09

nedjelja

srpanj

2017

"I solemnly swear that I am up to no good."

Uvijek sam znala naći način za zakomplicirati si život.

Prije nešto više od dvije godine, moja forumska prijateljica i jedan forumski poznanik su se počeli intenzivno dopisivati. Ja sam tada bila napola zabavljena njihovom ljubavnom pričom, a napola Gospodinom Fatalnim.
Nismo se nikad upoznale uživo, ali virtualno smo postale prilično bliske.

Njihova ljubavna priča je počela naglo, ali bila je nekako filmska. Prvi poljubac čim su se ugledali, vikend za pamćenje, doselila se kod njega nakon mjesec dana... Meni je bilo drago jer smo se imale prilike uživo upoznati i sjesti povremeno na kavu.
Njihova idila je trajala, ja sam našla ljubavnika u još jednom pokušaju da se maknem od G.F.-a i bilo je to sasvim lijepo razdoblje.
I onda su nakon samo nekoliko mjeseci veze prekinuli. Odnosno, on je naprasno prekinuo s njom. Ispričala mi je grozne stvari o njemu, sve ono što ne očekuješ da stoji u pozadini naizgled idealnog odnosa dvoje ljudi koji su stvarno super.

Neko vrijeme je još ostala živjeti kod njega. Imale smo blistave planove kako da ga opet pridobije. I dok sam ja s ljubavnikom izmišljala kako bismo se mogli zabaviti, ona je bespomoćno pokušala vratiti svog bivšeg dečka. Ljubavnika sam natjerala da gleda Suze sv.Lovre sa mnom. Rekao je da sam prva žena koju je vidio da leži na klupi u vrtoglavo visokim štiklama. Moja prijateljica nije uspjela nagovoriti svog bivšeg na iste aktivnosti. Odmah je prozreo sve njene planove da ga napije i gleda zvijezde s njim.
Imale smo duge, duge rasprave o tome zašto je odlučio prekinuti i zašto se uplašio. Jer vjerovale smo da je samo strah u pitanju. Strah od bliskosti, povezanosti, promjene...

Pomirili su se nakon ljeta. Sasvim slučajno, zapravo se ni ne sjećam detalja. Tamo negdje u to doba sam se je nastavila viđati s G.F.-om. Pomirili su se, ali idila je nestala. Ponekad mi je prenosila što mu je sve izgovarala, za što ga sve optužuje i na koje ga sve načine demonizira. Pomislila sam kako bih ja puno bolje znala s njim.

Bilo mi je žao nje, jer je nesretna i njega, jer se ne razumiju.

Prekinuli su i drugi put i nastavili živjeti skupa u mržnji. Mrzila ga je. U samo nekoliko mjeseci poznanstva, njihov odnos je prerastao u vikanje i vrijeđanje. Ponekad sam je pokušavala smiriti i nagovarati ju da mu ne izgovori baš sve što joj se mota po glavi. On je ipak bio razuman i prelazio preko raznih uvreda.

Na kraju je doselila kod mene. U početku je naš suživot izgledao kao produžen pidžama party, kasnije je postao naporan. Razgovarale smo o njemu. Non-stop. O tome što sad radi, s kim sada razgovara, s kim se sada viđa...

Viđali su se i dalje. Smišljala je izgovore da ode kod njega.

Zadnji savjet koji sam joj dala je da se maknu jedno od drugog na godinu dana. Neka si daju priliku posložiti sve mušice u glavi. Nije me poslušala, ali nakon što je odselila od mene, nije mi se više javljala pa nisam više bila u toku s njihovim životima.

Bila sam u toku s G.F.-om koji je i dalje bio prisutan kao neko zločesto čudovište iz ormara.


Javila se nakon godinu dana nejavljanja s nekom prozirnom isprikom. Pričala je o njihovom odnosu koji se nastavio u obliku neredovitih i rijetkih viđanja koja bi završila svađom. A onda se pojavila neka nova žena u njegovom životu. Pokazala mi je njenu sliku na Facebooku i rekla da je sigurno u pitanju ta glupa tuka (jer žena, naravno, izgleda kao glupa tuka).
Nisam znala kako da joj objasnim da je pogriješila i da glupa tuka s kojom je on u vezi sjedi nasuprot nje.

<< Arhiva >>