Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

utorak, 28.08.2007.

Uvodni post

Dobrodošli na moj novootvoreni blog. Nadam se da ću što češće ovdje pisati svoje doživljaje iz svijeta zarade za webmastere i da će nekome ti postovi biti korisni.

Malo o meni
Meni na mojim stranicama najbolje ide AdSense, njega bi iskreno preporučio svakom iskusnom ili neiskusnom webmasteru ili bloggeru. Osnovna stvar za sve vas koji se još niste upoznali sa AdSensom - pridržavajte se svih njihovih pravila i nikako ne pokušavajte prevariti ili na brzi način doći do zarade jer će vas vrlo lako izbaciti, a to je noćna mora svakog AdSense webmastera.

Osim AdSensa isprobao sam još razne CPC, CPM, CPA i slične programe ali na mojim stranicama niti jedan nije bio učinkovit kao AdSense. No opet to je slučaj sa mojim stranicama, na nečijim drugim stranicama ili blogovima može neki drugi program biti učinkovitiji. Ja ću vam ovdje pokušati predstaviti neke od tih programa i pokazati vam kako rade.

Eto ovo ljeto sam otišao na mjesec dana odmora na inozemnu destinaciju i sve mi je Google AdSense platio, Bog ga poživio, želim i vama svima puno sreće i uspjeha pa da postanete i uspješniji od mene. Pozdrav!
- 14:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom