Ogulinska fatamorgana - Rambova je bolja strana https://blog.dnevnik.hr/ramboa

četvrtak, 01.03.2007.

Govor

Toma R. je imao tu čast da ispred svih partijskih drugova održi govor za druga Zastupnika,prilikom njegovog odlaska na novu dužnost. Svečano se obukao. Sviježe obrijao. Stavio je kravatu sa stranačkim obilježljima,zalizao kosu i ukočio se ispred ogledala. Bio je ponosan na svoj izgled. Još je samo trebalo sastaviti govor i sve će biti spremno. Ali tu je nastao problem,jer Toma R. nikad nije sastavljao govore. Uvijek je to za njega činio g.Gradonačelnik,ali njega sada nema,pa je sav teret pao na Tomu. I tako je sjeo u svoj ofis i počeo sastavljati svečani govor.

" Lipi i dragi naš (kaj da stavim - druže ili gospodine? Hmm? Aha,znam...) dakle, Lipi i dragi naš druže-gospodine Zastupniče, od sveg srca... ( ne,nevalja ovo od sveg srca,morda se čovik kaj naljuti name kaj nis stavil i drugo:pluća,bubrege,jetru,ruke,noge,kurac...da,tako ću ja)... od sveg srca,pluća,bubregi i kurca vam želimo da na novoj dužnosti... (ma kaj novoj,kaj ja pričam.Koda on to nikad ni delal,dakle staroj,a opet novoj) ...na novoj,a staroj,al ne onoj staroj,nego ovoj novijoj,a opet ne starijoj od ove nove,jer ova novija je starija od one nove,a novija od ove stare,i jebiga sad neznam ni ja više kojoj, dužnosti, uspješno savladavate sve prepreke koje se pred vas postavu,sva brda i doline,sve gore i sve dolje,sve oceane,jezera i rijeke,sve planine i sve udoline,sve puteljke i šumarke,i sve dolove i volove, koje do sad niste savladali, kao što ste to činili i prije dok ste nami bili šef. (e ovo mi je dobro,ovo dok ste nami bili šef,samo sam trebal ovo šef sa velikim "š") ...dok ste nami bili šef sa velikim "Š". Velika mi je čast i zadovoljstvo prenesti... (ne,ovo prenesti mi zvuči nekako previš na ekavici) ... prenijesti čestitke i pozdrave od svih nas skupa,a posebno od babe Mande,koja uvik pita za vas,i uvik govori da vas pozdravimo,pa ja to ovom prigodom i činim,da se baba Mande nebi kaj naljutila name,zato kaj vas nikad nis pozdravil ,a uvik velim da ću. Isto tako vam želimo uspišan nastavak...(kaj uspišan, uspišan i usran,ne,ne,ne, samo uspišan,to je dost) ... uspišan nastavak vaše političke karijere,te da nas se sitite i kad budete gore. (a kaj ako se ja ovde zbenim? Kaj ako počnem mucat? Kaj će čovik mislit o meni? Ma niš. Neću ja to njemu ni čitat,ja ću to njemu lipo napisat i samo dat,kaj,svedno). Ne mogu, a da ne primjetim kulko ste nam značili dok ste bili tuj, i kulko ćete nam falit sad kad vas više ni. Neka vam je vječna slava i ... (jooj,kaj ja delam,pa nis ja velečasni). Svi ćemo skupa pamtit kulko ste svakomu od nas dali i kulko ste nas puti spasili kad bi nam zelo vozačku samo zbog tega kaj smo si malo popili. I ni bilo nijedne fešte, kulko se ja sjećam, a da vi niste bili na njoj skupa s nami. Brez vaše pomoći ni ja nebi bil tuj kadi sam sad, nit bi imal sve ono kaj sad imam. Često se puti ja vas setim, prije nego projdem leć.
Često puti se setim i kako ste me znali lipo potapšat po glavi i sa očima puni suz mi reć:"Toma,ajd ne seri." To mi je bilo tako lipo za čut,jer sam znal da ste na mojoj strani zato kaj znate kako se zovem. I setim se ono kad smo g.Gradonačelnik i ja pri vami zelje sadili,i kad ste došli doma iz Zagreba i počastili nas sa pivum,zato kaj smo bili pri kraju sa svi šest njivi - taj dan. Lipa su to vremena bila,kaj ne? A opet,bilo je i teški momenti.
Ono kad smo bižali od mobilizacije i kad su nas skoro ćopili pri Iveti, da bi na kraju opet svi zeli spomenice. Ni to bilo lako. I ono kad smo zeli one novce od penzijoneri, a sutra su nam došli oni iz financijske, srećom nisu niš skužili, al opet je bilo jako blizu, kaj ne? Sad sam se sitil i onega kad smo išli od kuće do kuće i svakomu ki je bil za nas davali po sto kun za glas. Kulko sam samo ja puti bil izbačen iz kuć od ljudi i kulko su me puti samo opsovali, al kaj ćeš. Tulko sam dobil po repu da ni dan danas to nemogu zaboravit. A spizdil sam goriva za godinu dan i niki mi to ni nadoknadil. Sve vas je bolila briga kaj ja u pol dvanajst po noći pretačem ložu iz kanisteri u golfa, kako bi jutri mogal opet na teren. Nikog ni bilo briga za me. I ki je mene kaj pital tad? Ki je pital;Toma kako je tebi? Niki niš. A ja sam sve dal za vas i g.Gradonačelnika. Sve. I to mi je sad fala.
Neka,neka g.Zastupniče, dojt će i moji pet minuti. Dok ste vi i g.Gradonačelnik bili na mišanom mesu ja sam pazil da vam niki ne ogrebe auto na parkingu,aha,i kaj sad? Sad me se niki nesiti. Ni fala. Kad je trebalo zet lopatu u ruke - Toma prvi. Kad je trebalo šalovat - Toma prvi. Kad je trebalo skidat šalung - Toma prvi. Kad je ki kaj sjebal - Toma prvi. Kad je trebalo kaj pročitat - Toma prv...,Toma odma iza prvega. A kadi je sad Toma?
Ma znate kaj g.Zastupniče,već mi je pun kurac svega tega sa tom našom ekipom. Ja ću projt, pa kaj bude da bude. Onda ćete se pitat kadi je Toma? Zač je prošal? Vidit ćete onda kaj je sve Toma pokrival i kulko je vukal za druge. Meni je tega puna kapa. Ja to više neću trpit i kvit.
Stoga g.Zastupniče ja ovom prigodom dajem ostavku na tuj kadi sam sad i točka. Jer se na mene skroz zaboravilo i...i...i... to,tako.
Doviđenja i bog, za sva vrimena. (taaako,nek mi sad kaj velu.)

Toma R.


P.S. - I znate kaj,ja sad idem lipo Pašaliću,pa ću se tamo skrasit. E baš oću. Bog.

P.S. - I nemojte me zvat doma jer sam rekal ženi da veli da me ni doma. Za nikega. Ni za vas. Bog.

P.S. - I nemojte me zvat doma jer sam rekal ženi da veli da me ni (aha,to sam već napisal) - onda niš. Bog.
P.S. - Ako nemate kaj delat u nedilju mogli bi projt skupa na janjetinu posli mise,ja plaćam. Trebal bi nešto divanit sa vami,ako ni problem i ako ćete me saslušat,onako,ko čovik čovika.
Vita jela zelen bor,tražim brzi odgovor. (ne,ne,ovo ću izbacit) ... vita jela zelen bor,zamoljavam lipo brzi odgovor (e to je već bolje) "

01.03.2007. u 13:26 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Smijati se ponad jada - jedini je način da ostanem normalan u ovom ludilu zvanom "život".
(U mračnoj sadašnjosti našeg Grada,napuklina je baš u svemu i srećom - kroz svaku svijetlo izbija)

Linkovi

Blog.hr
Ogulin.blog.hr
Ogulinske uske staze
Maksova maksimala
Janjo
Mračni blog
C.N.N.blog

free web counter

free web counter