Ogulinska fatamorgana - Rambova je bolja strana https://blog.dnevnik.hr/ramboa

srijeda, 31.01.2007.

Sjednica Poglavarstva

Eto jučer je održana 21. sjednica Gradskog poglavarstva našeg grada,na kojoj se po običaju samo trkeljalo sve i svašta,ali ništa važno ni konkretno.Za sve Vas koji niste imali prilike nigdje slušati ili pročitati što se događalo na toj sjednici,prenosim nekoliko fragmenata sa spomenute sjednice,kako biste dobili uvid u dotično zasjedanje.

- G.Gradonačelnik: Bog daj sreću i zdravlje! , Kulko nas je? Jesmo svi tuj? Jedan,dva,tri,četri pet,šest...Toma!! ... Kadi je Toma?
- Toma R.- Evo me,tuj sam g. gradonačelniče.
- G.Gradonačelnik:Pa kaj si sel med taj fikus? Ajd lipo sedi ovdi sa svimi nami. Hmm...da vidimo... jen,dva,tri,četri,pet,šest,osam,devet,jedanajst.Piši ... Ki je zapisničar?
- Svi ostali: Evo ja ću biti. Ne,ne,ne,... mogu ja,mogu ja! ... Ne on,samo ne on,on piše ćirilicom,ja ću.... Ich bien zapisnik,ich bien zapisnik ... E neš ti,jer ja ode. ... teta meni,teta meni...
- G.Gradonačelnik:Kaj je ovo? Pa ni ovo Sabor. Dosta. Mare tiš pisat,jer imaš najlipšu kemijsku.Kadi sam stal? Aha...piši jedanajst stolic. Kaj ni prošli put bilo dvanajst?
- Toma R: Je gosn gradonačelniče,al ovi iz oporbe uvik prvi dojdu,zemu svaki svoju stolicu i jednu nam uvik sakriju da nam sjebu forum,ovaj kvorum.
- G.Gradonačelnik:Toma, trk po stolicu.Neće meni oni opstratiuirati,ovaj opkastrirati,ovaj opstruirati sjednicu..uff,jebemti, jedva ovo izgovori..
- Toma R: A kadi ću ja sad najt stolicu?
- G.Gradonačelnik:Boli me k..,ovaj, zemi štokln od portira doli.Joj kako se neznaš snajti. Ki te stavil ovdi,nabijem ga nakurac.
- Toma R: Pa vi gosn gradonačelniče.
- G.Gradonačelnik:Ja? Da,da. Dobro kaj sad,leti doli po štokln,pa da moremo počet.

( Brzinom munje, Toma je otrčao po stolicu i vrativši se nazad zauzeo svoje mjesto za stolom)

- G.Gradonačelnik:Dakle gospodo,prvo ćemo svi skupa izglasat Dnevni red,koji ima pet točki,a to su: 1.Uvod; 2. Kaj dela Policija; 3:Kaj smo mi delali pol godine; 4.Raznoliko; 5.Domjenak. Ki je za? Ajde Miladine,nemoj sad ti tu opst...ono,sa našim radom.Digni i ti ruku pa da moremo sutra reć da smo bili svi za. Ajde,ajde...e tako je.Dakle da konstruiram, tj konstatiram svi smo za. A sad ako more druga točka,e o tome će nam nešto reć drug,ovaj gospodin Mirko.... ajd sad ti Mirko.
- Mirko H: Mi smo prošle godine radili u Policiji jako puno i jako dobro. Bilo je dost problemi i pizdarij,ali smo mi i dost toga sredili, i ... riješili...
- G.Gradonačelnik: Mirko,daj mi reci..izvini kaj te prekidam,kako baba Mande,jel sad kaj bolje?
- Mirko H: A fala na pitanju gosn. gradonačelniče, je,je bolje je. Od kako se vrnula iz bolnice,doktor joj je dal neke tablete,pa sad to pije i puno joj je bolje.
- G.Gradonačelnik: Ajd fala bogu, dobro,dobro, samo ti nastavi,nedaj se smetati.
- Mirko H:Dakle,da nastavim, sve u svemu manje kriminalni radnji nego lani...
- Mare L.: oprostite,gosn gradonačelniče,nisam stigla zapisati kaj ste zadnje rekli: "Ajd fala bogu,dobro,dobro ..." i kaj dalje?
- G.Gradonačelnik: Ma beno jedna,nejde to u zapisnik,to sam ja samo vako čovika pital,briši to.
- Mirko H:...sve u svemu manje kriminalni radnji nego lani, kaj će reć da nam je svake godine sve bolje i da nam je grad sve sigurniji. Zato molim sve prisutne jedan aplauz za nas iz Policije....

(Gromoglasan aplauz)

- Mirko H: Evo toliko od mene,a sad nek g. gradonačelnik nastavi.
- G.Gradonačelnik: Idemo dalje sa sljedećom točkom ... Kaj je sad Miladine?
- Miladin S: Ja bi zamolio, da Mare zapiše,kako zahtjevam da nam se ubuduće ova iscrpna izvješća dostave bar pol ure ranije,kako bi ih mogli ponest doma i pročitat,jer ja to nemogu niš zapamtit ovdi ovako na brzinu.
- G.Gradonačelnik: Dobro, more. Desanka,ćeš ti to za drugi put napravit? Ćeš...ajd dobro. Eto vidite kako treba surađivat. Svaka čast Deso. Dakle,dalje,nova točka :Kaj smo mi delali pol godine. E ovako. Od ovega,sidmeg miseca do Nove Godine,mi smo se sastali,ček malo...jen,dva,tri,pet,šest...tako je...šest puti i riješili olala točki s Dnevnega reda,kaj baš i ni malo,ako ćete priznat,onako od srca,dakle svaka nam čast.Bilo je dost problemi,ali mi smo dost toga i riješili,a ono kaj nismo,riješit ćemo,lipo,ove godine,kaj ne?...
Zvrrrr,zvrrrrr (telefon), zvrrrrr,zvrrrrrr...
- G.Gradonačelnik: Daj Toma javi se i vidi ki je vrag sad.lipo sam im doma rekal da imam sjednicu i da me niki ne zove.
- Toma R: Za vas je gosn gradonačelniče,gospodin Zastupnik vas treba.
- G.Gradonačelnik: On?Kaj je sad? Oooo,dobar dan g.Zastupniče,ljubim ruke g.Zastupniče,kako ste mi danas?...a,čir,ma znate kaj,najbolje vam je natašte pol deci konjaka...a,jeste već...pa trebalo bi vam bit bolje... da,da,sve je u redu...ma super...jesmo,jesmo,nemojte se vi niš brinut...da,da,sve, i zelje,i krumpir,i grinceg..sve..a,to,samo malo da pitam Tomu : Toma jesil ti odnesal doma gospodinu Zastupniku one dvi šunke,kaj sam ti rekal? Jesi.Dob... kaj tri si odnesal? G.Zastupniče tri smo vam odnesli....Tri!!! ,dobro,najćemo još jednu . TOMAAA! Da si mi odma našal još jednu šunku,znaš da gospodin Zastupnik ne voli neparne brojeve... eto,gosn Zastupniče i to je sređeno...dobro...dobro...ajte booog,ljubim ru....poklopil je !!? - Gospodo,moram vas obavijestiti da sam upravo dobil najfriškije informacije,da je naš grad dobil finjanjcijsku injekcinju,kaj će nam dobro dojti za ovu godinu.A sad ajmo dalje sa sjednicom.Kad sam ono stal? Aha,Razno. Razno ćemo preskočit,jer neki od nas su mi rekli da se žuru doma i dal more to kaj brže ovaj put,pa sam im ja izašal u susret i preskočil ovu točku. Sad moremo za kraj na zadnju točku,a to je Domjenak. Ki je za? Svi ste za! E,takve vas volim. Uf što volim ovaj konzervus,ne, ovaj,koncentrus,ne ono "svi za jednog,jedan za sve" od Robina Huda.
- Toma R: G.gradonačelniče,nije to od Robina Huda,to je od oni mušketiri.
- G.Gradonačelnik: Muči ti,kaj ti znaš. Valjda se zna od koga je to. Dal se zna?
- Svi skupa: ZNA SE!!!

31.01.2007. u 18:09 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)


Komentari da/ne?

Opis bloga

Smijati se ponad jada - jedini je način da ostanem normalan u ovom ludilu zvanom "život".
(U mračnoj sadašnjosti našeg Grada,napuklina je baš u svemu i srećom - kroz svaku svijetlo izbija)

Linkovi

Blog.hr
Ogulin.blog.hr
Ogulinske uske staze
Maksova maksimala
Janjo
Mračni blog
C.N.N.blog

free web counter

free web counter