Ogulinska fatamorgana - Rambova je bolja strana https://blog.dnevnik.hr/ramboa

srijeda, 02.05.2007.

EPP

U skladu sa predizbornom utrkom, naši vlastodržci su spoznali moć medija i snagu reklame, pa su sami sebi zadali zadatak osmišljavanja reklamnih poruka, kojima bi privukli pažnju glasača, te na izborima učvrstili svoju poziciju na vlasti. Nakon studioznog i višemjesečnog praćenja postojećih medija, te analiziranja svih tipova propagandnih poruka, došlo je vrijeme da i oni prinesu svoje rezultate na uvid g.Zastupniku, kako bi ovaj izabrao najbolje od najboljih, i uputio ih uz minimalne prijetnje i ne baš previše krvoločna zastrašivanja u redakcije naših lokalnih medija. Najrevniji, po običaju, i najaktivniji bio je, pogađate, Toma R, ali ni g.Gradonačelnik nije ostao daleko iza njega, ovaj put.

Toma R: Bog daj sreću i zdravlje g.Zastupniče. Evo ja sam donesal par reklami kaj sam ih sam sastavil, pa vi vidite kaj ćemo od tega zet. Ja mislim da su sve dobre, ali vi ćete reć zadnju. Ja bi to sad vami pročital, ako more:
g.Gradonačelnik: Uf,uf,...Bog daj, evo i mene.
g.Zastupnik: Bog Gradonačelniče. More Toma, more. Ajde da čujem...
Toma R: Pa evo prve: "Glasajte za HDZ, jer HDZ čini vaše zube bijelima već nakon dva tjedna od glasanja na izborima. Sprečava upalu desni i učinkovito djeluje protiv nastanka karijesa." Aaa, kaj velite?
g.Zastupnik: Ne,ne. Nekako mi deluje...previše osobno. Treba nešto za šire narodne mase, nešto da se svi najdu u temu, nešto općeprihvatljivo, a ne samo za one kaj imaju zube.
Toma R: A more i to. Imam ja i takvu jednu...evo je: "Prava mjera užitka. HDZ za sve. Puna šaka vitamina od HDZ-a, u nekoliko različitih okusa: limun, naranča, grejp... Od sada Novi okus! Okus mladega luka. Probaj glasat samo jednom." Jel to dobro?
g.Zastupnik: Ne. Nije to ono kaj trebamo. Ta mi je nekako suhoparna. Trebamo nešto direktnije.
g.Gradonačelnik: Imam ja takvi g.Zastupniče. Ja sam mislil da bi bilo najbolje da personikvali... oću reć prekvalif... ne,ne ono kad direktno čovik vuče kampanju. Kako se ono veli?
g.Zastupnik: Personaliziramo.
g.Gradonačelnik: E to,to...ma bilo mi je na vrh jezika. Da, i kad ono ljudi govoredu iz različiti područji o iskustvima sa našum strankum, evo naprimjer: "Od kad sam glasala za njih smršavila sam 10 kg. Vrlo su učinkoviti. - Dragica, tesar, 59 god." ili ova: "Oni su stvarno iskreni i uvjek govore istinu, evo, mislila sam da nikad neću zatrudnit... - Maja, studentica, 18 god." ili ova: "...od kad pijem uvin ha i glasam za njih, nemam problema sa mokrenjem i sa prostatom, a stolice su mi od čiste hrastovine. - Neno, šef pilane, 51.god."
g.Zastupnik: Te nisu loše, al moramo nekako ić na ciljane grupe glasači, na penzijonere, na žene, na radnike, na mlade... I tako to. Dal me razumite?
Toma R: Da. Ja vas razumim. Ja neznam kako g.Gradonačelnik, al ja sam svaku reč razumil. Morda zato kaj ste divanili po naški?
g.Zastupnik: Ma beno znam da si razumil kaj sam rekal, al dali si razumil poantu tega? Bit?
Toma R: Aaaa...to? To mi baš nekako ni selo. Al imam ja još reklami, za penzijonere: "Penzijoneri! Ako glasate za nas, vratićemo vam još duga, smanjit dopunsko zdravstveno i omogućit vam besplatno mjerenje tlaka jednom mjesečno. Ali to nije sve. Prvih sto koji budu glasali za nas dobivaju na dar spravu za vježbanje - Multipraktik, potpuno besplatno. Ali to još uvjek nije sve. Prvih 50, dobiće i sasvim funkcionalni i praktični kućni bickl sa 86 brzina i to potpuno besplatno. Ako ste mislili da je to sve onda ste se prevarili, jer mi imamo još iznenađenja za vas. Prvih 10 koji glasaju za nas dobivaju na dar i komplet utega za vježbanje u rasponu od 5 - 150 kg i naravno šipku. Glasajte i požurite. Možda baš vi budete među prvih deset."
g.Zastupnik: Ta mi je malo predugačka i puno će nas koštat. Treba nešto kraće, a učinkovitije.
g.Gradonačelnik: Ja imam jednu za žene: "Samo HDZ održava vaše rublje potpuno bijelim. Pogledajte ovo: vaše rublje je uprskano čokoladom, brašnom, margarinom i grožđicama. Bilo koja druga stranka neće vam uspijeti očistiti taj nered. Ali pogledajte kod nas. Za jedan glas vaše rublje je ponovo potpuno čisto i snježno bijelo, kao i kad ste ga prvi put kupili. Za bjelinu vašeg rublja - HDZ" Jel to - to?
g.Zastupnik: Nije, nije, nije... Niš to nevalja.
Toma R: A ovo: "HDZ ponova nastupa! U akcijskoj, životnoj drami, po peti put! Sa novim protivnicima! U starom okruženju! U ringu! Sami protiv svih. HDZ - 5 nastavak!"
g.Zastupnik: Kaj je to - Rocky 5? Kaj si snoć opet gledal Rockyja?
Toma R: Jesam. Kako ste pogodili?
g.Gradonačelnik: A kaj velite na jamstvenu karticu...?
g.Zastupnik: TOOO !!! BRAVO JA !!! To je super ideja! Dobro da sam se tega setil, jer po vami niš. Izdaćemo Jamstvenu karticu.

02.05.2007. u 11:08 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Smijati se ponad jada - jedini je način da ostanem normalan u ovom ludilu zvanom "život".
(U mračnoj sadašnjosti našeg Grada,napuklina je baš u svemu i srećom - kroz svaku svijetlo izbija)

Linkovi

Blog.hr
Ogulin.blog.hr
Ogulinske uske staze
Maksova maksimala
Janjo
Mračni blog
C.N.N.blog

free web counter

free web counter