"Carpe Diem"

utorak, 18.07.2006.

Nogometna groznica!!!

Svi koji me poznaju, znaju koliko ja volim nogomet... (moš si mislit) u prijevodu, Mrzim tu igru iz dna duše! Pa koja je fora gledati 22 budale koje trče za loptom po nekakvom travnjaku? A najgori su navijači koji se tuku oko pizdarija! Ljudi moji, od vas mi se riga!!! Mogu shvatiti ljude koji će utakmicu pogledati od doma na televiziji, ali fanatike koji idu na utakmice u živo i tamo rade sranja i raznorazne gluposti, to nikaka neću shvatiti, niti ću to pokušavati!

Eto, sada ću prikazati par lijkepih komentara i stvari koje su naši treneri, komentatori, igrači/bivši igrači rekli za vrijeme svijetskog prvenstva! Eto pa uživajte:

Ćiro: "Srbija i Crna Gora sad više nema što izgubiti, pa bi trebali izaći iz svoje već tradicionalne zatvorene formacije i početi igrati kako im nalaže tradicija."

Gojko Andrijašević: "Klinsman je jedini koji je osvoji SP i kao igrač i kao fudbaler."

Drago Ćosić: "Schweinsteiger i Lahm su dvije mlade dame....ovaj dvije mlade nade njemačkog nogometa."

Ivica Blažičko: "Sutra u 15 sati ćete uživati u utakmici između Srbije i Crne Gore."

Božo Sušec (faul na Srni):"I to mora biti prekršaj. Ako nije prekršaj, onda je faul."

Bogdan: "Evo sad Poljaci pokušavaju zadržati loptu da vrijeme sporije teče."

Ćiro: "6-0 je veliki rezultat ali to se još da izdržati ali 7-0 je posebna blamaža".

Ćiro: "Ovaj sudac je papak. Pravi papak! On tu nikad nebi sudio da nije talijan. Ma..dajte mi perece. Jest cu da nemoram gledat ovo."

Igor Štimac: "Viduka voli osjetiti protivnika iza svojih leđa voli ga držati rukom, takvu igru on voli."

Vela: "Tko je više seksi, Ballack ili Beckham?"
Bogdan: "Još uvijek gledam ljepši spol..."
Vela: "Dobro je, dobro si se izvukao..."

Bogdan: "Nedved ima obje noge."
Vela se nadovezuje : "...a ostali igraci nemaju obje noge?"
Bogdan: "Ma to je onako nogometno, znaci da mu je jedna noga jača."
Vela: "Je, inace bi to bila nekakva paraolimpijada."
Bogdan: "Da."
Vela: "Da."

Mila Horvat: "A jeste mi ga uvalili za prvi put?"

S. Sušeć: "Loše se piše Trinidadu, a bogami i Tobagu."

Cico o rezultatu utakmice: "Mogu reći da je i Australija zaslužna što nismo zadržali vodstvo."

Goran Marić: "Japanski sudac je bio solidan ali ništa posebno... rekli bi da je puno zujao, a malo meda dao..."

Slovenski komentator: "Sada kada je ova lopta prošla ovako blizu, golman može izdahnuti."

Bogdan : "Da, da....kad padne gol u ranoj fazi utakmice, onda postoji mogućnost da vidimo još golova."

Bogdan: "Ovo je teže pogoditi nego promašiti."
Vela (zbunjeno): "Misliš...obrnuto...teže je promašiti nego pogoditi?"
Bogdan: "E to, to! To sam htio reći! Jedan zna pisati, drugi č· itati."
Vela: "Pratim ja tebe."

Štimac: "Linijski sudac je svirao prekršaj!"

Božo Sušec: "I ovo je dokaz da Van Basten ne provodi nikakvu rasističku politiku. Imaju čak jednog crnca u momčadi."

Bogdan: "Sad bih ja još nešto rekao, ali neću."
Vela: "Da, nemoj!!!"

Štimac: "Ne znam je li bolje da Babić dobi loptu ili ne."

Balog: "Irancima je lijepo ovdje u Meksiku!"

Ćiro za vrijeme 1. poluvremena Švedska-Engleska kaže za Kallstroma: "On je toliko lijevak, da desnu nogu koristi samo pri ulasku u autobus."

Vela: "Riquelme je pucao izravno,nije bilo daleko..."
Bogdan: "...da je gol malo viši..."
Vela: "Onda bi bio za ragbi!!!"


(bangsve su izjave autentične!rofl)
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
Eto, nadam se da sam dokazao da bi komparacija pridjeva "glup" trebala ići ovako:
-Glup
-Gluplji
-Nogometaš

Hvala na pažnji.
ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 18:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (18)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SEIZE THE DAY
    (Rakija je zakon!)



    rakijajezakon.blog.hrWeb


    powered by FreeFind

    PRAVILA:
    -burninmadSpam je strogo zabranjen! (sve spamove automatski prijavljujem!)dead
    -zalivenProvokatormia zabranjujem komentiranje na blogu.headbang
    -partyTekstovi su moja autorska dijela! (izuzev tekstova koje sam dobio mailom ili tekstova koji su linkirani na izvor.)thumbup
    -greedyAko želite neke od mojih radova, uvijek me možete kontaktirati ili komentarom ili na mail: rakija18@net.hr. Možemo se dogovoriti i o daljnjoj objavi mojih radova na tuđim stranicama.naughty
    -yesBlog je zaštićen Copyrightom!yes

    MOJ BLOG MOŽETE PODRŽATI:
    Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



    Myspace Graphics


    _____________________________
    Ako želite da ovdje zablista i vaša reklama, javite se na rakija18@net.hr
    _____________________________

    Counter Stats
    jobs
    jobs Counter

    Posjetitelja On-line