"Carpe Diem"

četvrtak, 22.02.2007.

Kada ti je suđeno da budeš jeben, gaće ti same padaju.

Čudan naslov mislite!?

Za čudo, ovaj post ima veze sa politikom. Pobliže sa već dobro i odavno poznatim "Sanaderovim satovima" i ispunjavanjem imovinskih kartica.

KOJI JE SADA TO KURAC!? ŠTA TI JEBENI POLITIČARI NEMAJU ŠTA PAMETNIJE RADITI!?

Pa čovječe, nije ni čudo što u ovoj usranoj državi svi živimo na rubu egzistencije. PA ALBANCIMA JE BOLJE NEGO NAMA!!!

Recite mi molim vas jedan dobar razlog zašto bi političari morali prijavljivati svoju imovinu!? Šta nas ima biti briga ima li jedan Sanader 15000 eura vrijedan sat ili ne!? Šta mene briga šta si je Vesna Škare Ožbold peglala lice, kao da će joj to išta u životu pomoći!.

Sramotno je da se takva frka diže oko toga. Umjesto da draga gospoda političari raspravljaju o nečemu veoma važnom, npr. program na državnoj televiziji ;) mislim da je i to pametnije od ovoga, oni raspravljaju o svojoj imovini. Majebo vas ja kada nemate šta pametnije raditi... Ovo je vrhunac dosadašnje gluposti u Hrvatskoj.

Ja mislim da bi se jedino financije političara morale staviti pod nadzor. Zabraniti im kupovati gotovinom (Ne mislim na Antu ;) ) i sve račune evidentirati. Slažem se da se nasljedstva i dobitci na igrama na sreću moraju prijaviti, ali sa tim novcem smiju raditi što god žele. Bez pitanja itd., ali novac od plaće mora se staviti pod nadzor. Na taj bi se način moglo vidjeti ako netko krade sa strane ili ne. Puno lakše nego ovako.

Uostalom, to je privatni život političara, pa me apsolutno ne zanimaju njihove financije. Nitko pošten nije u politici, jer su mene na Filozofskom sakultetu već naučili da nikamo neću dospjeti ako budem igrao pošteno i po pravilima.


Sa svih strana čujemo kako "javnost" zanima odakle Sanaderu satovi. KOJA JAVNOST!? TKO JE TA JAVNOST!?

E pa evo pitanja:
Rok ispunjavanja ankete je istekao!
Rezultati:
31.8% se izjasnilo da žele znati odakle premijeru Sanaderu kolekcija satova
68.2% se izjasnilo da ih boli kurac.


Ako se držimo one demokracije kod glasanja sa 50% +1 glas, onda ovu naciju definitivno ne zanima imovina političara, stoga, PRESTANITE U MEDIJIMA GOOVORITI KAKO JAVNOST ŽELI ZNATI ODAKLE IM IMOVINA!!!!

I sada jedna zamolba za političare koji možda budu i dospjeli do ovog posta:
"Ja vas molim da prijavljujete operacije povećenja spolovila, jer bi nas to moglo zanimati s obzirom da nas stalno jebete."


Za kraj ću citirati jedn osobu:

"Što je veća laž, više će ljudi u nju povjerovati"
A.Hitler.

Mislim da se toga svi drže.


NADOPUNA (13:58):
Ovim putem, iako mrzim HDZ, premijeru sanaderu pružam podršku da detalje o svojoj kolekciji satova zadrži za sebe. To se nas ne tiče!

i pitate se kako je na blog koji je posvećen humoru dospjela politika!? E pa zato jer je ova pizdarija nešto najsmješnije što se ovih dana događa u Hrvatskoj.

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 11:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (18)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SEIZE THE DAY
    (Rakija je zakon!)



    rakijajezakon.blog.hrWeb


    powered by FreeFind

    PRAVILA:
    -burninmadSpam je strogo zabranjen! (sve spamove automatski prijavljujem!)dead
    -zalivenProvokatormia zabranjujem komentiranje na blogu.headbang
    -partyTekstovi su moja autorska dijela! (izuzev tekstova koje sam dobio mailom ili tekstova koji su linkirani na izvor.)thumbup
    -greedyAko želite neke od mojih radova, uvijek me možete kontaktirati ili komentarom ili na mail: rakija18@net.hr. Možemo se dogovoriti i o daljnjoj objavi mojih radova na tuđim stranicama.naughty
    -yesBlog je zaštićen Copyrightom!yes

    MOJ BLOG MOŽETE PODRŽATI:
    Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



    Myspace Graphics


    _____________________________
    Ako želite da ovdje zablista i vaša reklama, javite se na rakija18@net.hr
    _____________________________

    Counter Stats
    jobs
    jobs Counter

    Posjetitelja On-line