"Carpe Diem"

četvrtak, 29.06.2006.

Zašto je pile prešlo cestu 2 (političari & company,uglavnom naši)

STIPE MESIĆ
Jer je u normalnoj demokratskoj državi normalno da pilići prelaze cestu ukoliko to žele. Ja sam se oduvijek borio za to.

IVICA RAČAN
Zato... da... bi... prešlo... na... drugu... stranu... No, šalu na stranu. To je uspjeh ove vlade. Mislim da je... bilo i krajnje vrijeme... da pile prijeđe... Na kraju krajeva... to je u interesu... sviju nas. To je... od... nas... zahtijevala i Europska unija.

RADOMIR ČAČIĆ
Za pile će biti sigurnije da ostane u novoizgrađenim stanovima s druge strane ceste kad za nekoliko dana pustimo promet.

ANTO ĐAPIĆ Radi pilećeg paprikaša. Upufaj ga sad, upufaj ga sad!

ŽELJKA ANTUNOVIĆ
Odakle vam informacija da je pile prešlo cestu? To je trebala biti vojna tajna.

IVIĆ PAŠALIĆ
Sramota je da se takvo što dogodilo. To je ozbiljan problem. Mi ćemo pokušati vratiti pile.

VLADIMIR ŠEKS
mMaa... (hik).. !$%Ko!#... (hik).. Kaže da... (hik) da-... Je prešao (hik) s.s... sa... sam?! Ja... %&/(%# (Hik)... Ja (hik) ..S.a.m... ih (hik) 3 Vidio.... (Bljuf...)

BOŽO KOVAČEVIĆ
Uvjeravam vas da je kokošinjac bio bespravno izgrađen i da strojevi za rušenje nisu trebali preplašiti pile.

LJUBO ČESIĆ ROJS
Ja iman razloga da vjerujen da je pile bilo peder, a vi dobro znae šta van ja mislin o pederima! To triba zatvorit i u plinsku komoru ili peć strpat ka šta je moj rođo Hitler uradija sa njima! Tu se nema šta oko njih previše zajebavat! Tako da je pile vjerojatno Bježalo od mene!

IVO SANADER
To je još jedan primjer nesposobnosti ove vlasti. To se nije moglo dogoditi prije trećeg siječnja.

ŠIME LUČIN
Prema našim saznanjima, radi se o piliću starom osam dana. Radimo sve kako bismo utvrdili zbog čega je prešlo cestu.

DRAŽEN BUDIŠA
Upozoravao sam da bi se to moglo dogoditi. Stav malog vijeća je da pilići mlađi od 10 dana ne bi smjeli prelaziti cestu bez pratnje starije peradi. To nije naša konačna odluka, ali mislim da ćemo ostvariti konsenzus.

MATE GRANIĆ
DC ne odobrava ovakav prelazak ceste, a ponove li se slični prelasci upozoravam da ću poduzeti neke radikalne poteze.

IVAN ARALICA
Bit će vam potpuno jasno pročitate li moj roman s ključem "Al hambra".


Usljedećem nastavku čitajte: Poznato o nepoznatome,izostavljene neizostavne face i apsolutni freakovi. i da... najkraći nastavak ikada napisan...

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 20:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.06.2006.

77%

Ni ja ne mogu vjerovati... Matematiku 1 sam položio sa 77%!!! A ja mislio da ću roknuti... LJUDI ČUDA SE IPAK DOGAĐAJU!!!!!!!!!
Photobucket - Video and Image Hosting

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 08:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 16.06.2006.

Zatišje pred oluju...

Evo me, po već neznam koji put, sjedim u hodniku faxa, pišem ovaj vražji post i čekam.... za sat vremena mi počinje ispit iz matematike 1... spremam taj ispit još od drugog mjeseca, a i dalje imam osjećaj da ću ga roknutoi sa 0-20%, a da stvar bude lijepša, poslije matematike imam ispit iz politehnike u 12:00. Samo da ovaj dan prođe... prošao ili pao, briga me... samo da ovaj dan prođe!!!!

ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 08:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.06.2006.

Zašto je pile prešlo cestu!?

UČITELJICA
Da dođe na drugu stranu.

PLATON
Za više dobro.

ARISTOTEL
U prirodi je pileta da prelazi cestu.

KARL MARX
To je povijesna nužnost.

SADDAM HUSSEIN

To je bio isprovocirani čin pobune i sasvim smo opravdano ispustili 50 tona nervnog plina na njega.

HIPOKRAT
Zbog viška ravnodušnosti u gusterači.

MARTIN LUTHER KING
Imam viziju svijeta u kojemu će svi pilići biti slobodni da prelaze cestu,a da se pritom njihovi motivi ne dovode u pitanje.

MOJSIJE
Bog siđe s neba i reče piletu: "Ti ćeš prelaziti ceste".

FOX MULDER
Vidjeli ste pile vlastitim očima kako prelazi cestu. Koliko još pilića mora prijeći cestu da biste povjerovali?

RICHARD NIXON
Pile nije prešlo cestu. Ponavljam: pile NIJE prešlo cestu.

MACCHIAVELLI
Bitno je da je pile prešlo cestu i to opravdava svaki motiv koji je ono moglo imati.

JERRY SEINFELD
Zašto itko prelazi cestu? Zašto se netko ne zapita, na kraju krajeva,zašto se pile uopće vrzmalo tuda?

SIGMUND FREUD
Sama činjenica da vas uopće zanima zašto je pile prešlo cestu otkriva vašu seksualnu nesigurnost.

CARLOS VESTENDORP
To je jedini put koje pile moze prijeći uzimajući u obzir Daytonski sporazum.

BILL GATES
Upravo smo izdali novi PileOffice 2001 koji ne samo da će prelaziti ceste,nego će ležati na vašim podacima i čuvati ih.

OLIVER STONE
Pitanje nije zašto je pile prešlo cestu, nego tko je još prešao dok smo mi bili zaokupljeni piletom.

CHARLES DARWIN
To je bio logičan korak nakon silaska s drveta.

ALBERT EINSTEIN
Da li je pile prešlo cestu ili se cesta pomicala ispod pileta, zavisi od vašeg položaja u referentnom sustavu.

BUDHA
Postavljanje tog pitanja negira našu vlastitu pileću prirodu.

ERNEST HEMINGWAY
Da umre... Na kiši... Samo...

BILL CLINTON
Ja nisam imao nikakvu nemoralnu vezu s tim piletom.

ISAAC NEWTON
Pile koje se nalazi u stanju mirovanja ostat će na jednom mjestu. Pile koje se kreće u nekom referentnom sustavu prelazit će ceste.

DARTH VADER
Pile nije moglo odoljeti moći tamne strane.

KAPETAN KIRK
Ceste... Krajnje granice... Ovo su putnici USS Jajagera. Njihova petogodišnja misija je otkrivanje novih civilizacija i hrabri odlazak tamo kuda nijedno pile nije otišlo.

STALJIN
Ne zanima me, samo ga uhvatite! Trebaju mi jaja za omlet...

SALVADOR DALI
Riba.

ENNE DESCARTESR
Mislim, dakle pile postoji!

GROUCHO MARX
Pile? Koja je poanta priče? Pa, ja sam imao ujaka koji je mislio da je pile. Ujna se umalo razvela od njega, ali ipak, trebala su nam jaja.

CEZAR
Da dođe, vidi i pobijedi.

ADOLF HITLER
Htjelo je pobjeći od plinske komore.

HOMER SIMPSON
Mmmmmmmm... chicken.....

Nadam se da vam se svidjelo... u sljedećem nastavku ćemo vidjeti što su na to rekli NAŠI političari!
ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 09:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ok Pobijedili ste...

Znači, vraćam se na prvobitni dizajn. I onako volim more i ronjenje. Me to sad bar malo opisuje!?
ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 08:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.06.2006.

Novi Dizajn

Evo... malo sam uredio svoj kutak. nadam se da će vam se dopasti, a ako ne..... mama vam je toliko ružna da su metci bježali od nje dok sam je pokušavao upucati!
Glasačka kutija vam je iznad linkova. unaprijed hvala.
ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 14:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 06.06.2006.

VICOMANIJA!!!!!!!

Išle su 4 časne sestre na ispovjed... Prva ulazi u ispovjedaonicu i kaže: "Oče... Sagriješila sam... Taknula sam vrškom prsta onu mušku stvar..." A velečasni joj na to odgovori: "dijete moje, ništa se ne brini, umoči prst u svetu vodu i izmoli 5 oče naša i sve će ti biti oprošteno..."
Dolazi druga i kaže: "Oče, ja sam onu stvar ulovila rukom..." Na što će velečasni: "Dijete moje, operi ruku u svetoj vodi i izmoli 10 oče naša za pokoru i sve ti je oprošteno..."
Kad je 4. časna shvatila o čemu se radi, pretekla je 3. i uletjela u ispovjedaonicu, na što velečasni kaže: "PA GDJE TI JE PRISTOJNOST!? KAKO MOŽEŠ ULAZITI PREKO REDA?!" na što će ona: "Ti mora da si lud ako misliš da ću ja grkljati svetu vodu nakon što ova opere guzicu u njoj!!!"

Ekipa, molit ću vas da i vi u komentaru pustite koji vic... ili samo prokomentirajte moj.
ALA HOMO ČA POPIT!!!party!!!

- 09:50 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (18)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (5)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • SEIZE THE DAY
    (Rakija je zakon!)



    rakijajezakon.blog.hrWeb


    powered by FreeFind

    PRAVILA:
    -burninmadSpam je strogo zabranjen! (sve spamove automatski prijavljujem!)dead
    -zalivenProvokatormia zabranjujem komentiranje na blogu.headbang
    -partyTekstovi su moja autorska dijela! (izuzev tekstova koje sam dobio mailom ili tekstova koji su linkirani na izvor.)thumbup
    -greedyAko želite neke od mojih radova, uvijek me možete kontaktirati ili komentarom ili na mail: rakija18@net.hr. Možemo se dogovoriti i o daljnjoj objavi mojih radova na tuđim stranicama.naughty
    -yesBlog je zaštićen Copyrightom!yes

    MOJ BLOG MOŽETE PODRŽATI:
    Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



    Myspace Graphics


    _____________________________
    Ako želite da ovdje zablista i vaša reklama, javite se na rakija18@net.hr
    _____________________________

    Counter Stats
    jobs
    jobs Counter

    Posjetitelja On-line