfu, šapici, sapici, panketi i joeu...pa eto ljudi moji hvala još jednom...i tak...uglavnom, puno bolje se osjećam...i pričala sam danas na tel. s Nevoljenom...malo me oraspoložila tak da i njoj zahvaljujem...hvala nevoljenoj :) ...i...šta sam još htjela reć...e da...sad slušam ove bendove: Metallica, System of a down, Slipknot, Korn, Iron maiden, Hammerfall, Cult, Blind guardian, Sepultura, At the gates, Gorefest, Black sabbath, Pantera, Helloween, Soilwork,...neznam, možda sam čak nešto i izostavila, al who cares... i da, Mansona slušam isto :) Eto,....nadam se da me neće pola vas prestat čitat zbog moje promjene...al ako neki i prestanu, neću im zamjerit... :)



pozdrav svima :)
21:50 - And justice... (13) - for all...??

ponedjeljak, 24.10.2005.

can't believe...

više neznam tko sam...što sam...postojim li uopće?? dišem, ali ne osjetim zrak...hodam, a ne osjetim tlo pod nogama...što mi se to događa? moji osjećaji se mijenjaju...gubim ciljeve...gubim svoju osobnost... gubim sebe... ali ipak postoji tračak nade... nade za ponovnim rođenjem... ne mogu se pronaći...uplašena sam i usamljena...bojim se...bojim se života...više ne znam što je stvarnost, a što iluzija...živim u prazno...hodam bez cilja...govorim prazne riječi... jesam li ja uopće živa? što radim ovdje, zašo mi se ovo događa?! želim se promijeniti, ali nešto me koči... nešto u dubuni srca mi govori da ostanem tu gdje jesam... da ostanem ovo što sam sada, ali... izgubljena sam...čujem zvukove ali nikoga ne vidim...vidim, ali ne čujem zvukove... padam...ništa me ne može spasiti...strah je jači od mene...imam nekoga uz sebe, ali oni nestaju... sve moje želje blijede...sve...tone u propast... crni kraj... nije trebalo biti ovako... trebalo je sretno završiti...ali...strah je pobijedio...ponos je nestao...suosjećajnost...što je to? što je zapravo život...?...možda je to samo...noćna mora... možda sve ovo nije stvarno... osjetim bol u srcu...bojim se...strah me života...zovem u pomoć ali...ništa ne čujem, ništa ne vidim...

...a samo sam htjela biti sretna...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

............neznam šta da vam više napišem...ovo sam napisala prije nekoliko sati...sve vam piše kako se osjećam...neću napraviti ništa glupo ni ništa, nego sam morala ovo izbaciti iz sebe...neznam kada će doći novi post...ali vjerujem da će me barem neki od vas razumjeti i dati mi barem malu podršku kako bih se barem na tren bolje osjećala...i stavila sam novu pjesmu na blog...ovaj tekst sam napisala uz ovu pjesmu..............................................AND JUSTICE FOR ALL...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Metallica:
And justice for all


Halls of Justice Painted Green
Money Talking
Power Wolves Beset Your Door
Hear Them Stalking
Soon You'll Please Their Appetite
They Devour
Hammer of Justice Crushes You
Overpower

The Ultimate in Vanity
Exploiting Their Supremacy
I Can't Believe the Things You Say
I Can't Believe
I Can't Believe the Price You Pay
Nothing Can Save You

Justice Is Lost
Justice Is Raped
Justice Is Gone
Pulling Your Strings
Justice Is Done
Seeking No Truth
Winning Is All
Find it So Grim
So True
So Real

Apathy Their Stepping Stone
So Unfeeling
Hidden Deep Animosity
So Deceiving
Through Your Eyes Their Light Burns
Hoping to Find
Inquisition Sinking You
With Prying Minds

The Ultimate in Vanity
Exploiting Their Supremacy
I Can't Believe the Things You Say
I Can't Believe
I Can't Believe the Price You Pay
Nothing Can Save You

Justice Is Lost
Justice Is Raped
Justice Is Gone
Pulling Your Strings
Justice Is Done
Seeking No Truth
Winning Is All
Find it So Grim
So True
So Real

Lady Justice Has Been Raped
Truth Assassin
Rolls of Red Tape Seal Your Lips
Now You're Done in
Their Money Tips Her Scales Again
Make Your Deal
Just What Is Truth? I Cannot Tell
Cannot Feel

The Ultimate in Vanity
Exploiting Their Supremacy
I Can't Believe the Things You Say
I Can't Believe
I Can't Believe the Price We Pay
Nothing Can Save Us

Justice Is Lost
Justice Is Raped
Justice Is Gone
Pulling Your Strings
Justice Is Done
Seeking No Truth
Winning Is All
Find it So Grim
So True
So Real

Seeking No Truth
Winning Is All
Find it So Grim
So True
So Real

...................................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
19:38 - And justice... (12) - for all...??

nedjelja, 23.10.2005.

do we get it? no. do we want it? YEAH!!

hm....danas je.......bilo sasvim oke.....naučila sam povijest, sutra odgovaram,...i neznam...tak...ma oke dan sve u svemu......i kak sad neznam šta da vam pišem, očekujte novi post sutra... aj pozzz :)

subota, 22.10.2005.

Povijest noći vjetica.......još samo 9 dana!!! pazite se...



Noć vještica je godišnja proslava, no čega je to zaista proslava? I kako je ovaj neobičan običaj oživio? Da li je to, kako neki kažu, vrsta obožavanja demona? Ili je to tek bezazlen ostatak nekih negdašnjih poganskih rituala?



Sama riječ, "Halloween," zapravo je svoj izvor našla u katoličkoj crkvi. Ona dolazi iz sažetka All Hallows Eve. 1. studeni "All Hollows Day" (ili "All Saints Day"), je katolički blagdan u čast Svih Svetih. Ipak, u 5. stoljeću prije nove ere, u Keltskoj Irskoj, ljeto službeno završava 31. listopada praznikom Samhain (sow-en) - Keltskom Novom godinom.



Jedna legenda kaže kako se na taj dan bestjelesne duše svih onih koji su preminuli tijekom prethodne godine vraćaju u potrazi za živim tijelom da ga opsjednu kroz slijedeću godinu. To je vjerovanje bilo njihova jedina nada vezana za život poslije smrti. Kelti vjeruju da svi zakoni prostora i vremena bivaju obustavljeni tijekom tog vremena, dozvoljavajući svijetu duhova da se pomiješa sa živima.



Naravno, još-živi nisu htjeli biti opsjednuti. Tako na noć 31. listopada, seljani bi gasili vatre u svojim domovima, da ih učine hladnima i nepoželjnima. Onda bi se obukli u kostime duhova i bučno vršili smotru po susjedstvu, što je destruktivnije moguće s namjerom da preplaše duhove u potrazi za tijelom za opsjednuti.



Vjerojatno bolje objašnjenje zašto su Kelti gasili vatru u domovima jest ne da obeshrabre duhove, već zato da bi sva keltska plemena mogla ponovno upaliti svoju vatru iz zajedničkog izvora - Druid vatre koja se čuvala da gori u unutrašnjosti Irske, u Usinachu.



Neke legende pripovijedaju o tome kako bi Kelti spalili na lomači nekoga za koga se vjerovalo da je već bio opsjednut, kao vrsta of lekcije za duhove. Drugi izvori o keltskoj povijest odbacuju ove legende kao izmišljotine.



Rimljani su prihvatili ovaj keltski običaj kao svoj vlastiti. U prvom stoljeću ove ere, Samhain je pretvoren u veličanje za neke od ostalih rimskih običaja koja su se održavala u listopadu, kao njihov dan u čast Pomone, rimske božice voća i drva.



Običaj Noći vještica je doveden u Ameriku 1840-ih sa irskim useljenicima koji su iz svoje zemlje bježali radi nestašice krumpira.



Dakle... počeci Halloweena nemaju veze s Amerikom. Amerika je taj praznik, kao i Božic, komercijalizirala do krajnjih granica i svjetlosnim godinama se udaljila od njegovog smisla. Ipak, kako smo mi narod sklon tome da svašta uvodimo, i kod nas se polako taj, izvorno keltski, praznik svake godine sve više slavi...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponovno vam kažem, pazite se, noć vještica je blizu, a tada nitko ne odgovara za svoje postupke....

petak, 21.10.2005.

babble babble bitch bitch rebel rebel party party sex sex sex and don't forget the "violence" blah blah blah got your lovey-dovey sad-and-lonely

niš, sam da vam se javim, i našla sam par slika od mansona pa da vam stavim kad već slušate pjesmu i čitate riječi na mom blogu, da ga i vidite hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AL RAMONSIMA NEMA RAVNIH :) RAMONSI SU ZAKON!!!!! :) oi!
19:33 - And justice... (20) - for all...??

babble babble bitch bitch rebel rebel party party sex sex sex and don't forget the "violence" blah blah blah

e ljudi moji ma vi ste legende!! al stvarno!! volim vas sve! :) ste vi vidli kolko sam nakupila komentara u točno 24 sata! 24!!! :) haha 24 komentara za 24 sata.... wow... sad ste me usrećili :) eeeeeeee da... dobila sam danas 5 iz matematike iz testa... al mi još uvijek nije jasno kako..... mislila sam da ću dobit negdje 3....... možda 4.. a ono 5!! :) i danas su 2 frendice bile kod mene i ova jedna htjela da pustim marilyna mansona da čuje malo, i ja pustim i sad stalno pjevam pjesmu "this is the new shit"!! pjesma je ee preeeedobra! zakon :) evo vam i riječi vam stavim i pjesmu...sad će mi neko vrijeme ta pjesma svirat na blogu, dok me ne prođe new shitomanija :) ahhah... i šta još.... bwaaaarghaaaghaa! nemam danas inspiracije...možd mi dođe inspiracija navečer..... ma hoće valjd... hvala vam svima na komentarima, pozdrav od ramonesice! :) oi!

MARILYN MANSON
This Is The New Shit


Everything has been said before
There's nothing left to say anymore
When it's all the same
You can ask for it by name

Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't forget the "violence"
Blah blah blah got your lovey-dovey sad-and-lonely
Stick your STUPID SLOGAN in:
Everybody sing along.
Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't forget the "violence"
Blah blah blah got your lovey-dovey sad-and-lonely
Stick your STUPID SLOGAN in:
Everybody sing,
Are you motherfuckers ready
For the new shit?
Stand up and admit,
tomorrow's never coming.
This is the new shit.
Stand up and admit.
Do we get it? No.
Do we want it? Yeah.
This is the new shit,
Stand up and admit.

Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't forget the "violence"
Blah blah blah got your lovey-dovey sad-and-lonely
Stick your STUPID SLOGAN in:
Everybody sing along.
Everything has been said before
There's nothing left to say anymore
When it's all the same
You can ask for it by name,
Are you motherfuckers ready
For the new shit?
Stand up and admit,
tomorrow's never coming.
This is the new shit.
Stand up and admit.
Do we get it? No.
Do we want it? Yeah.
This is the new shit,
Stand up and admit.

And now it's "you know who"
I got the "you know what"
I stick it "you know where"
You know why, you don't care.
And now it's "you know who"
I got the "you know what"
I stick it "you know where"
You know why, you don't care.

Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't forget the "violence"
Blah blah blah got your lovey-dovey sad-and-lonely
Stick your STUPID SLOGAN in:
Everybody sing.

Are you motherfuckers ready
For the new shit?
Stand up and admit,
tomorrow's never coming.
This is the new shit.
Stand up and admit.
Do we get it? No.
Do we want it? Yeah.
This is the new shit,
Stand up and admit.

So,
LET US ENTERTAIN YOU
LET US ENTERTAIN YOU...
Blah blah blah blah everybody sing along.

četvrtak, 20.10.2005.

Kraljev vrt

Jedan je kralj šetajući kroz svoj vrt otkrio da u njemu cvijeće i drveće nestaje i vene.
Hrast je uvenuo zato što nije vitak i visok kao jela. Jela se sušila od žalosti zato što ne može donijeti plod kao vinova loza. A vinova loza je venula jer ne može cvjetati kao ruža.
A onda je kralj naišao na jedan cvjetić - dragoljub, koji je bio upunom cvatu i zračio svježinom i ljepotom. Iskreno se začudio njegovoj vedrini. A on mu je došapnuo: "Za mene je to što si me posadio značilo da me želiš baš takvim kakav jesam. Da si želio bor, ružu ili hrast, ne bi sadio mene. I zato, kako ja ne mogu biti ništa drugo nego što jesam, trudio sam se biti najbolji mogući dragoljub."
Svi smo mi ovdje zato što nas život treba takve kakvi jesmo, inače bi netko drugi bio ovdje, a ne mi. Svatko od nas ima svoj smisao na svijetu, baš takav kakav je. Pogledaj se još jednom! Nemaš potrebe biti netko drugi, nego ti sam: jedinstven i neponovljiv, inače ćeš uvenuti ako ove istine ne budeš svjestan.


Image Hosted by ImageShack.us

U posljednja 3 dana se super osjećam...ili ja to samo mislim...neznam...zaboravila sam na sve prijašnje probleme i baš kada mi je postalo lijepo...opet sam se onako osjećala...sve mi je bilo svejedno...nije me čak bilo briga hoću li se sutra uopće probuditi...ništa mi nije bilo važno...uzela sam knjigu mali princ i počela ju ponovno čitati, tako iz dosade...i kada je došao kraj knjige...shvatila sam opet sve iznova...da u životu trebam dati od sebe najbolje što imam...zato što je život samo jedan...i treba iskoristiti svaku minutu, svaku sekundu...ne želim žaliti zbog svojih postupaka...ni ne žalim...prije nego što nešto napravim ili kažem, jako dobro promislim...ali onda opet razmišljam...ma zašto bih o svemu baš trebala razmišljati?...i opet počnem govoriti kao prije...bez razmišljanja...tako mi se dogodilo da sam povrijedila jednu meni jako dragu osobu...osobu koju znam samo preko interneta, ali mi jako puno znači...ali ne vjerujem da će mi ona ikada oprostiti...izgubila sam jako dobru prijateljicu...ona je u nekim trenutcima bila nezamjenjiva, na primjer kada sam bila udaljena od svoje dvije najbolje prijateljice...otišla sam na internet i pokušavala te probleme riješiti s njom...i uvijek mi je pomogla...uvijek je bila tu kada sam ju trebala, čak i kada nije imala vremena, ipak je pronašla i izdvojila barem 10 minuta za mene...jako sam zahvalna toj osobi...ali...sada je sve gotovo...eto što se dogodi kada se ne razmišlja o vlastitim postupcima...napusti vas jako draga osoba i nema povratka...opet se osjećam usamljeno i tužno iako su tu moje dvije najbolje prijateljice...osjećam se kao da sam i njih izgubila...bojim se svakog sljedećeg jutra jer me možda neće biti sutra...bojim se svake iduće minute...živim u strahu od loših misli...u strahu da će me netko duboko povrijediti, u strahu da više nema povratka...ima li povratka uopće?
što se dogodi kada se osjećaš kao da ćeš svakog trena umrijeti od boli koju ti nanosi grizodušje? što ako mi uopće ne postojimo, ako je sve ovo zapravo noćna mora??

Image Hosted by ImageShack.us

Baš kada trebaš nekoga, on nije tu. baš kada voliš život, on nestane. baš kada upoznaš sreću, ona prestane. baš kada sanjaš, dođu noći besane. baš kada patnji dođe kraj, tuga zavlada. baš kada živiš......umreš iznenada...

život je ništa drugo nego.....putovanje u smrt.

Image Hosted by ImageShack.us
17:17 - And justice... (24) - for all...??