Ogulinska fatamorgana - Rambova je bolja strana https://blog.dnevnik.hr/ramboa

ponedjeljak, 15.10.2007.

Ozbiljna stvar - politika

Dopustite mi da napišem i jedan ozbiljan post. Jer, priznat' ćete, politika je ozbiljna stvar, ma koliko se mi sprdali sa njom. Ozbiljna je do te mjere da nam se zavukla u sve pore našeg života i stoga je ne možemo ignorirati i smatrati "tamo nekom filozofijom". Da li ćete popiti čašu vina nakon dobre večere u nekom restoranu i potom sjesti u auto - odlučuje politika. Da li će vaša djeca imati besplatno školovanje i time vam ojačati mjesečni budžet - odlučuje politika. Da li ćete na poslu imati ugodnu radnu atmosferu ili ćete biti žrtva nadrkanog šefa - odlučuje politika. I na posljetku, da li ćete se kod kuće svađati sa ženom (ili suprugom, dečkom, djevojkom) - odlučuje politika, vjerovali ili ne. Negdje direktno, a negdje indirektno. Dakle ona se pojavljuje svuda oko nas, a bogami i u nama. Svi smo mi političari, ma koliko se apolitičnim predstavljali. Pa ako mogu i na koji način utjecati na svoj život, tj. na politiku (a mogu na izborima) onda ću to i učiniti. I stoga su mi izjave poput onih "ja ne izlazim na izbore jer me politika ne zanima", ili pak "nikad nisam glasao za nikoga, pa neću ni sada", ili pak "ja svojim glasom ne mogu ništa promjeniti" - za moj pojam nezrele, promašene i neinteligentne. Dakle, pozivam sve Vas koji čitate ovaj blog da izađete na izbore i svoj glas date onome za koga smatrate da najbolje može zastupati vaše interese, a politika je upravo borba za interes.Pa borite se.
Kao što sam već jednom na ovom blogu izjavio, moji svjetonazori naginju socijaldemokraciji, jer smatram da temelji te političke opcije imaju društveno najodgovorniji način razmišljanja. Ne dovoljno, ali u svakom slučaju više od drugih, socijaldemokrati vode brigu o svim onim krucijalnim stvarima koje ja osobno smatram izuzetno značajnim i neophodnim za opstanak i boljitak ljudi u ovoj državi, a samim time i za mene i za moju djecu. I upravo zato sam spreman njima dati šansu na sljedećim izborima.
Kao što ste mogli zaključiti iz ovih nekoliko predhodnih rečenica, moj odabir na sljedećim izborima će biti SDP. Žao mi je ako će Vas moje otvoreno simpatiziranje otjerati od ovoga bloga, jer smatram da za to nema razloga - očekujem da ćete me kroz komentare korigirati i po potrebi demantirati, a ja ću se potruditi da svaku imalo konstruktivnu kritiku, agumentirano i sa osnovom pobijem ili prihvatim, ako shvatim da sam u krivu.
Još jedan razlog više je taj što SDP promatram kao ekipu ljudi, a ne kao jakog autoritativnog pojedinca iza kojeg se sakupi cijela stranka i kuda on okom tuda ovi skokom. Promotrite tu političku scenu i probajte i sami vidjeti koja stranka odgovara kojem opisu, pa se potom zapitajte koje je rješenje bolje i u kojoj su stranci vaši vlastiti interesi bolje zastupljeni. Vremena jednoumlja su odavno prošla i nadajmo se da se više nikada neće ponoviti, no postoje ljudi (i stranke) koji manje ili više prikriveno svoj vlastiti interes (koliko god on dobar ili loš bio) poistovjećuju s dobrobiti nacije - kroz povijest smo naučili da su upravo takvi ljudi, stranke i pokreti najopasniji i ja ne želim biti dio takve budućnosti.
Ono čega se najviše užasavam na ovim predstojećim izborima, i što me najviše nervira je inflacija nekakvih novih i nadobudnih strančica i njihova predstavljanja i zaokupljanja medijskog prostora, čime svima nama samo oduzimaju dragocjeno vrijeme i unose zbrku među glasače. Njihova uloga nije samo promoviranje pojedinaca, već i razbijanje glasačkog korpusa na što sitnije dijelove, a to je uvjek, ponavljam, uvijek jedino u interesu stranci koja je trenutno na vlasti. Zbog toga sam već odavno shvatio da mi se baš ni ne isplati glasati za te "male" strančice, jer njihova uloga je sasvim drugačija od onoga što propovijedaju.
Svi Vi koji dolazite na ovaj blog, budite svoji i glasajte za one koje izaberete... I it "ogulin", i ti "Maks", i ti "Uskestaze", i "Argus", i "Pesimist", i "BB(bez bloga)", i "fran", i "Vjeko", i "bez Voltarena", i "Novi", i "Hugo Chavez", i "druga strana", i "kaokakao", i "JANJO", i "Kate" , i ".", i "?", i svi Vi ostali koji samo čitate, jer jedino tako možemo doći do riješenja ovih naših konfrontacija.
I kao što kaže "ogulin" u jednom svom postu, citirajući riječi Meše Selimovića: "Teško će se sporazumjeti dva čovjeka koji misle različito.
- Lako će se sporazumjeti dva čovjeka koji misle
." - Ja vjerujem u to.
Nemam se namjeru nikome ispričavati za svoje stavove, niti ih imam namjeru sakrivati kroz neutralne prikaze ili sterilizirane tekstove iz jednostavnog razloga što smatram da su moji stavovi i ciljevi ispravni, a ako se za njih neću boriti, što mi je onda preostalo?

15.10.2007. u 21:45 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Smijati se ponad jada - jedini je način da ostanem normalan u ovom ludilu zvanom "život".
(U mračnoj sadašnjosti našeg Grada,napuklina je baš u svemu i srećom - kroz svaku svijetlo izbija)

Linkovi

Blog.hr
Ogulin.blog.hr
Ogulinske uske staze
Maksova maksimala
Janjo
Mračni blog
C.N.N.blog

free web counter

free web counter