"Carpe Diem"

četvrtak, 07.12.2006.

Haris Poppers i kamen spoticanja (8.poglavlje)

8.Poglavlje
"Zajeb"


Prošlo je nekoliko dana od kada su naši junaci došli do velike spoznaje da se "kamen spoticanja" u njihovoj školi. Često su gubili vrijeme kod Harambaše i pili zajedno s njime. Haris ga je upitao: "Harambašo, može li te netko nekako natjerati da mu odaš tajnu kako smiriti onu beštiju u školi!?", a Harambaša mu odgovori: "Ma svaku beštiju možeš smiriti, samo treba znati kako. Baš me neki dan neki neznanac sa crnom kapuljačom preko glave pitao koje životinje imam, i pokazao je veliko zanimanje za Čupka, pa ne vidi se svaki dan pekinezer veličine dva bernardinca!, platio mi je bocu rakije u zamjenu za lekciju o smirivanju životinja. Pitao me je kako smirujem Čupka, a ja sam mu rekao da mu izlijem 2 litre rakije umjesto vode u zdjelicu i on spava kao beba... samo malo... TO NISAM SMIO REĆI!!!" i klinci su ponovo pobjegli. Putem je Haris iznio stanje situacije: "Znači, Šnaps je zapio Harambašu, on mu je odao tajnu kako proći pokraj glupog pekinezera, a mi smo posisali veslo... Idemo javiti profesorici Marici da je "kamen spoticanja" u opasnosti!", tamo su i krenuli.
Došavši do profesorice, koja je ležala na katedri pijana ko smuk, Haris je rekao: "ŽELIMO PRIČATI SA PROFESOROM DUPLIMVINJAKOM! Ovo je jako važno... radi se o "kamenu spoticanja"! Šnaps ga želi uzeti da oživi VotkaMortusa!" na što će Marica mamurno: "Ma šta ti pizdiš mali izbljuvku pijanog majmuna, Duplivinjak je u Bordelu i nema ga do sutra, a Šnaps čuva kamen! Ajde bježite ća prije nego se dignem!!!" I to su i napravili. Krenuli su spasiti stvar.
Lagano su otvarali vrata prostorije, u kojoj se nalazio veliki bjesni pekinezer zvani Čupko, kako ga ne bi probudili u sučaju da spava. Otvorivši vrata, osjetio se zadah rakije u zraku, a pas je spavao kao beba. Pokraj psa su bila otorena vrata u podu. "Šnaps je već unutra!" rekao je Haris i hrabro uskočio u otvoreni prolaz i skičmao se po jako dugim stepenicama sve do dna... Romualdo i Harmonija su još stajali ispred vrata i razmišljali krenuti za njim ili ne. Iz dubine se začuo Harisov glas: "Dobro sam... mogu hodati..." te su se odlučili spustiti do njega, ali se pekinezer probudio pa su Harmonija i Romualdo pobjegli. Haris je bio sam. Nije znao hoće li se Harmonija i Romualdo spustiti ili ne... Nakon dva sata što ih je čekao, odlučio je krenuti dalje sam.
Nakon podužeg hodanja po vijugavom hodniku došao je do jedne poveće dvorane i na svoje čuđenje... u njoj nije bio profesor Šnaps! "Profesore.... Kvisko!? što vi radite ovdije!?", upita Haris, a on mu odgovori: "Nije li to krasno... Tko bi uz onakvu spodobu kao što je Serbus Šnaps posumnjao na "jjj...jj.j.jadnog m..mmma...malog mm..mmu... mucavog p pp.. pp..profesora Kviska"!? RECI MI GDJE JE!?". Haris nije znao što da mu odgovori. Od nekuda se začuje šapat: "Jaaaa ga želim pitatiiiiiii...", "Ali gospodaru! pre slabi ste!!!", rekao je Kvisko okrenuvši glavu prema natrag. "ŽELIM GA VIDJETI SVOJIM OČIMA I OSOBNO GA PITATI GDJE JE KAMEN TI GLUPA ĆELAVA BUDALETINO!!!", a Kvisko mu odgovori: "Kako želite gospodaru...". Kvisko se leđima okrenuo Harisu i spustio hlače. Iz guzice mu je u obliku hemeroida visio nitko drugi nego gospodar tame VotkaMortus!!! Harisa je počeo peći ožiljak kao nikada do sad. "Vidiš li na što si me natjerao mladi Harise!? Moram živjeti kao parazit u šupku ovoga bezveznjaka koji stalno jede kukuruz... tebi to možda ništa ne znači, ALI JA TAJ ŠUPAK MORAM MIRISATI STALNO!!!.. Nego reci mi... kako je jedan mali posranko kao ti mogao gotovo uništiti najvećeg alkoholičara svih vremena!?", Haris je šutio... osjećao je kako mu pišalina cijedi niz nogavicu. Htio je pobijeći, ali su se iza njega vrata zatvorila. Jedini izlaz mu je bio dimnjak velikog kamina iza njega, ali nije on djed mraz, a u ostalom, u njemu je gorjela vatra, ali mali lukavi Haris je smislio plan...
"Ajde me dođi jebati u šupak ako možeš!!! Joj, zaboravio sam... TI JESI JEDAN!!! HAHAHAHA!!!" zavikao je Haris VotkaMortusu, a on nije okljevao. Naredio je Kvisku da potrči za Harisom. Kvisko se brzo približavao Harisu i taman kad se činilo da mu nema izlaza, Haris se pomaknuo u stranu, a Kvisko se SPOTAKNUO i uletio u zapaljeni kamin! Možda bi se izvukao da Kvisko toga dana nije jeo grah, te je u tom trenutku "pustio tihomira" (prdnuo) i još su se više zapalili!
Kvisko se spotaknuo upravo na "kamen spoticanja". Haris je krenuo prema kamenu da ga uzme, kad je iz kamina izletio VotkaMortus u nekom čudnom plinovitom obliku i prošao kroz Harisa, koji je pao u nesvjest i srušio se na zemlju sa "kamenom spoticanja" u ruci. VotkaMortus je isčeznuo bez traga.


ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 21:21 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (18)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SEIZE THE DAY
    (Rakija je zakon!)



    rakijajezakon.blog.hrWeb


    powered by FreeFind

    PRAVILA:
    -burninmadSpam je strogo zabranjen! (sve spamove automatski prijavljujem!)dead
    -zalivenProvokatormia zabranjujem komentiranje na blogu.headbang
    -partyTekstovi su moja autorska dijela! (izuzev tekstova koje sam dobio mailom ili tekstova koji su linkirani na izvor.)thumbup
    -greedyAko želite neke od mojih radova, uvijek me možete kontaktirati ili komentarom ili na mail: rakija18@net.hr. Možemo se dogovoriti i o daljnjoj objavi mojih radova na tuđim stranicama.naughty
    -yesBlog je zaštićen Copyrightom!yes

    MOJ BLOG MOŽETE PODRŽATI:
    Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



    Myspace Graphics


    _____________________________
    Ako želite da ovdje zablista i vaša reklama, javite se na rakija18@net.hr
    _____________________________

    Counter Stats
    jobs
    jobs Counter

    Posjetitelja On-line