kutak za trenutak...

petak, 09.09.2005.

Jutarnja kavica...

Eh da jutarnja kavica...ako je necega bilo tijekom studija onda je definitivno ovoga bilo najvise.
Samo za razliku od prije sad sam vec pomalo nervozan. Dosta ja bilo djabalebarenja, hocu raditi, stvarati. Nasao sam se sa Spoljom...ja sav nervozan jer mi se ne javljaju za posao, a on isto u nekom svom filmu. Prvih pola sata smo doslovno promulili. Onda smo se uhvatili filozofiranja. Naravno zene su u pitanju. Sve je u zivotu poprilicno egzaktno osim ljubavi i zena, ta dva pojma su totalno apstraktna i fatazmagoricna. Hocu mu namjestiti curu a on se sav necka au-kurac. Svidja mu se vec godinama a on sav mrljav. Shvacam ja da on nema hrabrosti, ali vrijeme mu leti, a imao je samo jednu curu..i tu je glavu izgubio. Steta, decko za pozeljeti...kada bi cure znale njegovu pravu vrijednost trgale bi se za njim. Ja opet u svojim filmovima po pitanju zena...u gradu jos nisam upoznao niti jednu curu sa kojom bih pozelio hodati. Jest ima prekrasnih cura, ali to mene nsita ne privlaci. U vec skoro tri godine sam upoznao samo dvije cure koje su me zaintrigirale, no niti sa jednom ne bih vode bio iako je privlacnost bila uzajamna. Jedan od razloga je sto projiciram sasvim drugu sliku od onog sto jesam, a ljudi robovi predrasuda to tako i prihvacaju. I tako mi trakeljamo...i u jednom trenutku ugledam curu koju nisam vidio prilicno dugo...aaaaaa kvragu pa ja na nju mracim totalno. Curu sam upoznao na fitnesu iako nikad nije bilo nista vise od bok cura mi se strasno svidja. Ne znam kako funkcionira ali tako mi zraci nekom toplinom i umiljatoscu. Strasno...prestrasno...hranio bih ju grozdjem i cesljao kosu cijeli dan :)
Ima lice andjela..prirodno bez sminke, visoka, ide i na fitnes bar povremeno...drzi do sebe...to mi je jedna od bitnijih stavki... Nije iz Osijeka samo studira tu nemam pojma jel ima nekoga ili ne.
Kako joj uopce prici i doci do nje ? Ja nisam tip koji nonsarlantno prilazi curama. Kod mene to uglavnom bude sve spontano... Lezim u krevetu i pustam si laganice i razmisljam si kako bi bilo lijepo imati ponovo taj osjecaj...Kako bi bilo lijepo pjevati nekome "Ti si mi u krvi..." Dijeliti srecu, tugu, ushicenje, razocarenje...sve emocije...Vec sam se odvikao od svega toga i naucio zivjeti kao vuk samotnjak...Ide mi vec nazivce neobavezni sex, koji obicno sa druge strane prerasta u nesto vise i onda moram sjekirom sjeci sve u korijenu. Nekad se pitam jesu blesavi vecina ljudi koja se nadrkava u vezama i brakovima koje na nista ne lice ili ja koji si to ne zelim priustiti jer tocno znam sto zelim.
Prije mjesec dana sam shvatio da nisam imao niti jednu curu iz Osijeka i kada dodje bar do neke romanse to je uglavnom sa curom koja nije iz Osijeka... Tko je tu sad lud, a tko pametan !?
Danas dok sam isao sa kave kuci... ako se nisam sa bar tri cure pogleda izravno u oci. Nekad mi je to imponiralo, a danas me to vise zivcira...
Ako nista drugo zvali su me iz VIPa da im odradim merchandising na par mjesta...obozavam ovake pametne izraze. Ako nista bar cu koji dan nesto raditi i zaradit koju crkavicu....


Pogledom me miluje
k'o da me dodiruje
i svaki put
kao da je prvi
Ja stalno mislim prestat ce
iz cista mira nestat ce
al' pozuda ne prestaje
ti si mi u krvi

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi
Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

I ako te odvedu
Cigani cergari
ili te ukradu strasni haremski cuvari
Ako te odvedu
ja cu da poludim
bez tebe ne umijem vise jutrom da se budim

Ako te odvedu
sve ce da se srusi
Pamti me k'o prijatelja, cuvaj me u dusi
i onda
kad mislis da je prekasno za snove
za sve

Toliko dugih godina...

I ako te odvedu...

TI SI MI U KRVI....

- 15:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #