BANG! You've been shot dead.
L

O

V

E

Volim..
02.06.2009.


Ljudi..Kao, pametni su, moralni..Puni razumijevanja..

Volim se smijati glasno..U najvećoj masi ljudi..
Volim se ponašati djetinje i sve preokretati na vedru i pozitivnu stranu..
Volim pjevati u društvu i šaliti se na svoj račun..
Volim biti ozbiljna u potrebnim situacijama..
Volim pružati pomoć i davati barem mali dio sebe za nekoga..
Volim sport, aute i igrice..
Volim slušati druge ljude.. Jer ih na taj način najbolje upoznam..
Volim voljeti..

A ti, dragi moj, ako misliš da nisam dovoljno dobra za tebe.. Onda ti nisi dovoljno dobar za mene..
Jer ja od tebe ne tražim savršenstvo, jer znam da ga ne bih pronašla..
Nemoj me voljeti.. Ljubav mi tvoja ne treba.. Ti mi ju ne bi mogao pružiti,ali ni to te ne tražim..
Ja samo tražim malo tvog dodira, pažnje i najmanji dio srca..Samo da znam da sam ti značila ili ti nešto značim..
Sada je već kasno.. Ja odlazim u nove priče.. Bez tebe možda bit će i bolje.. Jer znam, mene čeka netko dostojan..

Ljudi.. Kao, divni su..Nježni, hrabri, snažni..

22:34 , Poljubi me u guzu { 108 } puta... :) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

About me :)
Ana
15
Parni Valjak, Vanna, Oliver, Gibonni, Toni Cetinski.. zatim cajke te nesto stranoga..

Sviram, pjevam, volim sve vezano uz glazbu..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Moje vrijeme, vrijedi ništa to je vrijeme bez tebe...
Moje ruke, vrijede ništa, ruke prazne su bez tebe...

Ne trebam ja s tobom brak...baš me briga sto si njen...
Zauvijek tvoj, ljubav je dobra i ljubav je zla...
Zauvijek tvoj, baš kao ti i ja...

I sad u sobi punoj dima još skidam te sa sebe
Po cijelu noc i dan...
Dah po dah, udišemo miris zadnjeg poljupca
I prestajemo biti ti i ja...

...I kada sanjam prošle dane
Snovi se razliju u boje
Na ovu kuglu svašta stane
A mi se dijelimo na dvoje...
...Neke druge oči
Bit' će ono što su bile tvoje
Daleko od mene sada budi sretan
I sam...

Kad vec ne volis me, nauci me bar kako da te mrzim…
Sada mogu mirne duše na kraj svijeta s tobom, jer znam da naša ljubav ruši sve pred sobom...
(Da ne volim te, da nema me) Dal' bi te povrijedilo
(Da nema me, da ne volim te) Što bi od nas ostalo
(Da ne volim te, da nema me) Ko' bi me zamijenio
(Da nema me, da ne volim te) Da li bi ti itko zatrebao tad
Ljubi me za kraj... Ljubav je okrutna, i nema pravila...
Ljubav igra se s nama bez smisla bez plana, ko' je kriv za to...
Osvoji me da osjetim glas u meni tako jak
Kad me diraš da prođe bol
Jer ljubav svoju igru zna, ja trebam nas i dok živim imam snage za to..

Znaj, život je moj u tvojim rukama
Tajne sam svoje tebi otkrila
Nemam sna odkad ti si tu
Da me ne bi sreća zatekla u snu

Pričam sama sebi,ali tiho,
da ne probudi se netko koga nema odavno...

I mlađi od nas već su odrasli ljudi

Znam da svi smo bili prevareni, sami
Bezbroj puta u životu svom
Ali ja ne strahujem od koraka u tami
Sada imam tebe, napokon

Moja nesreća je samo moja nesreća

Ljubav je okrutna, i nema pravila

Svijet je opasno mjesto gdje ne odlazim često, tamo idi sam
I zaboravi riječi što našoj su sreći ugasile sjaj

I da s nebom zemlju spojiš, ja bih znala i u snu
Ispod koje zvijezde stojiš, da se zagledam u nju

Zavedi me osmijehom
Kao zlatnim strunama
I kad bez riječi budem ostala
To nazovi pobjedom
To nazovi kako znaš

I ako nisi bio prvi,
Za mene ti si jedini koji mi znaci sve

Nagovori oči da mi nađu manu
Da ti lakše bude kad te ostavljam

Jer napokon se budim
I znam da sam tužna ni zbog čega
I ne mogu prešutjet'
Jer znam, ti nisi onaj kojeg trebam

A znam, o znam
Kriva sam ja
I moje srce od kamena
Ali kad jednom budem voljela
Bit' će to ljubav za sva vremena
Za sve vijeke vijekova

Bit ću samo tvoja,tvoja radost i tvoj smijeh,sad znam da ima Boga,čim za me došo si na svijet..Zavedi me osmjehom..

Puste priče koje daješ mi ti su premalo da zadržiš me...Svaka ljubav ima svoj početak i kraj... I znam da boli zato snage mi daj...
Još te uvijek osjecam... Samo tebi pripadam...Što smo jednom sanjali... Kad bi mogli vratiti svu ljubav što smo imali...
JESAM LI DOBRA ILI NAJBOLJA?

Previše me sve na njemu na tebe posjeca...

Znam da su ljubav i ljubomora par...

I bez obzira na sve..volim te i previše.. to malo ljubavi..
mozda uzela bi druga..nikad ja.. ako to je najbolje što znaš..

Jer kad me pogledaš ko prvi puta.. nemir svlada koljena..
nisam ljuta.. tako malo treba mi..dobro znaš.. svati jer žena sam..
osvoji me da osjetim glas u meni tako jak..kad me diraš da prode bol..
jer ljubav svoju igru zna..ja trebam nas..i dok živim imam snage za to..

Samo ti me znaš..to sam ja.. za tebe stvorena..

Da li griješim ili ne..nije važno..
ne znam boljeg od tebe..ti si čudo prirode..
htio ili ne..baš stvoren za mene.. baš stvoren za mene..
I može pustinja bez kiše..i druge bez tebe..ali ne mogu,ne mogu..ja..
Nekažnjeno..ti prolaziš..nepozvan mi dolaziš..
borim se s tim..od sutra te više ne volim
Imam pravo biti i ljuta..Ja tražim samo najčišću ljubav..
Priznajem..nisi još zaboravljen.. a doznajem ..
sve si vrijeme bio njen..suzama ja rugam se.. i poslije sveg.. ne mrzim te..
Sad budi muško..Pa me barem ljudski ostavi..
Inapokon se budim..I znam.. Ti nisi onaj kojeg trebam!
I napokon se budim..I znam da sam tužna ni zbog čega..
I ne mogu prešutjet..Jer znam..Ii nisi onaj kojeg trebam..

Jer više nisi moj...i da li znaš ..kako boli to.. što ne osjecajs..
a svanut ce i dan..kajat ceš se ti.. za svaki korak svoj..što od mene odlaziš...
Dovoljno je što postojiš, samo to mi treba
Pa nek' ti s drugom krene kad, vjeruj mi za mene
Dovoljno je što postojiš, i nakon svega
Hvala ti što sa mnom negdje dišeš ispod istog neba

Možda me i čitaš, al' s pogrešne strane ...

Natjerat cu jednom na suze tvoje oci
zbog svih mojih tugom ispunjenih noci
vratit ces mi jednom na dlanu mi pise
barem istom mjerom ako ne i vise...

Znam da ćeš reći što najviše boli:
"Bez obzira nazovi uvijek kad ti treba"
Možeš i reći da druga te voli
Jer danas ionako ostajem bez svega
Boze otvori mi oči.. Takav mi čovjek i ne treba sad..
Da gubim dane i noći,al što da radim..Kad iz mojih misli ne izlaziš van..

Upoznali,zaljubili i mislili da zauvijek smo sigurni...
odjednom nešto nevalja, sve je puno oblaka,slijedi čista klasika
Buđenje pored krivog čovjeka...
Gdje je sad ljubav da spasi nas dvoje? Srce mi dajes,al ja nedam svoje
...nee... ni tebi ni drugomee...

Volim te i mrzim, što mi sve to treba...


...mudrosti života...
...ljubav...kiss
Sažalijevanje je najveći neprijatelj ljubavi.

Može se ljubavi izgrađivati koliko god hoćeš, ali novac sve ruši.

Nema jačeg izraza ljubavi od iskrenosti.

Iskrenost i istina jedini su put ljubavi.

Jedina ljubav bez mita je majčina.

Jedino majka nikad ne zaboravlja, voli do smrti.

Novac je kao žena, da bi ga sačuvao treba da se abviš njime, inače će da usreći drugog.

Ljubav je dovoljno strpljiva da izdrži mane koje ne možemo izliječiti.

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.

Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će sutra umrijeti.

Nije dovoljno ljubav posaditi, treba je i zalijevati.

Od ljubavi se ne umire. Dovoljno je znati liječiti se.

Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći.

Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti.

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg cvijeta na svijetu.

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.

Prava ljubav je nijema, a lažna brbljava.

Kad je u srcu plamen, neka će iskra izletjeti i na usta.

Što više ljubavi, to manje riječi.

Ne vole oni koji ne pokazuju svoju ljubav.

Ljubav je igra za dvoje u kojoj oboje mogu pobijediti.

Moguće je davati bez ljubavi, ali nije moguće voljeti bez davanja.

Srce koje voli ne gleda na ljepotu.

Nemoj se srditi što ružin grm nosi trnje, nego se raduj što trnov grm nosi ruže.

Uzdah lijepe djevojke čuje se dalje nego rika lavova.

Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će sutra umrijeti!

Ljudi se najviše muče zbog hljeba i ljubavi.

Ako me i ne voliš, nije važno, ja ionako mogu voljeti za dvoje.


...sreća...smijeh
Pokušajte svijetu pokazati mirno i radosno lice.

Ljudi se ne mogu učiniti sretnim protiv njihove volje.

Nada u radost gotovo je ista kao i sama radost.

Dok živiš, dolikuje ti da se nadaš.

Sreća koju tražimo izmiče nam; sreća koju pružamo vraća nam se!

Kada bi čovjek mogao kupiti sreću, sigurno bi izabrao preveliku.

Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome da se voli ono što se mora činiti.

Prava je tajna sreće u tome da mnogo zahtijevamo od sebe, a malo od drugih.

Čovjek nije nikada toliko nesrećan kao što misli, ni tako srećan kao što se nadao da će biti.

Beri želje oko sebe.

Dovršeni su poslovi ugodni.

Kad imaš sve, ne vidiš ništa, progledaš tek kad nemaš ništa

Credits
Done by: ahLEI
Basecodes 1: COFFEE
Basecodes 2: shattered
Customize: × SpeciaL [dz]. ×