Ogulinska fatamorgana - Rambova je bolja strana https://blog.dnevnik.hr/ramboa

subota, 24.03.2007.

Konferencija za tisak

Nakon opetovanih napada na gradske vlasti, pogotovo od strane blogera, vodstvo našeg grada, u sastavu g.Zastupnik, g.Gradonačelnik i Toma R., odlučilo se na konferenciju za tisak, kako bi razjasnili nesuglasice i objasnili pučanstvu kako stvari stoje i koliko se oni žrtvuju za narod. Na samom početku riječ je uzeo g.Zastupnik kako bi pojasnio trenutno stanje u Gradu:

g.Zastupnik: Gospodo novinari, dopustite mi da vas prvo obavestim kako ćemo kad ovo završi, svi skupa projt na odojak pri Dalmatincu, da malo dojdemo sebi nakon ovega. Grad časti. Ja sam već rezerviral stolove i naručil par kil prasetine i mladega luka. A sad nekuliko reči o temu kako se dela pri nami u gradu i kaj ima novega. Mi delamo jako dobro. Ja vam svaki dan lobiram po saboru i da mene ni mi niš nebi imali. Evo Gospodarstvo: naša poduzetnička zona samo kaj ni. Ja znam da se to malo odužilo, al to tako ide. Ima tuj puno papiri kaj treba skupit, pa dok mi skupimo, oni izglasadu novi zakon i opet moramo ispočetka, ali gospodarstvo nam stalno raste. Zaposlenast nam isto raste. Evo lani smo zeli par ljudi u općini, a kaj je to nego rast zaposlenosti. Investicije isto rastu. Mi sad pregovaramo sa nekakvi strani investitori i to sa dosta nji, al ja se sad nemorem setit nijednega, a i nebi sad o imeni, znate kako to ide i kulko je to škakljivo. I sami znate da će se pri nami graditi oni POS-ovi stanovi, kaj se moru kupit za niš novac, daklem i socijala nam je na pameti i ona ide dobro. Eto tulko od mene za sad,ako ima ki kaj za pitat...
Toma R: Ja bi još til dodat da pri nami raste i zelje, i krumpir, al ako se dobro nađubri, pogotovo sa stajskim, ima i bukvi, grabi, borovi i ....
g.Zastupnik: Muči beno, ni o temu sad reč. Jesam li ti lipo rekal da ako te ki kaj bude pital da veliš samo: no koments? Jesam li?
Toma R: Jeste, al sad me niki niš ni pital, pa sam ja mislil...
g.Zastupnik: Dosta! Dakle gospodo morete počet sa pitanji.

Novinari: G.Zastupniče. Zašto nam propada bolnica i zašto je u tolikim dugovima, a pomoći nema niotkud?
g.Zastupnik: Pa znate kaj, teško je na to pitanje odgovorit...
Novinari: Možete li nam dati pisani odgovor slijedeći put na ovo pitanje?
g.Zastupnik: More. To more. Dobićete pisani odgovor.
Novinari: Pitanje za g.Gradonačelnika: Zašto ste se liječili u Karlovačkoj bolnici, a ne u našoj, koja je opremljena sa svim mogućim aparatima i kadrovima?
g.Gradonačelnik: Pa ovaj...znate...kako bi rekal.... ovaj...mene još uvik boli...ja...
g.Zastupnik: Ni opremljena. Nami uvik fali nešto u bolnici.
Novinari: Zašto se onda nitko od vaših vijećnika u Županiji nije pobunio protiv nepoštene raspodjele županijskih sredstava za zdravstvo?
g.Zastupnik: Pa ovaj...kaj ja znam...dobićete pisani odgovor.
Novinari: Zašto se nitko od vaših vijećnika nije usprotivio spajanju Ogulinskog općinskog suda sa Karlovačkim?
g.Zastupnik: Gledajte, ovaj...dobićete pisani odgovor.
Novinari: G.Jakov J.,direktor pod.zone je izjavio da se prije godinu dana moglo kupiti državno zemljište koje spada pod Šumsko gospodarstvo, za jednu kunu po hektaru,ako je namjenjeno ind. zoni, zašto to nije učinjeno tada, iako se znalo da će se pod.zona širiti, nego se čekalo da se stvari sa tim maksimalno zakompliciraju?
g.Zastupnik: Pa to bi trebali pitati g.Jakova, ali on sad ni tu, pa ću vam ja dostavit pisani odgovor.
Novinari: Zašto kolektor za vodu kasni za završetkom i koliko će to koštati porezne obveznike grada Ogulina?
g.Zastupnik: Ovaj...dobićete pisani odgovor.
Novinari: Zašto se ta sredstva za kolektor nisu pokušala ostvariti iz predpristupnih fondova EU?
g.Zastupnik: Nami niki ni rekal da se to more, a i da je, mi nemamo kadrovi koji moredu sastaviti taj zahtjev, ali dobićete pisani odgovor.
Novinari: Zašto POS-ovi stanovi koštaju isto u Ogulinu kao u Zagrebu, Dubrovniku, Rijeci...?
g.Zastupnik: Mi to razmatramo, ali dobićete pisani odgovor.
Novinari: Zašto nas je teniska dvorana koštala više od 10 mil.kuna iako je u početku bilo predviđeno da košta 5,5 mil.kuna i zašto još nije otvorena?
g.Zastupnik: Pa gledajte, to je bilo 5,5 mil. plus ona 2, plus oni 1 i pol,plus...ma da sad nejdem u matematiku, al nas ni tulko koštala kulko vi velite, nego manje. Negdi oko 9,9 milijoni, al nis siguran. Dobićete pisani odgovor.
Novinari: Dali se zna koliko će nas koštati Kranjčevka?
g.Zastupnik: Neznam vam ja točno...al kaj ste sad svi navalili nato kulko košta ovo, kulko košta ono, koda ja to znam. Kaj nevidite da nam dobro ide i da je narod zadovoljan s nami, i kaj sad ćete. Kaj vam sad moram polagat račune za sve kulko kaj košta?
Novinari: Pa trebali bi, jer javnost želi znati kako vi raspolažete sa njihovim novcima.
g.Zastupnik: Ja sa njihovi novci raspolažem dobro i kvit. Gotova je konferencija. Završavamo. I od sad ćete mi uvik davati napismeno gotova pitanja i odgovore, kaj me mislite pitati i kaj ja trebam odgovorit, i to najmanje pet dani ranije. TOMA!!! Dojdi simo.
Toma R: No koments g.Zastupniče.
g.Zastupnik: (tooof po glavi) Otkaži prasetinu.

24.03.2007. u 15:35 • 7 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Smijati se ponad jada - jedini je način da ostanem normalan u ovom ludilu zvanom "život".
(U mračnoj sadašnjosti našeg Grada,napuklina je baš u svemu i srećom - kroz svaku svijetlo izbija)

Linkovi

Blog.hr
Ogulin.blog.hr
Ogulinske uske staze
Maksova maksimala
Janjo
Mračni blog
C.N.N.blog

free web counter

free web counter