Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

utorak, 04.12.2007.

AdSense vs. skupljanje boca

Kaže mi bux.to u komentaru ispod prošlog posta da ga post podsjeća na novčev, stvarno ima sličnosti, pročitajte post ako niste. Moram još jednom napomenut da je moj post ranije objavljen :) Ako je taj moj post podsjećao na novčev onda će ovaj podsjećati još više :) Ali, bez uvrede novcu, inspiraciju nisam našao u njegovom postu nego dok sam se vozio vlakom.

Vidio sam starog dedu kako vuče vreću punu praznih plastičnih boca. Netko će reći "gle ga kako je jadan, siromašan, skuplja te boce da bi dobio tih jadnih 50 lipa po boci". Ako je deda jadan onda smo i mi jadni, deda vjerojatno zaradi više nego mnogi od nas sa AdSensom.

Mi se isto trgamo ne bismo li za klik dobili i puno manje iznose od tih 50 lipa, i borimo se sa drugim online dedovima koji pokušavaju ispred nas ugrabiti tih 50 lipa, ulazimo u područja kojima vladaju neki već dobro organizirani dedovi koji na tom području dugo skupljaju boce i znaju točno u kojem košu će naći više plastičnih boca, ali znaju i za neka nepoznata mjesta gdje se mogu naći plastične boce koja ćemo mi otkriti tek nakon godinu dvije.

Pogledajmo prednosti i mane AdSensa i skupljanja boca:
Google AdSenseskupljanje boca
početni kapitalMinimalno oko 200 kuna za hosting i domenu iako se može početi i sa besplatnim blog servisom, osobno računalo spojeno na internetovaj je lošijiovaj je u prednostivrećica
jedinična zaradaprema mojim saznanjima 5-50 lipa po kliku na hrvatskom tržištu, varijabilnoovaj je lošijiovaj je u prednosti50 lipa po boci, fiksno
konkurencija
ovisno o temi, otprilike 3-100ovaj je lošijiovaj je u prednostiovisno o području koje pokrivamo, 0-5
radni uvjetiustajali zrak, može se popraviti otvaranjem prozora, većina vremena se provodi unutar 1m2, ugodna temperatura tokom cijele godinejednaki sujednaki surad na otvorenom zraku, stalni mooving, zna biti neugodno kod jako visokih ili jako niskih temperatura
potrebno znanjemalo naprednije korištenje internetaovaj je lošijiovaj je u prednostinikakvo
potencijalna plaćasve više ljudi zarađuje par tisuća kuna mjesečno no nažalost puno veći broj ljudi zaradi manje od 500 kuna mjesečnoovaj je lošijiovaj je u prednostiovo mi je teško procijeniti, recimo da zimi deda skupi 30 boca dnevno, to je 450 kuna mjesečno, no u ljetu vjerujem da spretniji mogu sakupiti i do 150 ili više boca dnevno što ispadne oko 2250 kuna mjesečno


Vidite da su svi plusevi na strani skupljanja boca, samo su u jednoj stavki izjednačeni. Dakle, ako ne zarađujete par tisuća kuna sa AdSensom ja bih vam preporučio da probate sa sakupljanjem boca.

Šala :) Poanta ovog posta je da se puno stvari u životu odvija po sličnoj šabloni, iskustvo dobiveno na jednom mjestu možete iskoristiti i na puno drugih mjesta. Otvorite oči i promatrajte sve oko sebe.

Ako ti se sviđa post daj mu plus

- 00:04 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom