kutak za trenutak...

srijeda, 17.08.2005.

Stav...as a rock...

Stav...jebena stvar. Jedna od esencijalnih osobina za punu i potpunu sliku necije osobnosti. Ne treba stav brkati sa inatom, durenjem ili ostalim infatilnim karakteristikama. Kod muskaraca je taj stav jos potrebniji i izrazeniji. U slucaju muskarca bilo kakav stav je pozeljan...pozitivan ili negativan. Muskarac bez stava nije intrigantan zenama. Cak i za one sa losim stavom ima dovoljno kokoski koje ce se loziti na njih... Koja zena treba mlakonju ? Niti jedna... Cak iako padnje na neku njegovu dobrotu...s vremenom ce u njoj poceti divljati zenske bubice i ode sve u kitu marjanovu. Dakako da je ovo obostrano primjenjivo, no ja ovo pisem iz svog osobnog i opcenitog muskog aspekta.

Ja nisam tip koji ce nonsarlantno uletiti kurabi i startati je...a jok. Mozda je to posljedica duge veze pa tu vjestinu nisam nikad razvio, a mozda cisto stvar moje osobnosti...pojma nemam nit me briga... I am who I am i ne zelim se mijenjati. Dako da sam prije mozda sad vec i dvije godine imao par uleta ali kod situacija gdje je sve bilo sigurno....Nakon ne znam koliko dugo pogledavanja i ostalih pizdarija... Guess what ?? Dvojka...setnja... :)) Mozda ne klasicna ali svakako otezanje sa zenske strane koje ja ne toleriram :) Dopizdilo to meni i rekoh idem ja promjeniti stav... Postao sam totalno indifernetan prema zenama...al spricer. Kad gle cuda.... Nisam izlazio van a zena oko mene ko korova...

Znam da ce ovo zvucati egocentricno i kao da sam na nekom egotripu, ali samo cure koje su se potrudile odnosno ucinile odlucujuci potez bile su samnom... Uglavnom stvari su krenile rapidno u tom smjeru. Jednom su mi u istom trenutku dosle dvije cure s kojima sam trenutno bio na posao i sjedila jedna pored druge....Jao koji bed...mislim da sam instant dobio temperaturu :)

Uglavnom da se vratim u prezent... Od frenda cura je pocela raditi i tamo upoznala jednu curu koja sa njom radi a nije iz Osijeka. Cura je full sama i ocajna za frajerom, ocajna... Simpa je cura...onak dopala mi se... Jedan dan me pita od frenda cura hocu li je pozvati na kavu...
"A trebam li...?"
"Da..."
" A jel bi ona htjela da ju ja pozovem na kavu ?"
"Bi...evo ti broj"

I tako ja njoj posaljem poruku za kavicu...ona odgovara da joj je dosla sestricna i da ne moze danas. Ja njoj odgovaram ok...kad budes bila slobodna javi se...ja sam fulltime slobodan...
Isto vecer ja idem sa frendom na cugu i srecem nju...vidno nazujenju hehe... uglavnom bla bla sve 5...posto je bila cugica krenio sam kuci....

Eh da poruka od nje nije nikada stigla... Jos ko za vraga idem na kavicu sa legicom koja me ceka stol pored nje u Brooklynu...a ja sav cool...."Hej...pa ti na kavici ?" :)) U tih pola sata ak mi nije prislo tri poznanice i sve samnom bla bla...hehe :))))

Danas je opet vidjeh na kavici pod pauzom... Krenulo me je...sprdao sam se sve u 16... nebrojeno puta smo se pogledali u oci...zelja joj vristi iz ociju....ali...ali... Naletila je na mangupa sa stavom :))))
Od mene sljedecu porukicu nece dobiti... Nemam ja 15g da se natezem... Ako ona sa 26g ne zna sto zeli i ima problem da posalje frajeru poruku iako sam na napravio prvi korak...onda bolje da ostane ovako... U medjuvremenu ja cu se samo simpaticno smjeskati...:)))

Eh da...u medjuvremenu sam prekinio (odnose) sa onom ribom od 38g...
Nisam joj se javio par dana jer nisam niti bio u Osijeku i bio sam sav mrljav zbog nekih sranja i trebalo mi je samoce...
Izbacila je foru da mi imamo problem u komunikaciji...opla.. Vidim ja vrag odnio salu..tko zna kakve je zena imala fikcije u glavi iako sam joj objasnio da ne zelim nikakvu vezu...Nakon sto sam joj rekao da ne zelim nikakvu obavezu niti opravdavanje...poruci ona meni da moze i bolje od mene... Naravno, uvijek se moze bolje :) I tak' opet sam available :)))


- 15:55 - Komentari (12) - Isprintaj - #