Ogulinska fatamorgana - Rambova je bolja strana https://blog.dnevnik.hr/ramboa

ponedjeljak, 02.04.2007.

Obrana časti

Toma R: Dobav dan gofpodine Gvadonafelnife.
g.Gradonačelnik: Ajme Toma, nač to ličiš? Kaj se dogodilo? Ki te natukal?
Toma R: Nikvo mene nije natvukal. Ja fam nji.
g.Gradonačelnik: Kega? S kim si se to žboknjal?
Toma R: Sa blogevima. Ifal sam se obvafunat sa blogevima.
g.Gradonačelnik: Išal si se obračunat sa blogerima? Kaj je bilo? Ajd lipo sedi ovde i pričaj mi kaj je to bilo.
Toma R: To vam je bivo ovako. Ja vife nis mogal tvpit te lafi, kaj oni stalno prifadu. Pa sam dofal tamo i vekal sam im da je meni dost tega i da sad meni u facu vele kaj miflu. Onda se je digav jedan od njiovi kega ima skovo dva metva i sto kil i pvifal je meni. Ja sam znal kaj se spvema i odma sam zel gavd.
g.Gradonačelnik: Kaj si zel?
Toma R: Gavd, gofpodine Gvadonafelnife, GAVD, to vam je ono kad boksafi stanu jedan ispved dvugega...
g.Gradonačelnik: Aaaa gard, to si zel. I...kaj je dalje bilo?
Toma R: Nismo se odma zakvafili, nego sam ja malo letal okolo da vidim s kim imam pofla, i onda sam ga odalamil svom snagom u bvadu. Tulko sam ga devnil da sam odma pal na leđa, a kad sam se digav onda sam vidil njegovu faku kako ide pvema meni, onda sam ja malo zastal, onda je njegova faka bila skvoz blizu moje face, i onda sam vidil eksploziju od iljadu zlatnih leptivi kako na nekem polju letu. I ja sam bil na tem polju. Lebdil sam skupa sa leptivi. Bilo je supev. Bilo je i dobvi komadi, i sve su bile u belem. Jedna je stalno govovila:" Dobvo je, jof je živ. Dobvo je, jof dife." A onda su me zele dvi za noge, a dvi za vuke i ja sam se osjećal lakim ko pevce. Onda sam pvogledal na ono jedno oko i vidil sam da su ti komadi ustvavi medicinskve sestve. One su mi lipo vekle da se nif nebvinem, da se zubi movu napvavit i pveko socijalneg, a osim tega da su skovo pobvale sve moje zube i da sad lipo padnem malo u nesvest da me mogu okvpat. Samo sam ih pital:" Kako je pvoflo? Jel bilo blizu?" A one su mi odgovovile: " Je, bilo je blizu, al oni su bili na domaćem tevenu. Znaf suce kako sude, uvik za domaće." Ja sam vekal "Dobvo!" i mivno sam zaspal, znajuć da sam obvanil nafe časti i čast nafe stvanke.
g.Gradonačelnik: Ki časti?
Toma R: Kaj ja znam ki časti. Ja ne, nimam zač... Kad sam se opet pvobudil doktol mi je vekal da će sve bit u vedu i da ću opet bit ko nov, za jedno dvi-tvi godine i da samo nesmim van na kifu da mi nebi neke pločice zavrđale. Al to ni pvoblem jev ionako sad dobvo znam kad se spvema kifa.
g.Gradonačelnik: Bogami su oni tebe dobro sredili, moj Toma. Pa jesil bar kakvu pouku izvukal iz tega?
Toma R: Jesam. Svatil sam da to ni nif. Mogal sam ja i najebat.
g.Gradonačelnik: Kako misliš "mogal si", pa ti i jesi najebal!?
Toma R: A ne, ne, gofpodine Gvadonafelnife. Nis ja najebal. Veli neki njiov Vambo A. da mene niki nejebe ni pet pofto. Tek ćemo mi svi najebat. I to na izbovima.

02.04.2007. u 13:35 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Smijati se ponad jada - jedini je način da ostanem normalan u ovom ludilu zvanom "život".
(U mračnoj sadašnjosti našeg Grada,napuklina je baš u svemu i srećom - kroz svaku svijetlo izbija)

Linkovi

Blog.hr
Ogulin.blog.hr
Ogulinske uske staze
Maksova maksimala
Janjo
Mračni blog
C.N.N.blog

free web counter

free web counter